eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › BobowaPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Odbudowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych przez osuwiska w 2010r w gminie Bobowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Bobowa: Bobowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Odbudowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych przez osuwiska w 2010r w gminie Bobowa
Numer ogłoszenia: 59808 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70367 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa, Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bobowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Odbudowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych przez osuwiska w 2010r w gminie Bobowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Odbudowa 9-ciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych na osuwiskach w Gminie Bobowa zgodnie z formułą zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących specjalnościach :
- konstrukcyjno-budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrona zdrowia (Dz.U. z 2002 Nr 108 poz. 953).

Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonania następujących czynności:
- sprawdzenia kosztorysów ofertowych wybranego Wykonawcy,
- udział w przekazaniu placu budowy,
- sprawdzania postępu robót, dokonywania odbiorów częściowych,
- uzgadnianie z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych,
- udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych,
- sprawdzanie i odbiór robót zanikowych (ulegających zakryciu),
- udział w komisjach rozruchowych instalacji
- sprawdzenie i zatwierdzenie do wypłaty faktur częściowej oraz końcowej za wykonane roboty,
- sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej,
- wykonanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów,
- zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez wykonawcę robót,
- udział w pracach komisji odbioru : częściowego i końcowego,
- stałe konsultacje i doradztwo dla Zamawiającego
- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, oraz usunięcie wad.

.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • G.P. INWESTIM Sp z o.o, Siercza 386, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.