eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Transport do obsługi delegacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59788 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Warszawa: Transport do obsługi delegacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32530-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Handlu S.A., krajowy numer identyfikacyjny 1207066900000, ul. Bagatela  12, 00-585   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 223 349 999, e-mail dorota.laskowska@paiz.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Transport do obsługi delegacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BFL/PN/ZP-1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie usług w zakresie transportu osobowego na terenie kraju przez kierowcę podległego Wykonawcy, przy użyciu: I. samochodów osobowych nadwozie typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy) (liczba miejsc w samochodzie: 5) oraz nadwozie typu mini VAN (5-drzwiowy) (liczba miejsc w samochodzie: min. 6), II. pojazdów typu VAN (liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9), III. pojazdów typu minibus (liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 10 nie więcej niż 16), IV. pojazdów typu autokar (liczba miejsc w pojeździe: co najmniej 20). W ramach świadczonych usług, w każdej grupie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi delegacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. - krajowych i zagranicznych wysokiego szczebla - w zakresie transportu osobowego na terenie kraju przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia przez osoby wykonujące usługi w zakresie transportu osobowego, które: 1. posiadają prawo jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju świadczonych usług, 2. legitymują się aktualnym zaświadczeniem o stanie zdrowia pozwalającym na pracę w charakterze kierowcy, 3. posiadają co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie wykonywania obowiązków adekwatnych do rodzaju świadczonych usług, 4. znają język angielski w stopniu komunikatywnym, 5. doskonale znają trasę i są przygotowani do świadczenia usługi zgodnie z programem danej delegacji otrzymanym od Zamawiającego, 6. korzystają z nawigacji samochodowej, pozwalającej na nieprzerwaną ciągłą pracę 7. charakteryzują się wysoką kultura osobistą, 8. podczas pełnienia usług nosić będą strój galowy (tj. biała/niebieska koszula, czarne/granatowe spodnie, odpowiedni krawat oraz identyfikator umieszczony w widocznym miejscu z nazwą firmy lub logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika). Wykonawca ma obowiązek zapewnić świadczenie usług przy użyciu pojazdów spełniających minimalne wymagania (z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni możliwość jednoczesnej obsługi przy użyciu minimum 4 pojazdów z grupy I, w tym co najmniej dwóch typu mini VAN oraz minimum po dwa pojazdy z pozostałych grup), które wynoszą dla: I. samochodów osobowych: 1.1 nadwozie typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy) a)liczba miejsc w samochodzie: 5, b) klasa wyższa/średnia wg klasyfikacji SAMAR, c) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2010 r., d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, f) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, g) sprawna klimatyzacja. 1.2 nadwozie typu mini VAN 5-drzwiowy: a) liczba miejsc w samochodzie: min 6, b) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2010 r., c) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), d) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, e) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, f) sprawna klimatyzacja. II. pojazdów typu VAN: a) liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9, b) nadwozie min. 4 drzwiowe, c) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2010 r., d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, f) sprawna klimatyzacja g) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. III. pojazdów typu MINIBUS: a) liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 10 nie więcej niż 16 b) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2010 r., c) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), d) sprawne nagłośnienie, mikrofon, e) indywidualne oświetlenie i nawiewy powietrza dla poszczególnych pasażerów f) sprawna klimatyzacja, g) fotele pasażerów z pasami bezpieczeństwa, h) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, i) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. IV. pojazdów typu autokar : a) liczba miejsc w pojeździe: co najmniej 20 b)rok produkcji nie wcześniejszy niż 2010 r., c) rozkładane i rozsuwane fotele, d) szyby panoramiczne, e) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), f) sprawne nagłośnienie, mikrofon, g) indywidualne oświetlenie i nawiewy powietrza dla poszczególnych pasażerów h) sprawna klimatyzacja., i) fotele pasażerów z pasami bezpieczeństwa, j) półki na bagaż podręczny pod sufitem w przedziale pasażerskim, k) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, l) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. Wszystkie pojazdy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać: a) stan techniczny spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone stosownym