eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-28

Nowogard: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja
Numer ogłoszenia: 59732 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15298 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla gminy Nowogard w związku z realizacją projektu pn.: Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do realizowania zajęć wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Nowogard w ramach projektu Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja. Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: I część - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Przedmiot zamówienia pierwszej części obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć: - zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - zajęcia korekcyjno-kompensacyjnych - zajęcia rozwijające zainteresowania Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. II część - zakup i dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych Przedmiot zamówienia drugiej części obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych, których parametry i wymagania minimalne zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.29.21.00 - Tablice szkolne do pisania kredą 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wczesnoszkolna indywidualizacja - wysokiej jakości edukacja finansowany jest z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k, ,, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93660,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91692,50

  • Oferta z najniższą ceną: 91692,50 / Oferta z najwyższą ceną: 148856,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APTUS Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe, ul. Zwycięstwa 3, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126173,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.