eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Budowa zatoki autobusowej i chodnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Cewice: Budowa zatoki autobusowej i chodnika.
Numer ogłoszenia: 59836 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki autobusowej i chodnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch części: a)budowę zatoki autobusowej w pasie drogi powiatowej nr 1336G z peronem przebiegającym wzdłuż tej zatoki o długości 35m i szerokości 1,5m wraz z przebudową zjazdu publicznego w pasie drogi powiatowej nr 1336G o szerokości 14 m, w tym jezdnia o szerokości 4 m, długość zjazdu 5,5m.w miejscowości Dziechno w Gminie Cewice b)budowę chodnika o powierzchni 169,8 m2 i szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm oraz budowa przejścia dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 212 w miejscowości Oskowo w Gminie Cewice. Szczegółowy opis zakresu każdej z robót znajduje się w opisie części zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7, 45.23.32.61-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił posiadanie doświadczenia w wykonaniu robót budowlanych 1.Dla części I zamówienia - polegających na budowie chodników, miejsc postojowych, parkingów, terenów utwardzonych z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 50.000 złotych brutto. 2.Dla części II zamówienia - polegających na budowie chodników, miejsc postojowych, parkingów, terenów utwardzonych z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 25.000 złotych brutto. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił dysponowanie w okresie realizacji zamówienia dla każdej z części co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj posiadał ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 25 000,00 zł. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót budowlanych powinna zostać ujęta między innymi minimum 1 robota budowlana 1.Dla części I zamówienia - polegająca na budowie chodników, miejsc postojowych, parkingów, terenów utwardzonych z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 50.000 złotych brutto. 2.Dla części II zamówienia - polegająca na budowie chodników, miejsc postojowych, parkingów, terenów utwardzonych z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 25.000 złotych brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Każda oferta musi zawierać: a)formularz oferty b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy a)oświadczenie o przynależności lub nie do grupy kapitałowej i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej b)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty; c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d)wykaz robót budowlanych e)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia f)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania g)wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy h)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; 3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a.Zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b.Sposobów wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c.Charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d.Zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swej ofercie wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, określonych powyżej dla niniejszego postępowania Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, określonych powyżej dla niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1.Zmian dotyczących przewidzianego terminu zakończenia robót: a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe oraz warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów. b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przypadku odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2.Zmian dotyczących podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 11:15, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Budowa zatoki autobusowej z peronem oraz przebudowa zjazdu publicznego w pasie drogi powiatowej w m. Dziechno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zakres robót obejmuje : a)Budowę zatoki autobusowej w pasie drogi powiatowej 1336G z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - 110 m2 na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa : betonB20, grunt stabilizowany cementem, krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm wystające i 15x22 cm najazdowe. b)Budowę peronu wzdłuż zatoki o dł. 35 m i szer. 1,5 m z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, obrzeża betonowe 30x8 cm c)Przebudowę istniejącego zjazdu : szer. 14 m. w tym jezdnia o szer. 4 m, dł. zjazdu 5,5m. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm., krawężniki betonowe o wym. 12x25 cm wtopione. d)Skarpy za zatoką i peronem należy wzmocnić płytami ażurowymi typu MEBA 10x40x60 wraz z wypełnieniem otworów ziemią urodzajną i obsianiem trawą. 2)Wykonawca zobowiązany jest do: a)zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, b)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w toku budowy c)uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót d)sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zatwierdzony przez odpowiednie organy . e)uporządkowania placu budowy i doprowadzenia drogi do stanu pierwotnego. 3)Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest zawiadomić Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Dokumentacja projektowa b)Przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7, 45.23.32.61-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Budowa chodnika wraz z przejściem dla pieszych przez drogę wojewódzką nr 212 w m. Oskowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a)Budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 212 w m. Oskowo. Chodnik o szer. 2,0 m należy wykonać z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm. na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa: kruszywo łamane, warstwa odsączająca z piasku, krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm wystające - 79 m, krawężniki najazdowe o wym.15x22 cm - 4 m. b)Kostkę betonową szarą o gr. 6 cm o wymiarach 10 x 20 cm, w ilości 169,8 m2 przekaże Inwestor. c)Załadunek i transport kostki z Oskowa (odległość 200-250 m) na plac budowy leży po stronie Wykonawcy. d)Przejście dla pieszych w m. Oskowo przez drogę wojewódzką nr 212, należy wykonać oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 2)Wykonawca zobowiązany jest do: a)zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, b)uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót c)sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zatwierdzony przez odpowiednie organy. d)wykonywania prac ziemnych w strefie istniejących kabli (TP SA, ENERGA OPERATOR) ręcznie w uzgodnieniu z gestorem sieci. W przypadku uszkodzenia kabli Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wyrządzonej szkody na własny koszt. e)naprawienia szkody na własny koszt w przypadku uszkodzenia kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej przechodzącej przez planowany chodnik. f)uporządkowania placu budowy i doprowadzenia drogi do stanu pierwotnego. 3)Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest zawiadomić wszystkich właścicieli i użytkowników działek o terminie rozpoczęcia robót (a przede wszystkim Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon w Lęborku, Komendanta Powiatowego Policji w Lęborku) 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1.Dokumentacja projektowa 2.Przedmiar robót 3.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 4.Projekt stałej organizacji ruchu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7, 45.23.32.61-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.