To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Kraków: Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części.
Numer ogłoszenia: 59633 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31111 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1.Przedmiotem umowy jest dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części: Część 1: Dostawa, montaż lub/i instalacja mebli biurowych w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załącznik nr 5, 8 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć: 1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowań równoważnych). 2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów w kolumnie nr 4 Załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Próbkę materiałową koloru mebla według wymogu w kolumnie nr 2 Załącznika nr 8 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru i dekoru. Próbkę materiałową ma dołączyć tylko ten Wykonawca, który stosuje kolor płyty i dekor o parametrach równoważnych. Część 2: Dostawa, montaż mebli na wymiar w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 6 i 9 do SIWZ. 1. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia próbek laminatu w kolorze kasztan celem zaakceptowania. Laminat ma być kolorystycznie tożsamy z laminatem kolor Kasztan wg wzornika MDD. 2. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia próbek laminatu w kolorze orzech celem zaakceptowania. Laminat ma być kolorystycznie tożsamy z laminatem użytym w meblach wykonanych w budynku w 1 części przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia wzornika blatów roboczych w kolorach określonych w projekcie celem zaakceptowania. Część 3: Dostawa, montaż foteli i krzeseł w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 7 i 10 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć: 1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowań równoważnych). 2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów w kolumnie nr 4 Załącznika nr 10 do SIWZ. 3. Próbkę materiałową koloru mebla według wymogu w kolumnie nr 2 Załącznika nr 10 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru i dekoru. Próbkę materiałową ma dołączyć tylko ten Wykonawca, który stosuje kolor płyty i dekor o parametrach równoważnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa, montaż mebli na wymiar w budynku biurowym Zarządu Budynków Komunalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Master Łukasz Mularczyk, Sobiesęki 72, 32-043 Skała, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20973,93
Oferta z najniższą ceną: 20973,96 / Oferta z najwyższą ceną: 114167,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.