eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów1.W gminie OrchowoBielsko, Linówiec, Mlecze, Myślątkowo, Orchówko, Osówiec, Ostrówek, Różanna, Siedluchno, S



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Słupca: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów: 1.W gminie Orchowo: Bielsko, Linówiec, Mlecze, Myślątkowo, Orchówko, Osówiec, Ostrówek, Różanna, Siedluchno, Szydłówiec i Wólka Orchowska, 2.W gminie Ostrowite: Doły, Izdebno, Milejewo, Przecław, Stara Olszyna i Szyszłowo.
Numer ogłoszenia: 59640 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów: 1.W gminie Orchowo: Bielsko, Linówiec, Mlecze, Myślątkowo, Orchówko, Osówiec, Ostrówek, Różanna, Siedluchno, Szydłówiec i Wólka Orchowska, 2.W gminie Ostrowite: Doły, Izdebno, Milejewo, Przecław, Stara Olszyna i Szyszłowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych związanych z założeniem obiektowej mapy numerycznej w zakresie budynków z ich aktualizacją dla obrębów w gminie Orchowo: Bielsko, Linówiec, Mlecze, Myślątkowo, Orchówko, Osówiec, Ostrówek, Różanna, Siedluchno, Szydłówiec, Wólka Orchowska oraz w gminie Ostrowite: Doły, Izdebno, Milejewo, Przecław, Stara Olszyna, Szyszłowo, obejmujących uzupełnienie bazy danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej o budynki, które nie istnieją na mapie zasadniczej, a także tych budynków, które istnieją na mapie zasadniczej, lecz w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Słupcy brak dla nich materiałów, w oparciu o które zostały na tą mapę naniesione lub dla których istnieją takie materiały, lecz nie spełniają one wymogów instrukcji technicznych oraz uzupełnienie istniejącej mapy zasadniczej w zakresie budynków dla terenu objętego opracowaniem.Obszar opracowania: Powiat Słupecki: gmina Ostrowite - 6 obrębów ewidencyjnych oraz gmina Orchowo- 11 obrębów ewidencyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; d)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają osoby posiadające odpowiednie uprawnienia geodezyjne wymagane przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; g)udzielą gwarancji na wykonane prace na okres 12 miesięcy od daty ich odbioru. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1; b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (tylko, jeśli dotyczy); c) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr nr 2 i 3; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 4. Wykonawca musi wykazać, że personel odpowiedzialny za realizację zamówienia posiada uprawnienia geodezyjne wymagane przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia, proponowanych przez wykonawcę osób, do wykonywania prac geodezyjnych; g) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy; Informacja o podwykonawcach - Załącznik nr 5 h) Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wskazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia na Załączniku nr 5 oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części prac podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości prac, tj. wykonanych przez siebie i zleconych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ulica Poznańska 16, wejście oficyna B, pokój 13-14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ulica Poznańska 20 ,pokój SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.