eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Kraków: Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części.
Numer ogłoszenia: 59633 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31111 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1.Przedmiotem umowy jest dostawa mebli biurowych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w podziale na 3 części: Część 1: Dostawa, montaż lub/i instalacja mebli biurowych w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załącznik nr 5, 8 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć: 1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowań równoważnych). 2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów w kolumnie nr 4 Załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Próbkę materiałową koloru mebla według wymogu w kolumnie nr 2 Załącznika nr 8 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru i dekoru. Próbkę materiałową ma dołączyć tylko ten Wykonawca, który stosuje kolor płyty i dekor o parametrach równoważnych. Część 2: Dostawa, montaż mebli na wymiar w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 6 i 9 do SIWZ. 1. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia próbek laminatu w kolorze kasztan celem zaakceptowania. Laminat ma być kolorystycznie tożsamy z laminatem kolor Kasztan wg wzornika MDD. 2. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia próbek laminatu w kolorze orzech celem zaakceptowania. Laminat ma być kolorystycznie tożsamy z laminatem użytym w meblach wykonanych w budynku w 1 części przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia wzornika blatów roboczych w kolorach określonych w projekcie celem zaakceptowania. Część 3: Dostawa, montaż foteli i krzeseł w budynku biurowym Zarządu Budynków komunalnych - szczegółowy wykaz i opis zawierają Załączniki nr 7 i 10 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia należy dołączyć: 1. Kartę katalogową produktu z dokładnym opisem i zdjęciem, podaniem nazwy producenta (wymagane tylko w przypadku zastosowań równoważnych). 2. Świadectwo, opinię lub sprawozdanie z badań, certyfikat, atest lub stosowne oświadczenie w zależności od wymogów w kolumnie nr 4 Załącznika nr 10 do SIWZ. 3. Próbkę materiałową koloru mebla według wymogu w kolumnie nr 2 Załącznika nr 10 do SIWZ lub równoważną. Wymagane próbki materiałowe dostępne są do wglądu u Zamawiającego - dla sprawdzenia równoważności koloru i dekoru. Próbkę materiałową ma dołączyć tylko ten Wykonawca, który stosuje kolor płyty i dekor o parametrach równoważnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa, montaż mebli na wymiar w budynku biurowym Zarządu Budynków Komunalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. Master Łukasz Mularczyk, Sobiesęki 72, 32-043 Skała, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20973,93

  • Oferta z najniższą ceną: 20973,96 / Oferta z najwyższą ceną: 114167,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.