wpisem w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, b) nadwozie w oryginalnym (fabrycznym) kolorze, bez naniesionych treści (np. informacyjnych, reklamowych), c) pojazdy obowiązkowo wyposażone w system monitoringu GPS umożliwiający lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy d) pojazdy obowiązkowo wyposażone w firmową nawigację / automapę e) pojazdy obowiązkowo wyposażone sprawną klimatyzację Pojazdy winny posiadać odpowiednią kubaturę bagażników na potrzeby przewozu osób wraz z bagażem, odpowiednio dla wymaganych ilości przewożonych osób w każdej z grup. Wskazane powyżej warunki w zakresie wymagań/parametrów pojazdów dla każdej z grup zamówienia muszą być spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. Przez okres obowiązywania umowy na świadczenie usług w zakresie transportu osobowego w każdej z grup zamówienia Wykonawca obowiązany będzie do używania pojazdów wskazanych w ofercie lub pojazdów o nie niższym standardzie od tych pojazdów, bezwzględnie spełniających warunki wymienione powyżej. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca niedysponujący pojazdami wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy złożył wraz z Ofertą oświadczenie, w którym zobowiążę się, iż w przypadku gdy Oferta Wykonawcy zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostosuje posiadaną flotę samochodową do ww. wymogu. Jeżeli Wykonawca nie dostosuje floty samochodowej w terminie jednego tygodnia od dnia przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy i zastosuje tryb określony w art. 94 ust. 3 Ustawy Pzp. Zamawiający informuje, iż usługi transportowe będą odbywały się na terenie kraju, przy czym, początek/ zakończenie wykonywania usług może nastąpić z/w dowol(nego)/(nym) mia(ta)/(ście) w Polsce, w tym z Warszawy*. Wykonawca może naliczać wynagrodzenie jedynie, za ilość kilometrów stanowiącą faktyczną trasę przejazdu w ramach zgłoszonego zapotrzebowania/harmonogramu przejazdu. Główne miasta rozpoczęcia usługi: miasta wojewódzkie, w tym w szczególności Katowice, Kraków, Wrocław, Rzeszów, Poznań, Gdańsk, Łódź, Bydgoszcz oraz Toruń, Lublin *na potrzeby przedmiotowego postępowania oraz realizacji Umowy, granice Warszawy będą rozpatrywane zgodnie z podziałem wprowadzonym przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie na podstawie ogólnie dostępnych informacji, tj. strefa 1 i 2 łącznie, aktualne na dzień ogłoszenia przedmiotowego postępowania Zamawiający informuje, iż szacowane ilości usług transportowych zostały wskazane w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 a, b, c i d do SIWZ. Szacowane ilości zapotrzebowania zostały wskazane wyłącznie dla potrzeb kalkulacji ceny oferty i nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy do zlecenia takiej ilości usług przez Zamawiającego. Faktyczna ilość zleconych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, z tym że Zamawiający zamówi min. po 2 usługi dla każdego pojazdu ze wskazanych grup. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, należy wskazać odpowiednią informację w ww. formularzu. Brak oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym oznacza jego rezygnację z powierzenia jakichkolwiek części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami wskazanymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający oczekuje bardzo wysokiej jakości świadczonych usług. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający oczekuje, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia będą świadczyły usługi na najwyższym poziomie, w tym m.in. punktualnie, będą przygotowane do odbycia zleconej trasy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, tj. zaznajomiły się z przekazanymi harmonogramami przejazdów, sprawdzały możliwe utrudnienia na drodze, np. objazdy, remonty itp. oraz proponowały optymalne rozwiązania i trasy przejazdów. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Każdorazowo po realizacji zlecenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy przebieg trasy sporządzony na podstawie wydruku z systemu GPS, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia Protokołu odbioru usługi, który następnie, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. 6. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu aplikacji umożliwiającej bieżące monitorowanie trasy pojazdu realizującego przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60171000-7, 60172000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, bowiem w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały dwie oferty - Wykonawcy RAF TRANS Sp. z o.o. ul. Pasaż Ursynowski 9 paw. 4b, 02-784 Warszawa oraz Wykonawcy KL TEAM Kamil Lubański Ul. Trakt Lubelski 358, 04-667 Warszawa. Jedna z ofert podlega odrzuceniu na zasadzie art. 89 ust. 1 pkt 6 w zw. z pkt 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Druga z ofert podlega odrzuceniu na zasadzie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jako oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przepisanym ustawowo terminie do wniesienia odwołania na podstawie art. 180 ust. 2 pkt 3 i 4 żaden z Wykonawców nie wniósł odwołania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT624000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.