eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › nadzór Inżynierski dla zadania przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Augustowie



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59596

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Augustów: nadzór Inżynierski dla zadania przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Augustowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wodociągi i Kanalizacje Miejskie Spółka z o.o. w Augustowie, do kontaktów: Sobolewska Bożena, ul. Filtrowa 2, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6445211, fax 087 6435587, e-mail: wikm@post.home.pl, http://www.wikm-augustow.pbip.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór Inżynierski dla zadania przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Augustowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór inżynierski tj. nadzór inwestorski nad realizacją zadania: PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W AUGUSTOWIE, zgodnie z Prawem Budowlanym Dz. U. z 1994r. Nr.89, poz.414 z późniejszymi zmianami (Rozdział 3 polskiego Prawa Budowlanego Funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) i przepisów w tym zakresie obowiązujących i pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (monitoring i kontrola wykonania Kontraktu na Roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 16-300 Augustów, ul. Filtrowa 2, woj. podlaskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość powyżej 60 tys. EURO, zakres zgodny z pkt. II.1.3). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 22;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 000, 00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj: b).1. uprawnienia budowlane do nadzorowania; b).2. aktualne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a)1. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; a)2. spółką jawną - wspólnika; a)3. spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; a)4. spółką komandytową - komplementariusza; a)5. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; a)6. osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia zespół kluczowych specjalistów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności: a).1. Inżynier wiodący - Inżynier musi posiadać praktyczną dobrą znajomość procedur FIDIC (czerwona książka - Warunki Kontraktu na budowę), ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, doświadczenie w rozliczaniu projektów budowlanych, a także związaną z tym sprawozdawczością i tworzeniem i składaniem raportów technicznych i finansowych. Inżynier będzie równocześnie Inspektorem nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych i sieci sanitarnych lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego robót technologicznych lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych a).2. inspektor nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych i sieci sanitarnych - musi posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 7 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w nadzorze podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie: budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej. a).3. inspektor nadzoru inwestorskiego robót technologicznych - musi posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 7 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w nadzorze podobnych robót. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie: budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków, a).4. inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - musi posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 7 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w nadzorze podobnych robót. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć roboty konstrukcyjno-budowlane w budownictwie przemysłowym oraz budowa chodników, parkingów. a).5. inspektor nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych - musi posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w nadzorze podobnych robót. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie: sieci elektroenergetycznych i rozdzielni 15kV, a).6. inspektor nadzoru inwestorskiego robót instalacji i AKPiA - musi posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w nadzorze podobnych robót. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych i sieci sanitarnych oraz inspektora nadzoru inwestorskiego robót technologicznych mogą być łączone. Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych oraz inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacji i AKPiA mogą być łączone. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz kluczowych specjalistów do wykonania niniejszego zamówienia oraz ich życiorysy wraz z odpowiednimi dokumentami tj. posiadane uprawnienia budowlane do nadzorowania w swoich specjalnościach określonych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Dz. U. 03.207.2016 z późniejszymi zmianami, aktualne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. b) wykonać w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę, podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie gospodarki wodno-ściekowej tj. budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o wartości każdej z nadzorowanych robót nie mniejszej niż 10 mln PLN (bez VAT). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami wystawionymi przez Zamawiającego, potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. c) spełniać następujące wymóg - wykonawca był zaangażowany jako inspektor nadzoru lub kierownik projektu przy realizacji co najmniej dwóch projektów prowadzonych zgodnie z warunkami kontraktu na budowę FIDIC. Celem potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem spełniania niniejszego warunku jest przedłożenie referencji potwierdzających pełnienie funkcji inspektor nadzoru lub kierownik projektu przy realizacji co najmniej dwóch projektów prowadzonych zgodnie z warunkami kontraktu na budowę FIDIC. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął: w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych tj. 2002, 2003, 2004 przychód ze sprzedaży usług w nadzorze robót budowlanych w kwocie minimum 100 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych tj. 2002, 2003, 2004 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej Wykonawcy - nadzór inżynierski - (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. , w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie to wykonawcy składają wspólnie 6) Inne warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.12.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.12.2005, godzina 11:05, Wodociągi i Kanalizacje Miejskie Spółka z o.o. w Augustowie, ul. Filtrowa 2, 16-300 Augustów, sekretariat.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zadanie dofinansowane jest przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.