eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa łącznika ul. Maciejowicka - Struga w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Szczecin: Budowa łącznika ul. Maciejowicka - Struga w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 5974 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233596 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin, ul. Armii Krajowej 1, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika ul. Maciejowicka - Struga w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa łącznika ul. Maciejowicka - Struga w Szczecinie Kod CPV - 45000000-7. 2. Zakres zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z pkt 6.2. niniejszego rozdziału. 3. Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonywania robót: 3.1. Wszelkie roboty liniowe w pasie drogowym wykonywać wg wymogów pn. Podstawowe warunki prowadzenia robót ziemnych pod przewody podziemne położone w pasie drogowym - pismo stanowi załącznik nr 7 do siwz. 3.2. Roboty wodno-kanalizacyjne należy wykonywać zgodnie z Wytycznymi projektowania i wykonawstwa sieci, urządzeń i obiektów wod.-kan. Wymagania w zakresie odbiorów dla Miasta Szczecina ZWiK .Wydanie III, sierpień 2007 r., stanowiącymi załącznik nr 8 do siwz. 3.3. Odbiór ostateczny robót realizowanych w pasie drogowym dokonany zostanie pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w piśmie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, znak: ZDiTM-IU/AW/7040/183/05 z dnia 10.18.2005 r., stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; 3.4. Należy prowadzić roboty ziemne zabezpieczając, skarpy wykopów (szalunki, klatki) oraz istniejące uzbrojenie terenu, 3.5. Wskaźniki zagęszczenia gruntu zasypanych wykopów oraz nasypów powinien być zgodny z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.6. W pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie, 3.7. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych, a także ścinania oraz karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni i chodników (krawężniki, bruk, płytki chodnikowe, płyty JOMB, płyty żelbetowe, frez asfaltowy), nadające się do ponownego wbudowania, stanowią własność Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały drogowe należy odtransportować do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej w Szczecinie, za stosownym pokwitowaniem, uwzględniając koszt powyższego transportu w ofercie cenowej. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. 3.8. Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. 3.9. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy - m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót. 4. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień; 4.1. Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 4.2. Dokumentację Powykonawczą w 3 egzemplarzach z załączonymi m.in.: a) protokółami z prób, sprawdzeń i pomiarów sieci kanalizacyjnych i elektrycznych, b) protokółami przeglądów technicznych dokonanych przez użytkowników, c) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza - arkusz w skali 1:500 obejmujący cały zakres robót), d) stosownymi atestami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności bądź innymi dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwa . 5. Warunki wykonawstwa: 5.1. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. 5.2. Wykonawca winien do umowy dołączyć szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, z którego powinna wynikać kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót z uwzględnieniem koniecznej koordynacji robót związanych z przezbrojeniem istniejących sieci wg dokumentacji technicznej. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy. 5.3. Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, nie uwzględnionych w harmonogramie realizacji robót, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. 5.4. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego o terminie rozpoczęcia robót i potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. 5.5. Tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 5.6. Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje nadzoru technicznego na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 5.7. Inspektor nadzoru może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 5.8. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwa oraz posiadać akceptację Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 5.9.Wykonawca będzie na bieżąco koordynował prowadzone przez siebie roboty z innymi Wykonawcami obecnymi na terenie inwestycji. 5.10.Wszelkie sprawy sporne po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego rozpatrywane będą przez właściwy rzeczowo Sąd w Szczecinie. 6. Dokumentacja dostarczana przez Zamawiającego. 6.1. Dokumentacja projektowa, ujęta w pkt. 6.2. opracowana została przez Biuro Projektów PROJEKT Sp. z o. o., ul. Ku Słońcu 2c/3, 71-073 Szczecin. 6.2. Zestawienie dokumentacji dostarczanej przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 10 do siwz: 6.2.1. Projekt zagospodarowania terenu 6.2.2. Projekt budowlano - wykonawczy (Roboty drogowe) 6.2.3. Projekt budowlano - wykonawczy (Sieci i przyłącza wodociągowe) 6.2.4. Projekt budowlano - wykonawczy (Sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej) 6.2.5. Projekt budowlano - wykonawczy (Oświetlenie uliczne) 6.2.6. Projekt budowlano - wykonawczy (Likwidacja kolizji kabli SN (15kV) z projektowana ulicą) 6.2.7. Dokumentacja geotechniczna 6.2.8. Projekt budowlano - wykonawczy (Zaplecze budowy) 6.2.9. Projekt budowlano - wykonawczy (Stała organizacja ruchu) 6.2.10. Projekt budowlano - wykonawczy (Tymczasowa organizacja ruchu) 6.2.11. Projekt budowlano - wykonawczy (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) 6.2.12. Przedmiary robót. 7. Dostępność dokumentów przetargowych: Dokumenty przetargowe tj. siwz wraz z załącznikami nr od 1 do 10 znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego, adres podany jest w ogłoszeniu o zamówieniu. W przypadku zakupu dokumentacji w wersji drukowanej - cena za komplet wynosi: 1000 zł w tym 22 % VAT 8. Wynagrodzenie i warunki płatności. 8.1 . Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z Umową. 8.2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Odbiór końcowy. 9.1. Przedmiotem odbioru końcowego będzie zakres robót określony w SIWZ i Dokumentacji projektowej. 9.2. Podstawą wykonania przedmiotu umowy w terminie będzie, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Koordynatora, wpis do Dziennika Budowy o zakończeniu przedmiotu umowy. 9.3.Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokółu końcowego odbioru i przekazania do eksploatacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2836065.57 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Inżynieryjno - Budowlanych Andrzej Dykowski, ul. Jemiołowa 14, 71-773 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2836065.57
  • Oferta z najniższą ceną: 2836065.57 oferta z najwyższą ceną: 3766495.19
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.