eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › sprzedaż i dostawa środków farmaceutycznych, środków dezynfekcyjnych pasków do glukometrów i produktów nieleczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14



Ogłoszenie nr 597227-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

"Uzdrowisko Rabka" S.A.: sprzedaż i dostawa środków farmaceutycznych, środków dezynfekcyjnych pasków do glukometrów i produktów nieleczniczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rabka" S.A., krajowy numer identyfikacyjny 49197107400000, ul. ul. Orkana  49 , 34-700  Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 676 020, e-mail zakupy@uzdrowisko-rabka.pl, faks 182 676 010.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-rabka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.e-bip.org.pl/uzdrowiskorabka/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Uzdrowisko-Rabka S.A. ul. Orkana 49,34-700 Rabka-Zdrój, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa środków farmaceutycznych, środków dezynfekcyjnych pasków do glukometrów i produktów nieleczniczych
Numer referencyjny: ZP.16.PN.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: sprzedaż i dostawa środków farmaceutycznych, środków dezynfekcyjnych pasków do glukometrów i produktów nieleczniczych (CPV- 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne ), do obiektów Zamawiającego położonych w Rabce-Zdroju granuflex 10cmx10cm lub podobne opatrunek hydrokoloidowy szt 5 alantoina 0,02 maść op. 15 op.30g benzynum płyn op. 5 op.1litr aphtin lub podobne 0,2 płyn do stosowania w jamie ustnej op. 2 op.10g natamycyna prep.złożony krem op. 1 op.15g natamycyna prep.złożony maść op. 1 op.15g cepan lub podobne krem op. 1 op.35g chloramfenikol 0,02 maść op. 23 op.5g chloramfenikol 0,01 maść op. 1 op.5g denotywir 0,03 krem op. 5 op.3g fiolet gencjany 0,01 roztwór spirytusowy op. 1 op.20ml granugel żel hydro-koloidowy na rany op. 1 op.15g hydrokortyzon 0,01 krem op. 50 op.15g gazik jałowy nasączony 70% alkoh.izopropylowym op. 500 op.100szt klotrimazol 10mg/g krem op. 2 op.20g maść tranowa maść op. 1 op.20g mometazon 0,001 krem op. 5 op.30 g. mometazon 0,001 maść op. 5 op.30g nadtlenek wodoru 0,03 płyn op. 38 op. 100g neomycyna 0,0068g/ml aerozol op. 1 op.55 ml. octan hydrokortyzonu+oksytetra-cyklina 0,01g+0,03g/1g maść op. 1 op.10g octan hydrokortyzonu+oksytetra-cyklina 0,00133g+0,004g/1g aerozol op. 1 op.55 ml. octanowinian glinu 0,01 żel op. 48 op.75g parafina ciekła płyn op. 4 op.800 g. sudokrem krem op. 5 op.125g. puder płynny płyn op. 10 op.100g. retinol (vit.A) 400j.m./g. maść op. 120 op.30g. sól srebrowa sulfatiazolu 0,02 krem op. 20 op.40 g spirytus salicylowy 0,02 płyn op. 10 op.100g. spirytus salicylowy 0,02 płyn op. 4 op.800 g. wyciąg z krwi 0,1 żel op. 1 op.20g wyciąg z krwi 0,05 maść op. 1 op.20g galusan bizmutawy proszek do stosowania na skórę op. 1 op 5g collagenasum 1,2j/g maść op. 1 op.20g granuflex pasta hudrokoloidowa op. 1 op 30g. opatrunek aquacel Ag 10cmx10cm lub podobne szt 1 opatrunek atrauman Ag 10cmx20cm lub podobne szt. 20 opatrunek atrauman Ag 10cmx10cm lub podobne szt. 