eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciana › Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciagu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30



Ogłoszenie nr 596313-N-2018 z dnia 2018-07-30 r.

Gmina Trzciana: Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciagu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciana, krajowy numer identyfikacyjny 851660648, ul. Trzciana  302 , 32-733   Trzciana, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 648 44 20, e-mail przetargi@trzciana.pl, faks 14 613 63 01.
Adres strony internetowej (URL): www.trzciana.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.malopolska.pl/ugtrzciana


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.malopolska.pl/ugtrzciana


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej- osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe.
Adres:
Urząd Gminy w Trzcianie, 32-733 Trzciana 302, pokój nr 14


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciagu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350
Numer referencyjny: RISKiR.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
cztery


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Opis przedmiotu zamówienia. Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 oraz remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030, remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 oraz remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części w następujący sposób: Część 1- Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050. Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 polegać będzie na: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi- przełożenie koryta, wysepka pobocza, w ilości 96,00m3, rozebranie podpory mostu drewnianego, wykonanie wykopu pod fundament opaski przyczółka, pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką balami drewnianymi, deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej- podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4m w ilości 37,2m2, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie w ilości 17,6m3, montaż zbrojenia, ściany i skrzydełka, wiercenie otworów, obsadzanie kotew w ilości 56,00 szt., deskowanie tradycyjne- opaska betonowa przyczółka w ilości 25,5m2, przygotowanie i montaż zbrojenia ściany i skrzydełka w ilości 0,206t, wykopy koryt rzek, kanałów i rowów, wykonanie koszy z siatki stalowej ocynkowanej w ilości 17,5 m3, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu - kamień średni układany ręcznie przy przyczółku w ilości 11m3, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu -głazy ciężkie na dł. budowli z kamienia i podpory w ilości 43,5m3. Część 2- Remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030. Remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030 polegać będzie na: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi- koryta pod zjazd, drogą technologiczną w ilości 14,7m3, wykonanie przełożenia czasowego koryta rzeki i wału odgradzającego przy przyczółku -uzyskanie frontu robót dla opaski w ilości 60,00m3, wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi- pod fundament opaski żelbetowej przyczółka i skrzydełek w ilości 13,2 m3, deskowanie tradycyjne-płyty fundamentowe w ilości 44,00m3, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie w ilości 17,6m3, wiercenie otworów, obsadzanie kotew w ilości 72,00szt., deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej w ilości 50,00m2, przygotowanie i montaż zbrojenia ściany i skrzydełka w ilości 0,479t, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne w ilości 20,00m2, ręczne zasypywanie wnęk, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu -głazy ciężkie na dł. 15m w ilości 12m3, zamocowanie płyty pomostu do konstrukcji nośnej, która uległa uszkodzeniu w wyniku awarii przyczółka. Część 3 - Remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300. Remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 polegać będzie na: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 930,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym -średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 25cm, w ilości 232,5 m3, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 840,00m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 6cm w ilości 840,00m^2, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm w ilości 80,00 m^2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w ilości 80,00 m^2. Część 4 - Remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350. Remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350 polegać będzie na: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 272,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym -średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 25cm, w ilości 288,75 m3, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 1050,00m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 6cm w ilości 1050,00m^2, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm w ilości 105,00 m^2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w ilości 105,00 m^2. 3.Przedmiot zamówienia dla każdej z części ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót: 1)załącznik nr 8a do SIWZ- przedmiar robót dla części 1, 2)załącznik nr 8b do SIWZ- przedmiar robót dla części 2, 3)załącznik nr 8c do SIWZ- przedmiar robót dla części 3, 4)załącznik nr 8d do SIWZ- przedmiar robót dla części 4. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery dowolnie wybrane części zamówienia Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221000-2
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-19

