Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Warszawa: Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego- lokalizacja: woj. podlaskie
Numer ogłoszenia: 59798 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5931480, faks 22 5931481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego- lokalizacja: woj. podlaskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont elementów infrastruktury Ośrodka Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego - lokalizacja: woj. podlaskie. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: a) część I - Remont cielętników, b) część II - Remont dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania, c) część III - Remont i modernizacja stróżówki, d) część IV - Bróg na siano - 15 szt. e) część V - Magazyn paszowy- wymiana instalacji elektrycznych w piwnicach i obróbek blacharskich oraz instalacja odgromowa. Zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy pzp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.23.32.20-7, 45.26.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.32.00.00-6, 45.33.10.00-3, 45.11.12.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.11.00-5, 45.23.32.22-1, 45.23.13.00-8, 45.25.51.10-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanawia wadium przetargowe dla każdej z dziesięciu części zamówienia oddzielnie, w następujących wysokościach 1) część I - 400,00 zł 2) część II - 1000,00 zł 3) część III - 5500,00 zł 4) część IV - 3000,00 zł. 5) część V - 600,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ Nie Spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ Nie spełnia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej (1) roboty ogólnobudowlanej o podobnym charakterze co roboty stanowiące przedmiot zamówienia, których wartość brutto jest nie mniejsza niż: Część I - 4000,00 zł Część II - 10000,00 zł Część III - 55000,00 zł Część IV - 10000,00 zł Część V - 5000,00 zł Za roboty ogólnobudowlane o podobnym charakterze co stanowiące przedmiot zamówienia, zamawiający uzna roboty remontowe obejmujące swym zakresem w szczególności remont elementów infrastruktury
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ Nie Spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ Nie Spełnia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem odpowiednio wykwalifikowanej kadry (minimum 2 osób) posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: ogólnobudowlanej, a dla części III i V dodatkowo 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ Nie Spełnia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Część I - 4000,00 zł Część II - 10000,00 zł Część III - 55000,00 zł Część IV - 10000,00 zł Część V - 5000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) na warunkach określonych we wzorze umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zmawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy nie leżące po stronie Wykonawcy c) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia realizacji przedmiotu zamówienia. d) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sggw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego , budynek nr 15, Zębiec,I piętro ,pokój 34,ul. Nowoursynowska 166,02-787 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,Pałac Rektora,Sekretariat Kanclerza, I piętro,ul. Nowoursynowska 166,02-787 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Ochrona in situ żubra w Polsce - część północno-wschodnia - 85% Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 5.1 priorytetu V zgodnie z umową o dofinansowanie nr: POIS.05.01.00-00-229/09-00 oraz w 15% współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową o współfinansowanie wydatków kwalifikowanych Projektu realizowanego w ramach V osi priorytetu POIiŚ nr: 145/2011/Wn-50/OP-WK-PS/D..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pięciu (5) cielętników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegający na: zebraniu do 20 cm warstwy ziemi organicznej i wywiezieniu urobku w zagłębienia terenowe, niwelacji terenu przed cielętnikiem, utwardzeniu podłoża wewnątrz i na zewnątrz cielętnika, wykonaniu nowych przegród na wejściu do cielętnika, konserwacji elementów konstrukcyjnych środkiem impregnującym i grzybobójczym (kolor herbaciany) oraz obiciu ścian i wykonaniu podbitki (zgodnie z załącznikami nr 2, 9 i 10 do SIWZ). Cielętniki (5 sztuk) położone w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 420B (Rez. 2) - 2 szt.; 420C (Rez.2) - 2szt. oraz 421A (Rez. 1) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.42.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg dojazdowych do miejsc dokarmiania o łącznej długości 1530 mb,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegający na: odkrzaczaniu, nawiezieniu pospółki, profilowaniu, wałowaniu i równanie drogi do szerokości 4 m (zgodnie z załącznikami nr 2, 9 i 10 do SIWZ). Drogi położone w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 420C (Rez. 2) - 330 mb oraz 421B (Rez. 1) - 1200 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i modernizacja stróżówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polegający na: wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ścian, posadzek, malowaniu ścian i sufitów, ociepleniu budynku, zagospodarowaniu strychu, wymianie elewacji zewnętrznej, wykonaniu instalacji wodociągowej, elektrycznej i odgromowej oraz montaż baterii słonecznych (zgodnie z załącznikami nr 2, 9 i 10 do SIWZ). Stróżówka położona w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 450B (Rez. 4)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.42.20.00-1, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.32.00.00-6, 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa brogów na siano - 15 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa piętnastu (15) brogów na siano, zgodnie z załącznikami nr 2 i 9 do SIWZ, położonych: woj. podlaskie, gmina Białowieża ( Teremiski) - 1 szt., otulina BPN - 4 szt. i gmina Narewka ( Mikłaszewo, Leśna, Guszczewina, , Masiewo, Siemianówka) - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazyn paszowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac : wymiana instalacji elektrycznych w piwnicach , wykonanie nowej instalacji odgromowej oraz wymiana rynien i rur spustowych zgodnie z załącznikami nr 2 i 9 do SIWZ. Magazyn położony w Białowieskim Parku Narodowym, Ośrodek Hodowli Żubrów, woj. podlaskie, gm. Białowieża - oddz. 420C (Os. Zwierzyniec)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.