eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Termomodernizacja budynków dydaktycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Międzychodzkiej 5 i ul. Szamarzewskiego 89 (zgodnie z Umową o dofinansowanie UDA-RPWP.03.02.00-30-072/10-00).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Poznań: Termomodernizacja budynków dydaktycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Międzychodzkiej 5 i ul. Szamarzewskiego 89 (zgodnie z Umową o dofinansowanie UDA-RPWP.03.02.00-30-072/10-00).
Numer ogłoszenia: 59683 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków dydaktycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Międzychodzkiej 5 i ul. Szamarzewskiego 89 (zgodnie z Umową o dofinansowanie UDA-RPWP.03.02.00-30-072/10-00)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami oraz Projektami budowlanymi stanowiącymi załączniki do Specyfikacji istotnych warunków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 17 000.00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 7 600.00 PLN (słownie: siedem tysięcy sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 13 500.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy pięćset 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe 1,3 i 5 : wykonał (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy roboty termomodernizacji elewacji o wartości brutto co najmniej 500 000 zł dla każdej z robót. Zadanie częściowe 2 i 4: wykonał (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy roboty wymiany centralnego ogrzewania o wartości brutto co najmniej 400 000 zł dla każdej z robót. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wszystkich w/w zadań będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 7 do Specyfikacji, wypełnionego załącznika nr 6 do Specyfikacji wraz z dokumentami wystawionymi przez inwestora potwierdzającymi wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończonym na zasadach spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 nr 156, poz. 1118 z póz. zm. ) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności wg podziału zadań: Zadanie częściowe 1. 3 i 5 - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, Zadanie częściowe 2 i 4 - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, Zadanie częściowe 2 - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, Kierować robotami mogą również osoby będące obywatelami Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spełniające wymogi art. 12a ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 7 do Specyfikacji, wypełnionego załącznika nr 9 do Specyfikacji na zasadach spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a/ w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b/ w przypadku zmiany osób wymienionych w § 12 umowy, c/ w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że dokumentacja lub teren budowy nie nadają się do prawidłowego wykonania robót albo że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d/ w przypadku, gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiana harmonogramu robót i finansowania, w szczególności: - wskutek wystąpienia wyjątkowych i nietypowych w danej porze roku warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów i norm, - wskutek konieczności wykonania robót dodatkowych wynikających z ujawnienia nie zinwentaryzowanych sieci na terenie budowy, - wskutek wystąpienia okoliczności wynikających z pracy na czynnym obiekcie, a nie leżących po stronie Wykonawcy. e)W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie. f) Wykonawca na fakturach naliczać będzie podatek VAT w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia danej faktury.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku dydaktycznego przy ul. Międzychodzkiej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarami oraz Projektem budowlanym stanowiącymi załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej. Wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace i zamontowane wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego w budynku przy ul. Międzychodzkiej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami oraz Projektami budowlanymi stanowiącymi załączniki do Specyfikacji istotnych warunków. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesiące gwarancji na wykonane prace i zamontowane wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku dydaktycznego AB przy ul. Szamarzewskiego 89.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem oraz Projektem budowlanym stanowiącymi załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace i zamontowane wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku AB przy ul. Szamarzewskiego 89.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem załącznik oraz Projektem budowlanym stanowiącymi załączniki do Specyfikacji istotnych warunków. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesiące gwarancji na wykonane prace i zamontowane wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Termomodernizacja budynku dydaktycznego C przy ul. Szamarzewskiego 89.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem oraz Projektem budowlanym stanowiącymi załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace i zamontowane wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.