1 parafina ciekła płyn op. 20 op.100g talk op. 15 op.100g klindacyn T lub podob. ,zel op. 10 op.30g Gotowy do użycia alkoholowy preparat, przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni medycznych i powierzchni trudnodostępnych. Zawierający w składzie min. 2 alkohole alifatyczne (w tym etanol) w ilości min. 60g/100g propanolu z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych, bez dodatkowych substancji czynnych np. związków amoniowych, aldehydów i innych. Możliwość stosowania do poliwęglanów. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (Candida Albicans, Aspergillus Niger, Tbc (M.Terrae ), V (Rota, Vaccinia, BVDV, Noro) w czasie do 1 min. 1 l op. 370 Gotowy do użycia, bezbarwny preparat przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni, wyrobów medycznych wrażliwych na działanie alkoholu (plexiglas, głowice USG). Nie zawierający w składzie alkoholu, pochodnych amin oraz aldehydów o pH 6-8. Na bazie mieszaniny różnych czwartorzędowych związków amoniowych. Możliwość aplikacji w postaci piany lub rozprysku. Spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV - BVDV, Vaccinia, Rota, Papova) do 1min., Tbc (M.Terrae ) do 15 min. 1 l op. 400 Bezbarwny preparat w żelu do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Zawierający octenidynę oraz hydroksycelulozę, bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Usuwający skutecznie biofilm bakteryjny. 20 ml op. 5 Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych i inkubatorów zawierający w składzie synergistyczną kombinację QAC, pochodnych alkiloamin, alkoholu alifatycznego oraz związków powierzchniowo czynnych. Nie zawiera aldehydów, związków nadtlenowych, chloru, fenolu oraz pochodnych biguanidynowych. Spektrum działania: B wysokie obciążenie, Tbc(M.terrae + avium), drożdże - wysokie obciążenie, V (Rota, Vaccinia, BVDV,SV40) w czasie do 15 minut. Stężenie do 0,5%. Stabilność roztworu min. 30 dni. 2 l op. 20 5 l op. 50 sól sodowa kwasu walproinowego+kwas walproinowy 200mg+87 mg tabl.powl.o przedłuż.uwalnianiu op. 5 op.30 szt. sól sodowa kwasu walproinowego+kwas walproinowy 333mg+145mg tabl.powl.o przedłuż.uwalnianiu op. 10 op.30 szt. amiodaron 0,15g/3ml inj. op. 70 op.6 amp. amiodaron 0,2 g tabl. op. 80 op.30 szt. adenozyna 6mg/2ml inj. op. 2 op.6 fiol. sulfonian polistyrenu A proszek op. 2 op.454g. monoazotan izosorbidu 100 mg tabl. op. 10 op.30 szt. sól sodowa enoksaparyny 40 mg amp.strzyk. op. 100 op,10amp.strzyk klopidogrel 75mg tabl.powl. op. 400 op.28tabl. ramipryl 2,5mg tabl. op. 100 op.28 tabl. ramipryl 5 mg tabl. op. 200 op.28 tabl. cewnik Foley CH 12 szt 10 igły jednorazowe 0,5x25mm op. 204 op.100 szt. igły jednorazowe 1,2x40mm op. 50 op.100 szt. kieliszki do lekarstw plastikowe op. 800 op.80 szt. przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jałowy apirogenny wolny od ftalanów ,komora wolna od PCV,posiada precyzyjny regulator przepływu,op.przyrządu folia papier. szt. 6000 Paski do oznaczania glukozy op 500 op.50szt. Glukometry szt 15 op.1szt. Szczegółowy wykaz ilości i asortymentu podano w załącznikach nr 3.1, nr 3.2, nr 3.3, nr 3.4, nr 3.5 do SIWZ .

