eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-13



Og³oszenie nr 595997-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarz±d Dróg i Utrzymania Miasta: KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarz±d Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Kasztanowa  31 , 97-300  Piotrków Trybunalski, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. +48447339253, e-mail zp@zdium-piotrkow.pl, faks +48447339252.
Adres strony internetowej (URL): www.zdium-piotrkow.4bip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zdium-piotrkow.4bip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zdium-piotrkow.4bip.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE DO SIEDZIBY ZAMAWIAJ¡CEGO
Adres:
MIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI - ZARZ¡D DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA UL. KASZTANOWA 31 pok. nr 1 (PUNKT PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI - na parterze przy wej¶ciu do budynku), 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer referencyjny: ZP.3310/20/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 1. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1) Monta¿ elementów ¶wietlnych w ilo¶ci-1426 elementów; 2) Monta¿ choinki ¶wietlnej wolnostoj±cej LED o wysoko¶ci ok. 10,0m, bombki ¶wietlnej wolnostoj±cej LED o ¶rednicy ok. 3,0m, prezentu ¶wi±tecznego 3D wolnostoj±cego LED wysoko¶ci ok. 4,0m, renifera wraz z saniami ¶wi±tecznymi 3D wolnostoj±cymi LED d³ugo¶ci ok. 5,0m w ilo¶ci - 4 szt.; 3) Utrzymanie, konserwacjê, naprawê elementów ¶wietlnych oraz choinki ¶wietlnej, bombki ¶wietlnej, prezentu ¶wi±tecznego, renifera wraz z saniami ¶wi±tecznymi tj. wymianê spalonych ¿arówek, wymiana uszkodzonych przewodów zasilaj±cych elementy ¶wietlne, zabezpieczeñ, mocowañ itp. w ilo¶ci - 1763 elementów; 4) Demonta¿ elementów ¶wietlnych z ich posegregowaniem, napraw± uszkodzonych i dostarczeniem do miejsca sk³adowania wskazanego przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci - 1426 elementów; 5) Demonta¿ choinki ¶wietlnej wolnostoj±cej LED o wysoko¶ci ok. 10,0m, bombki ¶wietlnej wolnostoj±cej LED o ¶rednicy ok. 3,0m, prezentu ¶wi±tecznego 3D wolnostoj±cego LED wysoko¶ci ok. 4,0m, renifera wraz z saniami ¶wi±tecznymi 3D wolnostoj±cymi LED d³ugo¶ci ok. 5,0m i dostarczeniem do miejsca sk³adowania wskazanego przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci - 4 szt. 2. Wykaz iluminacji ¶wietlnych objêtych umow± stanowi za³±cznik Nr 1 do projektu umowy. 3. Koszty materia³ów wykorzystanych do wykonania prac wymienionych w ust. 2 oraz sprzêtu niezbêdnego do wykonania prac objêtych umow± ponosi Wykonawca. 2. ZASADY WYKONANIA PRAC. 1. Wszystkie odpady powsta³e w wyniku wykonania us³ugi s± w³asno¶ci± Wykonawcy. Koszty zwi±zane z usuwaniem, sk³adowaniem i utylizacj± odpadów ponosi w ca³o¶ci Wykonawca. 2. Prace objête umow±, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 3 projektu umowy, Wykonawca bêdzie wykonywa³ sukcesywnie w czasie trwania umowy w sposób zapewniaj±cy prawid³owe, nieprzerwane dzia³anie iluminacji ¶wietlnych. 3. W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie realizowa³ us³ugê objêt± umow± niezgodnie z jej zapisami, bez nale¿ytej staranno¶ci, niezgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami technicznymi, zasadami BHP Zamawiaj±cy ma prawo: ? nakazaæ Wykonawcy zaprzestanie wykonywania us³ugi, ? odst±piæ od umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci z winy Wykonawcy , ? powierzyæ poprawienie lub wykonanie prac objêtych umow± innym podmiotom na koszt i ryzyko Wykonawcy, ? potr±ciæ z wynagrodzenia Wykonawcy nale¿no¶ci z tytu³u kar umownych. 3. ODPOWIEDZIALNO¦Æ WYKONAWCY. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za nale¿yte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac, za prawid³ow± organizacjê i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania prac oraz za zapewnienie warunków bezpieczeñstwa i higieny przy wykonywaniu us³ugi. Prace bêd± prowadzone zgodnie z wymogami przepisów budowy urz±dzeñ elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotycz±ce ich eksploatacji z zastosowaniem urz±dzeñ i materia³ów posiadaj±cych certyfikaty jako¶ci oraz zgodno¶ci z wymogami norm i bezpieczeñstwa. 2. Wykonawca zapewni organizacjê pracy w oparciu o ustalenia ustawy "Prawo Energetyczne" w sprawie BHP w zak³adach energetycznych oraz innych zak³adach pracy przy urz±dzeniach elektroenergetycznych. 3. Wykonawca odpowiada za w³asne dzia³ania, uchybienia i zaniechania przy wykonywaniu zobowi±zañ, okre¶lonych umow± . 4. Wykonawca odpowiada za szkody i straty powsta³e w pracach, materia³ach i sprzêcie spowodowane dzia³aniem lub zaniechaniem Wykonawcy podczas wykonywania zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytu³u strat materialnych powsta³ych w wyniku zdarzeñ losowych w czasie realizacji prac objêtych umow± oraz z tytu³u odpowiedzialno¶ci cywilnej. 6. Wykonawca bêdzie utrzymywa³ teren prac w stanie uporz±dkowanym i przeznaczy go wy³±cznie na cel zawi±zany z realizacj± umowy. Po zakoñczeniu prac Wykonawca pozostawi ca³y teren prac w stanie czystym i nadaj±cym siê do u¿ytkowania. 7. Wykonawca bêdzie uzgadnia³ z Zamawiaj±cym dok³adny termin monta¿u i demonta¿u iluminacji ¶wietlnych. 8. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ ca³odobowy system przyjmowania zg³oszeñ w sprawie nieprawid³owego funkcjonowania iluminacji ¶wietlnych. II. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCÊ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACÊ OSÓB WYKONUJ¡CYCH WSKAZANE CZYNNO¦CI PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA - ART. 29 UST. 3A USTAWY. 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpo¶rednio wykonuj±cych prace objête przedmiotem zamówienia, operatorów urz±dzeñ drogowych, kierowców tj.: osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). 2. Zamawiaj±cy wymaga zapewnienia przez ca³y okres obowi±zywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracê. Obowi±zek ten dotyczy równie¿ zastêpstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca realizowaæ bêdzie umowê zapewniaj±c jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczaj±cej ilo¶ci pracowników, którzy w szczególno¶ci: - posiadaj± niezbêdn± do wykonywania prac wiedzê i umiejêtno¶ci; - posiadaj± uprawnienia do wykonywania prac, o ile s± one wymagane przepisami szczególnymi; - zatrudnieni s± zgodnie z zasadami wynikaj±cymi z Kodeksu Pracy. Szczegó³owe wymagania w tym zakresie zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym Tom II IDW (SIWZ).

II.5) G³ówny kod CPV: 50.80.00.00 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-02-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: a) w zakresie do¶wiadczenia Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ / dysponowaæ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu / wykonywaniu co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na konserwacji i naprawie urz±dzeñ elektrycznych o¶wietleniowych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³otych brutto. Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie zgodnie z wzorem - Formularz 3.2. do SIWZ. b) w zakresie potencja³u technicznego Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ / dysponowaæ w celu wykonania zamówienia co najmniej: - ¶rodkiem transportu materia³ów - 2szt - podno¶nikiem samochodowym - 2szt Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie zgodnie z wzorem - Formularz 3.2. do SIWZ. c) w zakresie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ / dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe tj.: 1) KIEROWNIK PRAC ma posiadaæ: - ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji sieci na stanowisku dozoru "E" i "D" do 1kV; - uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci: instalacyjno-in¿ynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; - przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 2) PRACOWNICY WYZNACZENI DO WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA - co najmniej 2 (dwie) osoby maj± posiadaæ: - ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji "E" do 1 kV; - przeszkolenie w zakresie technologii prac pod napiêciem. Na potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie zgodnie z wzorem - Formularz 3.2. do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 25 ust. 1.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: - Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, - Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; - O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawca nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. oraz w przypadku, gdy Wykonawca powo³ywa³ siê na zasoby podmiotu trzeciego, a jego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia ofert o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: a) Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenia na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; b) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) O¶wiadczenie Podwykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci t7ych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; f) O¶wiadczenie Podwykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne; g) O¶wiadczenie Podwykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h) O¶wiadczenie Podwykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów Prawa Pracy, Prawa Ochrony ¦rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i) O¶wiadczenie Podwykonawcy o niezaleganiu z op³aceniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). Uwaga ! - O¶wiadczenia, o których mowa w pkt e)-i) Podwykonawca/-y sk³ada/-j± zgodnie z wzorem - Formularz 5.1. stanowi±cym za³±cznik do IDW(SIWZ) 2. Informacja dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ni¿ej wymienionych dokumentów tj.: - odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej; - za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego; - za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego; sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonywania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. lit. b) winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Dokument, o których mowa w pkt 2.1. lit. a) powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 2.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsc zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2.2. stosuje siê. 2.4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzib± lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 3. Wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów. 3.1. O¶wiadczenia dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca z zasadach okre¶lonych w art. 22a. oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 3.2. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 9.4.1. i 9.4.2. IDW (SIWZ) sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 3.3. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub elektronicznej, a po¶wiadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 3.4. Formularz oferty, formularz cenowy, o¶wiadczenia i formularze dotycz±ce spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu musz± zostaæ z³o¿one w formie orygina³u. 3.5. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em powinno byæ sporz±dzone w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê podpisu (np. wraz z imienn± piecz±tk± osoby po¶wiadczaj±cej kopiê dokumentu za zgodno¶æ z orygina³em). 3.6. Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 3.7. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- Wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; - Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami ; - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. 5. Dowód wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ lub orygina³ gwarancji albo porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w formie innej ni¿ pieni±dz z³o¿ony zgodnie z zapisem pkt 13 IDW w SIWZ. 6. Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku je¶li Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu). 7. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, je¿eli Zamawiaj±cy posiada aktualne o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Podwykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w jêzyku obcym Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski. 8. Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca na potwierdzenie spe³nienia powy¿ej opisanej sytuacji mo¿e wykorzystaæ WZÓR ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy: a) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zarz±du Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) porêczeniach bankowych; c) porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 1.3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy Zarz±du Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wp³yn±æ najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy Zarz±du Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy Dzia³ Ksiêgowo¶ci i Kadr Zarz±du Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Na poleceniu przelewu nale¿y zamie¶ciæ adnotacjê: Wadium w przetargu nieograniczonym na: KONSERWACJÊ I NAPRAWÊ ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci porêczeñ i gwarancji bankowych, porêczeñ spó³dzielczych kas oszczêdno¶ciowo - kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej nale¿y za³±czyæ do oferty w formie kopii dokumentu, a orygina³ z³o¿yæ w oddzielnej kopercie oznaczonej orygina³ wadium, która bêdzie za³±czona do oferty (wewn±trz opakowania oferty). 1.5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn lez±cych po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia postanowienia umowy mog± ulec zmianom, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog± w szczególno¶ci: a) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; b) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany; c) konieczno¶ci zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy; d) innych nieistotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; e) zmiany Podwykonawcy;* f) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom;* g) zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e nowy podmiot lub Wykonawca samodzielnie bêdzie spe³nia³ warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia;* h) rezygnacji Podwykonawcy z udzia³u przy realizacji zamówienia.* 2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron. Wprowadzenie zmian postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. * - zapisy maj± zastosowanie w przypadku, gdy wykonawca realizuje zamówienie przy pomocy Podwykonawcy/-ów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o których mowa w pkt 7.2. IDW (SIWZ), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy Pzp. 4. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczne lub finansowa na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczn±, o których mowa w pkt 7.2. IDW (SIWZ). 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca na potwierdzenie spe³nienia powy¿ej opisanej sytuacji mo¿e wykorzystaæ WZÓR ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiaj±cego. KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJ¡CA Z RODO SPE£NIAJ¡CA OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY WOBEC WYKONAWCY ZWI¡ZANY Z POSTÊPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujemy, ¿e: ? administratorem Pañstwa danych osobowych jest: ZARZ¡D DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA z siedzib± w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31; ? inspektorem ochrony danych osobowych w ZARZ¡DZIE DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA jest Pani Ma³gorzata Wójcik, kontakt: e-mail:iod@zdium-piotrkow.pl, telefon: 44 7339253*; ? Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na KONSERWACJÊ I NAPRAWÊ ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO opatrzonego numerem ZP.3310/20/2020 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiadaj± Pañstwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pañstwu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.