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1)w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, odbudowie, przebudowie lub budowie drogi lub mostu o wartości nie mniejszej niż: - dla części 1 - 40.000,00 złotych brutto, - dla części 2 - 40.000,00 złotych brutto, - dla części 3 - 100.000,00 złotych brutto, dla części 4 - 100.000,00 złotych brutto oraz załączy dowód określający, że robota została wykonana należycie, w szczególności poda informację, że została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobą do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów- dotyczy części 1,2,3 i 4. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca wystarczy, że wykaże posiadanie doświadczenia oraz dysponowanie kierownikiem jednorazowo. W przypadku doświadczenia należy wykazać się jedną robotą na wskazaną kwotę wyższą (np. gdy wykonawca składa ofertę na część 1 i 3). Wymagania Zamawiającego w tym zakresie nie sumują się.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób, ale nie na etapie składania ofert, lecz na wezwanie zamawiającego od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp- spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wykonawca na wezwanie zamawiającego składa: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorys ofertowy dla każdej części, na którą wykonawca składa ofertę, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części 1- 1000,00 zł /słownie/jeden tysiąc złotych dla części 2- 1000,00 zł /słownie/ jeden tysiąc złotych dla części 3- 1500,00 zł /słownie/ jeden tysiąc pięćset złotych dla części 4- 1500,00 zł /słownie/ jeden tysiąc pięćset złotych. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, zabezpiecza swoją ofertę dla każdej części osobno. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 09858900060030000002020014. W tytule przelewu należy dopisać część zamówienia, której dotyczy. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej "wadium" dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1)gdy konieczność zmiany, w tym, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, takich jak min. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoba zaproponowana będzie posiadała takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoba wskazana w umowie- zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy, ale niezbędne jest uzyskanie zgody zamawiającego, 3)konieczności zmiany zakresu i terminu realizacji zamówienia w związku z: a) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, b) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) rozszerzeniem lub zmniejszeniem zakresu zamówienia, d) zmianami w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanymi przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. W przypadku nie otrzymania części dotacji na wskazane zadanie, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu robót o zakres, na który nie otrzymano dotacji albo w przypadku nie otrzymania całości dotacji na wskazane zadanie, Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy bez możliwości odszkodowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-17, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont mostu w ciągu drogi gminnej Rdzawa - Przeginia nr drogi 580608K nr działki 31 w miejscowości Rdzawa w km 0+000-0+050 polegać będzie na: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi- przełożenie koryta, wysepka pobocza, w ilości 96,00m3, rozebranie podpory mostu drewnianego, wykonanie wykopu pod fundament opaski przyczółka, pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką balami drewnianymi, deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej- podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4m w ilości 37,2m2, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie w ilości 17,6m3, montaż zbrojenia, ściany i skrzydełka, wiercenie otworów, obsadzanie kotew w ilości 56,00 szt., deskowanie tradycyjne- opaska betonowa przyczółka w ilości 25,5m2, przygotowanie i montaż zbrojenia ściany i skrzydełka w ilości 0,206t, wykopy koryt rzek, kanałów i rowów, wykonanie koszy z siatki stalowej ocynkowanej w ilości 17,5 m3, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu - kamień średni układany ręcznie przy przyczółku w ilości 11m3, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu -głazy ciężkie na dł. budowli z kamienia i podpory w ilości 43,5m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont mostu w ciągu drogi gminnej Trzciana-Wierzbicka nr drogi 580517K, nr działki 1149 w miejscowości Trzciana w km 0+000-0+030 polegać będzie na: Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi- koryta pod zjazd, drogą technologiczną w ilości 14,7m3, wykonanie przełożenia czasowego koryta rzeki i wału odgradzającego przy przyczółku -uzyskanie frontu robót dla opaski w ilości 60,00m3, wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi- pod fundament opaski żelbetowej przyczółka i skrzydełek w ilości 13,2 m3, deskowanie tradycyjne-płyty fundamentowe w ilości 44,00m3, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie w ilości 17,6m3, wiercenie otworów, obsadzanie kotew w ilości 72,00szt., deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej w ilości 50,00m2, przygotowanie i montaż zbrojenia ściany i skrzydełka w ilości 0,479t, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne w ilosci 20,00m2, ręczne zasypywanie wnęk, wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu -głazy ciężkie na dł. 15m w ilości 12m3, zamocowanie płyty pomostu do konstrukcji nośnej, która uległa uszkodzeniu w wyniku awarii przyczółka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233142-6, 45221000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej Leszczyna-Łęg nr drogi 580467K, nr działki 783 w miejscowości Leszczyna w km 0+000-0+300 polegać będzie na: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 930,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym -średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 25cm, w ilości 232,5 m3, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 840,00m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 6cm w ilości 840,00m^2, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm w ilości 80,00 m^2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w ilości 80,00 m^2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej Leszczyna -Papówki nr drogi 580463K, nr działki 539 w miejscowości Leszczyna w km 0+000 - 0+350 polegać będzie na: Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 272,00 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym -średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 25cm, w ilości 288,75 m3, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową w ilości 1050,00m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 6cm w ilości 1050,00m^2, podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm w ilości 105,00 m^2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym w ilości 105,00 m^2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.