eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego- lokalizacjawoj. podlaskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-28

Warszawa: Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego- lokalizacja: woj. podlaskie
Numer ogłoszenia: 59798 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5931480, faks 22 5931481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego- lokalizacja: woj. podlaskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego - lokalizacja: woj. podlaskie. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: a) część I - Remont cielętników, b) część II - Remont dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania, c) część III - Remont i modernizacja stróżówki, d) część IV - Bróg na siano - 15 szt. e) część V - Magazyn paszowy- wymiana instalacji elektrycznych w piwnicach i obróbek blacharskich oraz instalacja odgromowa. Zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy pzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.23.32.20-7, 45.26.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.32.00.00-6, 45.33.10.00-3, 45.11.12.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.23.32.22-1, 45.23.13.00-8, 45.25.51.10-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanawia wadium przetargowe dla każdej z dziesięciu części zamówienia oddzielnie, w następujących wysokościach 1) część I - 400,00 zł 2) część II - 1000,00 zł 3) część III - 5500,00 zł 4) część IV - 3000,00 zł. 5) część V - 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ Nie Spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ Nie spełnia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej (1) roboty ogólnobudowlanej o podobnym charakterze co roboty stanowiące przedmiot zamówienia, których wartość brutto jest nie mniejsza niż: Część I - 4000,00 zł Część II - 10000,00 zł Część III - 55000,00 zł Część IV - 10000,00 zł Część V - 5000,00 zł Za roboty ogólnobudowlane o podobnym charakterze co stanowiące przedmiot zamówienia, zamawiający uzna roboty remontowe obejmujące swym zakresem w szczególności remont elementów infrastruktury

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ Nie Spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ Nie Spełnia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem odpowiednio wykwalifikowanej kadry (minimum 2 osób) posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: ogólnobudowlanej, a dla części III i V dodatkowo 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ Nie Spełnia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Część I - 4000,00 zł Część II - 10000,00 zł Część III - 55000,00 zł Część IV - 10000,00 zł Część V - 5000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) na warunkach określonych we wzorze umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zmawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy nie leżące po stronie Wykonawcy c) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia realizacji przedmiotu zamówienia. d) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sggw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego , budynek nr 15, Zębiec,I piętro ,pokój 34,ul. Nowoursynowska 166,02-787 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,Pałac Rektora,Sekretariat Kanclerza, I piętro,ul. Nowoursynowska 166,02-787 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Ochrona in situ żubra w Polsce - część północno-wschodnia - 85% Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 5.1 priorytetu V zgodnie z umową o dofinansowanie nr: POIS.05.01.00-00-229/09-00 oraz w 15% współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową o współfinansowanie wydatków kwalifikowanych Projektu realizowanego w ramach V osi priorytetu POIiŚ nr: 145/2011/Wn-50/OP-WK-PS/D..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pięciu (5) cielętników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegający na: zebraniu do 20 cm warstwy ziemi organicznej i wywiezieniu urobku w zagłębienia terenowe, niwelacji terenu przed cielętnikiem, utwardzeniu podłoża wewnątrz i na zewnątrz cielętnika, wykonaniu nowych przegród na wejściu do cielętnika, konserwacji elementów konstrukcyjnych środkiem impregnującym i grzybobójczym (kolor herbaciany) oraz obiciu ścian i wykonaniu podbitki (zgodnie z załącznikami nr 2, 9 i 10 do SIWZ). Cielętniki (5 sztuk) położone w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 420B (Rez. 2) - 2 szt.; 420C (Rez.2) - 2szt. oraz 421A (Rez. 1) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.42.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania o łącznej długości 1530 mb,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegający na: odkrzaczaniu, nawiezieniu pospółki, profilowaniu, wałowaniu i równanie drogi do szerokości 4 m (zgodnie z załącznikami nr 2, 9 i 10 do SIWZ). Drogi położone w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 420C (Rez. 2) - 330 mb oraz 421B (Rez. 1) - 1200 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i modernizacja stróżówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegający na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ścian, posadzek, malowaniu ścian i sufitów, ociepleniu budynku, zagospodarowaniu strychu, wymianie elewacji zewnętrznej, wykonaniu instalacji wodociągowej, elektrycznej i odgromowej oraz montaż baterii słonecznych (zgodnie z załącznikami nr 2, 9 i 10 do SIWZ). Stróżówka położona w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 450B (Rez. 4)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.42.20.00-1, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.32.00.00-6, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa brogów na siano - 15 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa piętnastu (15) brogów na siano, zgodnie z załącznikami nr 2 i 9 do SIWZ, położonych: woj. podlaskie, gmina Białowieża ( Teremiski) - 1 szt., otulina BPN - 4 szt. i gmina Narewka ( Mikłaszewo, Leśna, Guszczewina, , Masiewo, Siemianówka) - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazyn paszowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac : wymiana instalacji elektrycznych w piwnicach , wykonanie nowej instalacji odgromowej oraz wymiana rynien i rur spustowych zgodnie z załącznikami nr 2 i 9 do SIWZ. Magazyn położony w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 420C (Os. Zwierzyniec)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.