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek zostaje spełniony jeżeli: a) Wykonawca posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotowym postępowaniem. b) Wykonawca posiada wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanych produktów. (Jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów w przedmiocie składanej oferty). Oświadczenie, że dostarczane produkty posiadają wymagane świadectwa rejestracji, atesty, parametry, stosowne zezwolenia dopuszczające do obrotu przez prawo polskie oraz przez prawo Unii Europejskiej, oraz spełniają wszelkie normy w tym zakresie, Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie, że dostarczane produkty posiadają wymagane świadectwa rejestracji, atesty, parametry, stosowne zezwolenia dopuszczające do obrotu przez prawo polskie oraz przez prawo Unii Europejskiej, oraz spełniają wszelkie normy w tym zakresie, Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany w zakresie określenia wartości umowy w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust.1.pkt 1, Ustawy Pzp ( zmiany te zostały przewidziane również w zapisach SIWZ do przedmiotowej sprawy). Ostateczna wartość umowy uzależniona będzie od ilości osób przebywających na leczeniu /wypoczynku w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Z uwagi na okresowe, tymczasowe wstrzymania działalności leczniczej i uzdrowiskowej ( kolejne Rozporządzenia Rady Ministrów w związku z epidemią COVID-19 ) i zaistniałe okoliczności tj. dodatkowe ograniczenia działalności "Uzdrowisko-Rabka "S.A. z powodu możliwości ponownego ogłoszenie powiatu nowotarskiego żółtą lub czerwona strefą epidemii, ilości zamawianego towaru będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: leki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:granuflex 10cmx10cm lub podobne opatrunek hydrokoloidowy szt 5 alantoina 0,02 maść op. 15 op.30g benzynum płyn op. 5 op.1litr aphtin lub podobne 0,2 płyn do stosowania w jamie ustnej op. 2 op.10g natamycyna prep.złożony krem op. 1 op.15g natamycyna prep.złożony maść op. 1 op.15g cepan lub podobne krem op. 1 op.35g chloramfenikol 0,02 maść op. 23 op.5g chloramfenikol 0,01 maść op. 1 op.5g denotywir 0,03 krem op. 5 op.3g dermosan lub podobne krem op. 21 op.40g dermosan N+R lub podobne krem op. 35 op.40g dimetynden 0,001 żel op. 30 op.30g erytromycyna 0,02 maść na skórę op. 1 op.25g. etakrydyna 0,005 żel op. 5 op.30g etanolowy wyciąg z koszyczków rumianku płyn op. 2 op.100ml fiolet gencjany 0,01 roztwór wodny op. 1 op.20g fiolet gencjany 0,01 roztwór spirytusowy op. 1 op.20ml granugel żel hydro-koloidowy na rany op. 1 op.15g hydrokortyzon 0,01 krem op. 50 op.15g gazik jałowy nasączony 70% alkoh.izopropylowym op. 500 op.100szt klotrimazol 10mg/g krem op. 2 op.20g maść tranowa maść op. 1 op.20g mometazon 0,001 krem op. 5 op.30 g. mometazon 0,001 maść op. 5 op.30g nadtlenek wodoru 0,03 płyn op. 38 op. 100g neomycyna 0,0068g/ml aerozol op. 1 op.55 ml. octan hydrokortyzonu+oksytetra-cyklina 0,01g+0,03g/1g maść op. 1 op.10g octan hydrokortyzonu+oksytetra-cyklina 0,00133g+0,004g/1g aerozol op. 1 op.55 ml. octanowinian glinu 0,01 żel op. 48 op.75g parafina ciekła płyn op. 4 op.800 g. sudokrem krem op. 5 op.125g. puder płynny płyn op. 10 op.100g. retinol (vit.A) 400j.m./g. maść op. 120 op.30g. Szczegóły zmówienia (pełny wykaz) w zał. nr 3.1. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wartość minimalnej dostawy jednorazowej10,00
termin realizacji składanych zamówień10,00
termin załatwienia reklamacji10,00
termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: dezynfekcja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gotowy do użycia alkoholowy preparat, przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni medycznych i powierzchni trudnodostępnych. Zawierający w składzie min. 2 alkohole alifatyczne (w tym etanol) w ilości min. 60g/100g propanolu z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych, bez dodatkowych substancji czynnych np. związków amoniowych, aldehydów i innych. Możliwość stosowania do poliwęglanów. