eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Wykonanie metodą bez wykopową przekroczenia drogi krajowej Nr 41 kanalizacją sanitarną grawitacyjną w ramach realizacji zadania pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Prudnik: Wykonanie metodą bez wykopową przekroczenia drogi krajowej Nr 41 kanalizacją sanitarną grawitacyjną w ramach realizacji zadania pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II
Numer ogłoszenia: 59764 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33808 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie metodą bez wykopową przekroczenia drogi krajowej Nr 41 kanalizacją sanitarną grawitacyjną w ramach realizacji zadania pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie metodą bez wykopową przekroczenia kanalizacją sanitarną PVC O200 w rurach ochronnych stalowych 355,6x10 mm pod droga krajową nr 41 w miejscowości Niemysłowice. Ilość przekroczeń: 1szt., - Przekroczenie nr 1.: Odcinek SN41.5- SN41.5.2, długość L=24,00 m, spadek i= 2 %, głębokość do 3,00 m (zgodnie z projektem budowlanym). 2). Zadaniem Wykonawcy zamówienia jest: a) wykonanie komory startowej i odbiorczej, b) zabezpieczenie terenu budowy oraz komór startowej wraz z odbiorczą, c) oznakowanie i organizację miejsca prowadzenia robót, d) wykonanie przewiertu wraz z montażem rur ochronnych stalowych 355,6x10 mm zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym SIWZ i na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, e) cięcie i spawanie rur stalowych 355,6x10 mm f) przeciągnięcie z projektowanym spadkiem rurociągu kanalizacyjnego PVC O200 w rurach ochronnych stalowych 355,6x10 mm na płazach centrujących, g) montaż studni kanalizacyjnych O1000 i DN425 na zakończonych odcinkach przewiertowych wraz z ich zasypaniem i zagęszczeniem. h) demontaż komory startowej i odbiorczej, i) odtworzenie terenu w miejscu prowadzonych prac tj. nawierzchni drogowych i terenu parkingu. Załączniki: Załącznik nr 7 - Plan zagospodarowania przedstawiający lokalizację przejścia pod droga krajową nr 41; zaznaczono kolorem miejsca przejść pod droga, rurę ochronną, rzędne terenu i dna studni kanalizacyjnych przewidzianych do wykonania. Załącznik nr 8 - Profil poprzeczny przejścia pod droga krajowa nr 41. 3). Wymagania organizacyjne: a) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za transport sprzętu i materiałów, b) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń podziemnych (kable energetyczne, telekomunikacyjne, rurociągi gazowe, wodne lub deszczowe) związane z wykonaniem prac, c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia, d) Wykonawca jest odpowiedzialny za uporządkowanie oraz przywrócenie terenu do stanu sprzed przystąpienia do robót, w szczególności do deformacji terenu spowodowanej ciężkim sprzętem, odtworzenia nawierzchni, e) Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac. f) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. g) Staraniem wykonawcy jest w razie konieczności odwodnienie komór i trasy przewiertu. h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób odbiorowych tj. kamerownia oraz próby szczelności. 4). Zamawiający dostarcza Wykonawcy materiały potrzebne do realizacji zadania tj. rury ochronne 355,6x10mm, rury PVC DN 200, studnie kanalizacyjne O1000 i DN425, płozy centrujące. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie transportu materiału, które są w posiadaniu Zamawiającego do miejsca wykonania przewiertów. 5). Warunki gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wady i usterki na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego będą załatwiane przez Wykonawcę w terminie do 3 dni od zgłoszenia. 6). Warunkiem odbioru robót będzie: pozytywny wynik próby szczelności, przekazanie zamawiającemu filmu z kamerownia wykonanego odcinka, spisanie protokołu obioru końcowego, wykonie szkicu geodezyjnego dla wykonanego przekroczenia pod droga krajową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.50 - Roboty podziemne inne niż dotyczące tuneli, szybów i kolei podziemnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Inżynieryjnych BORMA Janusz Nieborak, ul. Kopernika 23, 46-375 Pludry, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35613,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.