Ogłoszenie nr 597342-N-2017 z dnia 2017-10-10 r.
Zarząd Powiatu Tureckiego: Dostawa sprzętu rolniczego i maszyn rolniczych na wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich (dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa-część nr 1 oraz dostawa maszyn rolniczych-część nr 2)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Nowoczesne technologie w kształceniu zawodowym elementem rozwoju gospodarczego obszaru funkcjonalnego powiatów tureckiego i kolskiego Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 9.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.2 Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Tureckiego, krajowy numer identyfikacyjny
31101898200000, ul.
ul. Kaliska
59
,
62700
Turek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
63 222 32 00, e-mail
starostwo@powiat.turek.pl, faks
63 278 83 19.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.turek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.turek.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć, pod rygorem nieważności, pisemnie w formie papierowej w języku polskim.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rolniczego i maszyn rolniczych na wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich (dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa-część nr 1 oraz dostawa maszyn rolniczych-część nr 2)
Numer referencyjny:
OR.272.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego sprzętu rolniczego i maszyn rolniczych na wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich wraz z przeprowadzeniem instruktażu, w ramach projektu "Nowoczesne technologie w kształceniu zawodowym elementem rozwoju gospodarczego obszaru funkcjonalnego powiatów tureckiego i kolskiego". 2. Szczegółowy podział na części przedstawia się następująco: Część I: 1. Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich, w ilości: 1) Ciągnik rolniczy - szt. 1; 2) Stanowiska dydaktyczne: a) Symulator kontroli sekcji narzędzi - szt. 1; b) Symulator terminala ciągnika - szt. 1; c) Oprogramowanie na stanowiska komputerowe - 20 licencji; d) Komputer diagnostyczny - szt. 1; e) Symulator rozsiewacza nawozów - szt. 1; f) Symulator ciągnika rolniczego - szt. 1; 3) Geodezyjny odbiornik GNSS - szt. 1; 4) Zawieszany rozsiewacz nawozów mineralnych - szt. 1; zwanych dalej "sprzętem". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1). Opis zawiera wymagania minimalne. Część II: 1. Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich (pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki ZSR CKP Kaczki Średnie), w ilości: 1) Przetrząsacz karuzelowy - szt. 1; 2) Zgrabiarka jednowirnikowa - szt. 1; 3) Owijarka bel samozaładowcza - szt. 1; 4) Wózek transportowy wannowy - szt. 1; 5) Agregat uprawowy czynny - szt. 1; 6) Siewnik punktowy - szt. 1; zwanych dalej "maszynami rolniczymi". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2). Opis zawiera wymagania minimalne. 3. Dostarczany sprzęt i maszyny rolnicze muszą być nowe i wcześniej nieużywane.
II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
16710000-5 |
16141000-5 |
16320000-4 |
16110000-9 |
16130000-5 |
38112100-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 767691,06
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie (termin wykonania zamówienia): 1) Część nr 1 (Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): 40 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy dla dostawy ciągnika rolniczego, zawieszanego rozsiewacza nawozów mineralnych i geodezyjnego odbiornika GNSS i 90 dni kalendarzowych dla dostawy stanowisk dydaktycznych. 2) Część nr 2 (Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): 40 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
1) dla części nr 1 (Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich):
co najmniej jedną dostawę ciągnika rolniczego za kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto).
2) dla części nr 2 (Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich):
co najmniej jedną dostawę maszyn rolniczych za kwotę nie niższą niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach składanych na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Oświadczenia te powinny być wypełnione w zakresie spełniania warunku udziału
w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niepolegających na zasobach innych podmiotów, warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (odpowiednio dla części nr 1 i/lub 2) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełniania warunku udziału w postępowaniu lub łącznie Wykonawcy, jeżeli łącznie wykazują oni spełnianie stawianego warunku udziału w postępowaniu. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych wymagane oświadczenia (załączniki nr 4 i 6 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ) jeżeli o udzielenie zamówienia publicznego ubiega się co najmniej dwóch Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (Załącznik nr 7 do SIWZ.)
Dowodami, o których mowa są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) specyfikacji technicznej zaoferowanych maszyn i urządzeń (jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 1). Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 2) specyfikacji technicznej zaoferowanych maszyn (jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w części nr 2). Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; albo opisów technicznych, katalogów lub innych dokumentów zawierających wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia dane techniczne oferowanych produktów, tj. zawierających wszystkie parametry techniczne wyszczególnione odpowiednio w załączniku nr 8 do SIWZ (dla części nr 1) lub w załączniku nr 9 do SIWZ (dla części nr 2), pozwalające zweryfikować spełnianie przez oferowane dostawy wszystkich stawianych wymagań minimalnych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium - oryginał (jeżeli wadium wniesiono w innej formie niż pieniądz); 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej polega na zasobach tego podmiotu. 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część nr 1 (Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich):
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy).