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (Candida Albicans, Aspergillus Niger, Tbc (M.Terrae ), V (Rota, Vaccinia, BVDV, Noro) w czasie do 1 min. 1 l op. 370 Gotowy do użycia, bezbarwny preparat przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni, wyrobów medycznych wrażliwych na działanie alkoholu (plexiglas, głowice USG). Nie zawierający w składzie alkoholu, pochodnych amin oraz aldehydów o pH 6-8. Na bazie mieszaniny różnych czwartorzędowych związków amoniowych. Możliwość aplikacji w postaci piany lub rozprysku. Spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV - BVDV, Vaccinia, Rota, Papova) do 1min., Tbc (M.Terrae ) do 15 min. 1 l op. 400. Szczegóły zmówienia (pełny wykaz) w zał. nr 3.2. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wartość minimalnej dostawy jednorazowej10,00
termin realizacji składanych zamówień10,00
termin załatwienia reklamacji10,00
termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: inne leki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:sól sodowa kwasu walproinowego+kwas walproinowy 200mg+87 mg tabl.powl.o przedłuż.uwalnianiu op. 5 op.30 szt. sól sodowa kwasu walproinowego+kwas walproinowy 333mg+145mg tabl.powl.o przedłuż.uwalnianiu op. 10 op.30 szt. amiodaron 0,15g/3ml inj. op. 70 op.6 amp. amiodaron 0,2 g tabl. op. 80 op.30 szt. adenozyna 6mg/2ml inj. op. 2 op.6 fiol. sulfonian polistyrenu A proszek op. 2 op.454g. monoazotan izosorbidu 10 mg tabl. op. 15 op.60 szt. monoazotan izosorbidu 20 mg tabl. op. 10 op.60 szt. monoazotan izosorbidu 60 mg tabl. op. 10 op.30 szt. monoazotan izosorbidu 100 mg tabl. op. 10 op.30 szt. sól sodowa enoksaparyny 40 mg amp.strzyk. op. 100 op,10amp.strzyk sól sodowa enoksaparyny 60 mg amp.strzyk. op. 400 op,10amp.strzyk sól sodowa enoksaparyny 80mg amp.strzyk. op. 600 op,10amp.strzyk klopidogrel 75mg tabl.powl. op. 400 op.28tabl. ramipryl 2,5mg tabl. op. 100 op.28 tabl. ramipryl 5 mg tabl. op. 200 op.28 tabl. ramipryl 10 mg tabl. op. 200 op.28 tabl. klopidogrel 300mg tabl.powl. op. 5 op.30 tabl. glimepiryd 2 mg tabl. op. 30 op,30tabl. glimepiryd 3 mg tabl. op. 30 op,30tabl. Szczegóły zmówienia (pełny wykaz) w zał. nr 3.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wartość minimalnej dostawy jednorazowej10,00
termin realizacji składanych zamówień10,00
termin załatwienia reklamacji10,00
termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: pozostałe prdukty nielecznicze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:cewnik Foley CH 12 szt 10 cewnik Foley CH 14 szt. 10 cewnik Foley CH 16 szt. 30 cewnik Foley CH 18 szt. 30 cewnik Foley CH 20 szt. 30 igły jednorazowe 0,5x25mm op. 204 op.100 szt. igły jednorazowe 0,7x30mm op. 30 op.100 szt. igły jednorazowe 0,8x40mm op. 50 op.100 szt. igły jednorazowe 0,9x40mm op. 50 op.100 szt. igły jednorazowe 1,1x40mm op. 204 op.100 szt. igły jednorazowe 1,2x40mm op. 50 op.100 szt. kieliszki do lekarstw plastikowe op. 800 op.80 szt. przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jałowy apirogenny wolny od ftalanów ,komora wolna od PCV,posiada precyzyjny regulator przepływu,op.przyrządu folia papier. szt. 6000 strzykawka 50ml z rozszerzeniem do 60 ml. do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiar. szt. 200 kolor bezbarwny strzykawka insulinowa 1ml z igłą szt. 10 Strzykawka dwuczęsciowa, końcówka Luer, posiadająca biały lub kontrastujący tłok oraz czarną rozszerzona skale pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka , brak zwężeń w centralnej części tłoka,podwójne zabezpieczenie tłoka, nazwa producenta nadrukowana na cylindrze, sterylna. Objętość 2 ml op. 150 op.100 szt. Szczegóły zmówienia (pełny wykaz) w zał. nr 3.4. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wartość minimalnej dostawy jednorazowej10,00
termin realizacji składanych zamówień10,00
termin płatności10,00
termin załatwienia reklamacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: paski do glukometrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Paski do oznaczania glukozy op 500 op.50szt. Glukometry szt 15 op.1szt. Szczegóły zmówienia (pełny wykaz) w zał. nr 3.5. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wartość minimalnej dostawy jednorazowej10,00
termin realizacji składanych zamówień10,00
termin załatwienia reklamacji10,00
termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.