Katowice: Dostawa instrumentów dla Filharmonii Śląskiej im. H.M. Góreckiego
Numer ogłoszenia: 59731 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego , ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, faks (32) 351-17-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia-slaska.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów dla Filharmonii Śląskiej im. H.M. Góreckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych instrumentów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H.M. Góreckiego. Zamawiający dzieli to zamówienie na następujące części: 1) Ksylofon ADAMS model XS2HV40 seria SOLIST- 1 szt. lub równoważny wraz z akcesoriami: - 2 szt. statywów uniwersalnych ADAMS model 600 lub równoważny, - pałki ADAMS CD1 ,CD2, CD XB3, XB4, XB5, GB1, GB2, GB3 lub równoważny. Ksylofon koncertowy posiadający skalę 4 oktaw, C4-C8, strojony oktawami. Strojenie standardowe 442 Hz. Rama typu Voyager z regulacją wysokości, - pokrowiec. 2) Wibrafon YAMAHA YV-2700G- 1 szt. lub równoważny Wibrafon posiadający skalę 3 oktaw, zakres f-f3, strój A=442Hz, silnik YVM200 z kontrolerem pauzy 25-150 rpm, - pokrowiec. 3) Puzon altowy THEIN model W3-NY w goldmessingu- 1 szt. lub równoważny Puzon altowy posiadający wentyl z możliwością wymiany z wentyla kwartowego na całotonowy (krąglik całotonowy i B-kwartwentyl) - Menzura suwaka: koniczna 13,4/13,9 mm - Docelowy krąglik do gry bez wentyla - Czara wykonana z Thein Kruspe-Metal z 1cm wieńcem z nowego srebra - Średnica czary 180mm - Grubość ścianki 0,40 mm - Wykonanie: goldmessing lakierowany - 1 szt. ustnik do puzonu Thein - 1 szt. kufer do puzonu altowego z miejscem na włożenie części od kwartwentyla - 1 szt. ustnik do puzonu Greigo-Alessi 5A z małym wlotem - 1 szt. ustnik do puzonu Denis Wick 6BS z małym wlotem 4) Flet piccolo ANTON BRAUN- 1szt. lub równoważny Flet piccolo klasy profesjonalnej z dolną klapą C, strój A-444Hz, główka ze specjalnie profilowanym ustnikiem, mechanizm i pręt wyciora ze srebra próby 925, główka i korpus z drzewa Grenadilla, - futerał czarny skórzany 5) Flet altowy Kingma&Brannen- 1 szt. lub równoważny Flet altowy model z pięcioma otwartymi klapami, A=443Hz, strój G, srebrna korpus, główka i ustnik, mechanizm posrebrzany, - futerał i pokrowiec. 6) Trąbka C Schagerl model Charis- 2 szt. lub równoważna Trąbka strój C, menzura L, czara głosowa i rurka ustnikowa - złoty mosiądz, średnica czary głosowej- 123mm, grubość blachy 0,50mm, posrebrzana, monelowe tłoki - 2 szt. futerałów podwójnych. 7) Trąbka Piccolo Schagerl model Eclipse- 2 szt. lub równoważna Trąbka strój A B, menzura 10,5mm, czara głosowa złoty mosiądz, rurka ustnikowa Nickelsilver, grubość blachy 0,40mm, pierścień na trzecim krągliku z mechanizmem do strojenia, posrebrzana, monelowe tłoki, 2 wymienne rurki ustnikowe z dużym wlotem..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia w wysokości nie większej niż 20% jego wartości i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę instrumentów muzycznych o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto każda oraz złoży oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy-załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość - 60
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie strony. 2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, może nastąpić w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, w razie wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostało ono przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a którego skoro wystąpiło, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub go przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojna, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, itp.) . 3. Wykonawca powołując się na zaistnienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie zobowiązany jest przedstawić stosowne dowody potwierdzające tę okoliczność.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia-slaska.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego
40-084 Katowice ul. Sokolska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Filharmonia Śląska im. H.M. Góreckiego 40-084 Katowice ul. Sokolska 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.