Część nr 2 (Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto (części nr 1 i 2) | 60,00 |
okres gwarancji (części nr 1 i 2) | 30,00 |
okres bezpłatnych przeglądów dla ciągnika rolniczego i stanowisk dydaktycznych (część nr 1) | 10,00 |
termin wykonania zamówienia (część nr 2) | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
CZĘŚĆ NR 1 (Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, jeżeli: a) nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu i nie może on być dostarczony Zamawiającemu, co winien wykazać Wykonawca, b) na rynku pojawiło się nowe, korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązanie technologiczne w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji; 2) okresu gwarancji lub jej warunków - okres gwarancji może ulec przedłużeniu, a jej warunki - polepszeniu na korzyść Zamawiającego; wniosek w tym zakresie może złożyć każda ze Stron, a druga Strona ustosunkuje się do niego w terminie 7 dni; 3) terminu wykonania umowy - jeżeli pierwotny termin nie może być dochowany: a) z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego - termin ulegnie wydłużeniu o okres, przez który Wykonawca z powodu przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego nie mógł wykonywać umowy, b) wyłącznie z powodu siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, na które strony nie mają wpływu, przed którym nie można było się rozsądnie zabezpieczyć przed momentem zawarcia umowy, którego nie można było przewidzieć, a także uniknąć lub przezwyciężyć oraz niezależne od stron (w szczególności katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, strajki, zamieszki uliczne, ataki terrorystyczne) - termin zostanie przedłużony o okres, przez który strona powołująca się na siłę wyższą nie mogła z powodu tej siły i jej następstw wykonywać umowy; okoliczności te winna wykazać strona powołująca się na siłę wyższą, c) w przypadku zmiany przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w pkt 1 - o okres niezbędny do wykonania umowy na nowych warunkach CZĘŚĆ NR 2 (Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) maszyn i nie mogą one być dostarczone Zamawiającemu, co winien wykazać Wykonawca, 2) okresu gwarancji lub jej warunków - okres gwarancji może ulec przedłużeniu, a jej warunki - polepszeniu na korzyść Zamawiającego; wniosek w tym zakresie może złożyć każda ze Stron, a druga Strona ustosunkuje się do niego w terminie 7 dni; 3) terminu wykonania umowy - jeżeli pierwotny termin nie może być dochowany: a) z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego - termin ulegnie wydłużeniu o okres, przez który Wykonawca z powodu przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego nie mógł wykonywać umowy, b) wyłącznie z powodu siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, na które strony nie mają wpływu, przed którym nie można było się rozsądnie zabezpieczyć przed momentem zawarcia umowy, którego nie można było przewidzieć, a także uniknąć lub przezwyciężyć oraz niezależne od stron (w szczególności katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, strajki, zamieszki uliczne, ataki terrorystyczne) - termin zostanie przedłużony o okres, przez który strona powołująca się na siłę wyższą nie mogła z powodu tej siły i jej następstw wykonywać umowy; okoliczności te winna wykazać strona powołująca się na siłę wyższą,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Kryteria oceny ofert są następujące: 1) Część nr 1 (Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): a) cena oferty brutto - 60 %; b) okres gwarancji (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji) - 30 %; c) okres bezpłatnych przeglądów dla ciągnika rolniczego i stanowisk dydaktycznych zgodnych ze standardem wykonywania zalecanych przeglądów producenta - 10 %. 2) Część nr 2 (Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich): a) cena oferty brutto - 60 %; b) okres gwarancji (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji)- 30 %; c) termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 10 %. 2. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (odrębnie dla każdej części zamówienia), jako gwarancję zgodnego z umową jej wykonania. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy. 3. Oświadczenia, wnioski, informacje i zawiadomienia należy kierować na adres: STAROSTWO POWIATOWE w Turku, Wydział Organizacyjny, ul. Kaliska 59, 62 - 700 Turek lub numer faksu: 63 278 83 19 albo e-mail: zamowienia@powiat.turek.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa ciągnika rolniczego, rozsiewacza nawozów oraz wyposażenia pracowni precyzyjnego rolnictwa dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16710000-5, 16141000-5, 38112100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 556829,27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
okres bezpłatnych przeglądów dla ciągnika rolniczego i stanowisk dydaktycznych | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania zamówienia: 40 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy dla dostawy ciągnika rolniczego, zawieszanego rozsiewacza nawozów mineralnych i geodezyjnego odbiornika GNSS i 90 dni kalendarzowych dla dostawy stanowisk dydaktycznych. 2. Kryteria oceny ofert są następujące: a) cena oferty brutto - 60 %; b) okres gwarancji (Okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji) - 30 %; c) okres bezpłatnych przeglądów dla ciągnika rolniczego i stanowisk dydaktycznych zgodnych ze standardem wykonywania zalecanych przeglądów producenta - 10 %.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa maszyn rolniczych dla Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich (pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki ZSR CKP Kaczki Średnie) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16320000-4, 16130000-5, 16110000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 210861,79
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin wykonania zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert: a) cena oferty brutto - 60 %; b) okres gwarancji (okres rękojmi odpowiada okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji)- 30 %; c) termin wykonania zamówienia (liczba dni licząc od dnia zawarcia umowy) - 10 %.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-BUDOWLANEJ DLA BUDOWY DROGI W REJONIE AL. NSZZ SOLIDARNOŚĆ I UL. PRZEMYSŁOWEJ
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu monitoringu GPS i gospodarki paliwowej wraz z usługą dostępową
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny
- Dostawa sprzętu rolniczego
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.