eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › 1. opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2; 2. opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Kraków: 1. opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2; 2. opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Piłsudskiego 41; 3. opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynku mieszkalnego położonego w Lublińcu przy ulicy Sobieskiego 32
Numer ogłoszenia: 59712 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3552140, 3552149, 3557402, fax 012 3554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2; 2. opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Piłsudskiego 41; 3. opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynku mieszkalnego położonego w Lublińcu przy ulicy Sobieskiego 32.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2, w zakresie: a) określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2, stanowiącej działkę nr 422łamane1 położoną w obrębie 214 Rzeszów o powierzchni 0,3367 ha, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 97955. Cel wyceny - oddanie w użytkowanie wieczyste właścicielom lokali bloku mieszkalnego nr 2 położonego przy ulicy Sportowej w Rzeszowie; b) pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków (opatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej)); c) pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości; d) pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej; e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz.2108 ) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych. 2. Opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Tomaszowie Mazowiecki przy ulicy Piłsudskiego 41, w zakresie: a) określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego zabudowanej nieruchomości gruntowej budynkiem o powierzchni netto 608,52 m2 w tym powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 297,56 m2, powierzchni pomieszczeń przynależnych 56,39 m2, powierzchni części wspólnej budynku 254,57 m2 i kubaturze wynoszącej 2238 m3, położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Piłsudskiego 41, stanowiącej działkę nr 576 położoną w obrębie 11 o powierzchni 0,1477 ha, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 40465. Cel wyceny - sprzedaż; b) pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków (opatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej)); c) pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości; d) pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej; e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz.2108 ) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych. 3. Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynku mieszkalnego (8 lokali mieszkalnych) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi położonego przy ulicy Sobieskiego 32 w Lublińcu, budynek o kubaturze 2568 m3, powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 507,70 m2, powierzchni piwnic 122,80 m2, usytuowany na działce nr 424łamane5 o powierzchni 0,0511 ha, obręb Lubliniec, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 40894, dla celów uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych, w zakresie: a) Wykonanie pomiarów powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi; b) Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynków w 4 (czterech) egzemplarzach wraz z protokołami z pomiarów i obliczenia powierzchni użytkowej lokali potwierdzonymi przez najemców; c) Opracowanie zestawienia powierzchni użytkowej wszystkich lokali w budynku wraz z powierzchniami pomieszczeń przynależnych do lokali i rozliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej; d) Pozyskanie we właściwym wydziale nadzoru budowlanego zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych. Inwentaryzację powierzchniową zleconych budynków należy wykonać zgodnie z PN-70/B 02365 - przy czym obmiaru powierzchni użytkowej lokalu dokonać się w świetle wyprawionych ścian, ponadto: a) inwentaryzacje należy wykonać w 4 egzemplarzach przy czym jeden egzemplarz inwentaryzacji w postaci brudnopisu należy przedstawić do wstępnej akceptacji przez Zamawiającego, b) rzuty poziome poszczególnych lokali mieszkalnych wraz z opisem należy umieścić oddzielnie na formacie A4 c) na rzutach poszczególnych kondygnacji zaznaczyć miary liniowe i powierzchnie pomieszczeń, d) rzuty poziome należy wykonać w skali 1 : 100; e) rzuty poziome poszczególnych klatek i kondygnacji umieścić oddzielnie na formacie A4; f) w przypadku, gdy klatki są bardzo duże i nie mieszczą się w całości na formacie A4 dopuszcza się zastosowanie formatu A3. g) w tabelce opisowej rysunku należy umieścić następujące dane: · adres inwentaryzowanego rzutu; · numer klatki i kondygnacji; · datę opracowania; · imię i nazwisko wykonawcy z podpisem. Zaświadczenia o samodzielności lokali pozyskać zgodnie z art. 2 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali ( Dz. U. nr 80 poz. 903 z 2000r. z póź. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych, niż mieszkalne Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne Oryginalny kod CPV: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: · dla części I i II zamówienia - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości; · dla części III zamówienia - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości lub uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia oraz następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 2 do SIWZ) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu części zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wypełnić wg załącznika nr 4 do SIWZ); Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wykazu części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem; 2) Wykaz osób(wypełnić wg załącznika nr 5 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie oraz posiadają uprawnienia do: · dla części I i II zamówienia - szacowania nieruchomości, do oferty, dla osób wskazanych w wykazie należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień do szacowania nieruchomości; · dla części III zamówienia - szacowania nieruchomości lub uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do oferty dla osób wskazanych w wykazie należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień do szacowania nieruchomości lub dla osób posiadających uprawnienia budowlane decyzję o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa odpowiednio dokumenty wymienione § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków 50, ul. Montelupich 3, pokój nr 18, 19 na parterze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków 50, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2, w zakresie: a) określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Rzeszowie przy ulicy Sportowej 2, stanowiącej działkę nr 422/1 położoną w obrębie 214 Rzeszów o powierzchni 0,3367 ha, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 97955. Cel wyceny - oddanie w użytkowanie wieczyste właścicielom lokali bloku mieszkalnego nr 2 położonego przy ulicy Sportowej w Rzeszowie; b) pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków (opatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej)); c) pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości; d) pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej; e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz.2108 ) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Tomaszowie Mazowiecki przy ulicy Piłsudskiego 41..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie operatu szacunkowego wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Tomaszowie Mazowiecki przy ulicy Piłsudskiego 41, w zakresie: a) określenie wartości rynkowej w formie operatu szacunkowego zabudowanej nieruchomości gruntowej budynkiem o powierzchni netto 608,52 m2 w tym powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 297,56 m2, powierzchni pomieszczeń przynależnych 56,39 m2, powierzchni części wspólnej budynku 254,57 m2 i kubaturze wynoszącej 2238 m3, położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Piłsudskiego 41, stanowiącej działkę nr 576 położoną w obrębie 11 o powierzchni 0,1477 ha, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 40465. Cel wyceny - sprzedaż; b) pozyskanie pełnego wypisu z rejestru gruntów i budynków (opatrzonego klauzulą (dokument niniejszy jest przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej)); c) pozyskanie pełnego odpisu z Ksiąg Wieczystych nieruchomości; d) pozyskanie kopii mapy ewidencyjnej; e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej nieruchomości. CPV 70.33.10.00-0. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz.2108 ) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynku mieszkalnego (8 lokali mieszkalnych) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi położonego przy ulicy Sobieskiego 32 w Lublińcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynku mieszkalnego (8 lokali mieszkalnych) wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi położonego przy ulicy Sobieskiego 32 w Lublińcu, budynek o kubaturze 2568 m3, powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych 507,70 m2, powierzchni piwnic 122,80 m2, usytuowany na działce nr 424/5 o powierzchni 0,0511 ha, obręb Lubliniec, wpisanej do księgi wieczystej KW nr 40894, dla celów uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych, w zakresie: a) Wykonanie pomiarów powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynkach wraz z pomieszczeniami przynależnymi i wspólnymi; b) Opracowanie inwentaryzacji powierzchniowej budynków w 4 (czterech) egzemplarzach wraz z protokołami z pomiarów i obliczenia powierzchni użytkowej lokali potwierdzonymi przez najemców; c) Opracowanie zestawienia powierzchni użytkowej wszystkich lokali w budynku wraz z powierzchniami pomieszczeń przynależnych do lokali i rozliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej; d) Pozyskanie we właściwym wydziale nadzoru budowlanego zaświadczeń o samodzielności lokali mieszkalnych. Inwentaryzację powierzchniową zleconych budynków należy wykonać zgodnie z PN-70/B 02365 - przy czym obmiaru powierzchni użytkowej lokalu dokonać się w świetle wyprawionych ścian, ponadto: a) inwentaryzacje należy wykonać w 4 egzemplarzach przy czym jeden egzemplarz inwentaryzacji w postaci brudnopisu należy przedstawić do wstępnej akceptacji przez Zamawiającego, b) rzuty poziome poszczególnych lokali mieszkalnych wraz z opisem należy umieścić oddzielnie na formacie A4 c) na rzutach poszczególnych kondygnacji zaznaczyć miary liniowe i powierzchnie pomieszczeń, d) rzuty poziome należy wykonać w skali 1 : 100; e) rzuty poziome poszczególnych klatek i kondygnacji umieścić oddzielnie na formacie A4; f) w przypadku, gdy klatki są bardzo duże i nie mieszczą się w całości na formacie A4 dopuszcza się zastosowanie formatu A3. g) w tabelce opisowej rysunku należy umieścić następujące dane: · adres inwentaryzowanego rzutu; · numer klatki i kondygnacji; · datę opracowania; · imię i nazwisko wykonawcy z podpisem. Zaświadczenia o samodzielności lokali pozyskać zgodnie z art. 2 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali ( Dz. U. nr 80 poz. 903 z 2000r. z póź. zm.)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3, 70.33.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.