eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › PRZEBUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO ORAZ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŚREMIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 59823 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Śrem: PRZEBUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO ORAZ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŚREMIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25141-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Śremski, krajowy numer identyfikacyjny 631257928, ul. Adama Mickiewicza  17, 63-100   Śrem, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 837 001, faks 612 829 321, e-mail prawny@powiat-srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA KOMPLEKSU LEKKOATLETYCZNEGO ORAZ BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W ŚREMIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OI.272.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Technicznych w Śremie, ul. Staszica 3. 2. Projekt przewiduje przebudowę istniejącego boiska sportowego polegającą na zagospodarowaniu przedmiotowego terenu boiskiem sportowym lekkoatletycznym, w którego skład będą wchodziły następujące elementy : a) bieżnia lekkoatletyczna 4 torowa o długości 200m + 80m bieżnia prosta o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu natrysk, b) boisko wielofunkcyjne 20x40m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu natrysk (piłka nożna, piłka ręczna, 2x koszykówka, siatkówka), c) rzutnia do pchnięcia kulą dł. 20m, d) skocznia w dal i trójskoku dł. 40m. Przewiduje się również budowę ogrodzenia boiska oraz wykonanie chodnika i opaski z kostki betonowej i obrzeży betonowych, zagospodarowanie powierzchniami trawiastymi, przestawienie istniejących słupów oświetlenia boiska oraz wymianę istniejących opraw oświetleniowych parkowych wraz słupami. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) w przedmiarach robót. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45212200-8 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych CPV 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 5. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia, co najmniej o takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy - przygotowanie terenu pod budowę, roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ziemne, przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną, budowa skoczni do skoku w dal, budowa rzutni do pchnięcia kulą, utwardzenie terenu, montaż ogrodzenia, montaż słupów i opraw zewnętrznego oświetlenia terenu. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w pkt 6, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. 8. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 9. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233200-1, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT797604.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MATEJKO DEVELOPMENT Sp. z o.o.,  biuro@matejkodevelopment.pl,  ul. Poznańska 99,  61-160,  Poznań/ Czapury,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 794575,14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 794575,14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1132558,85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca wykona przy udziale podwykonawców następujące elementy robót: wykonanie bieżni poliuretanowej


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.