eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łasin › Wykonanie zmiany stałej organizacji ruchu w Łasinie - I Etap Stare Miasto

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Łasin: Wykonanie zmiany stałej organizacji ruchu w Łasinie - I Etap Stare Miasto
Numer ogłoszenia: 59751 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31417 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, faks 056 4665046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zmiany stałej organizacji ruchu w Łasinie - I Etap Stare Miasto.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, opisem technicznym wykonania robót budowlanych oraz szczegółową specyfikacją techniczną opracowanymi przez PROGRES Usługi Budowlane Dariusz Langowski z siedzibą w Grudziądzu, stanowiącymi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje zmianę stałej organizacji ruchu w obrębie Starego Miasta w Łasinie poprzez: zmianę oznakowania poziomego, oznakowania pionowego, wprowadzenie ruchu jednokierunkowego na wybranych ulicach, wprowadzenie ruchu okrężnego w obrębie Rynku, wyznaczenie miejsc parkingowych, zmianę lokalizacji przystanków autobusowych oraz wyprzedzające ustawienie tablic informujących o zmianie organizacji ruchu. 3.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót, b)sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie miesięcznym, c)urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d)załatwienie formalności związanych z podłączeniem mediów dla potrzeb budowy, e)załatwienie formalności związanych z ograniczeniem ruchu na drogach w czasie prowadzenia robót, f)opracowanie i oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, g)ustawienie tablic informacyjnych o zmianie organizacji ruchu, z tygodniowym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmian w oznakowaniu, na głównych wlotach, h)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, i)zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, j)przeprowadzenie niezbędnych badań i prób związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, k)przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót, l)przestrzeganie zasad mających na celu ochronę środowiska i gospodarki odpadami, m)zagospodarowanie powstałych w trakcie robót odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwagi odnośnie realizacji zamówienia: W celu prawidłowego przygotowania oferty cenowej (cena ofertowa będzie miała charakter ryczałtowy i nie będzie podlegać zmianom przez cały okres trwania umowy, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac) wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRADE COMPANY DELTA Sp. z o.o., ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63629,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73664,70

  • Oferta z najniższą ceną: 73664,70 / Oferta z najwyższą ceną: 74023,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.