eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną z recyklera i masą bitumiczną na gorąco

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Grudziądz: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną z recyklera i masą bitumiczną na gorąco
Numer ogłoszenia: 59580 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Ignacego Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4648257, faks 0-56 4648257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami oraz masą bitumiczną z recyklera i masą bitumiczną na gorąco.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielone jest na 5 zadań i obejmuje: Zadanie nr 1: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Grudziądz, w ilości łącznej do 7.500 m2 Zadanie nr 2: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Łasin, w ilości łącznej do 6.000 m2 Zadanie nr 3: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta i Świecie nad Osą, w ilości łącznej do 7.000 m2 Zadanie nr 4: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Radzyń Chełmiński i Rogóźno, w ilości łącznej do 7.000 m2 Zadanie nr 5: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną z recyklera na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 150 ton Zadanie nr 6: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 ton 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grudziądzkiego polegający na likwidacji wybojów i uszkodzeń nawierzchni w trybie pilnym (pozimowej) w ramach zadania nr 5 wykonywany będzie masą bitumiczną z recyklera z terminem realizacji do dnia 15 kwietnia 2014 r. 3. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco w ilości łącznej do 500 ton Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w terminie do dnia 15 maja 2014 r. Zamawiający wymaga aby remont powierzchni powyżej 25 m2 wykonywany był przy użyciu układarki mas bitumicznych i skrapiarki. 4. Prace związane z remontem nawierzchni dróg w ramach zadania nr 5 i 6 polegać będą na: - obcięciu krawędzi uszkodzenia; - oczyszczeniu uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i wody; - skropieniu dna i krawędzi gorącą emulsją asfaltową; - rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia; - zagęszczeniu rozłożonej mieszanki; - uszczelnieniu miejsc łączenia emulsją asfaltową; - wywiezieniu rumoszu 5. Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących zał. nr 10 do siwz . 6. Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym - (patcherem) zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. 7. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. 8. Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą z recyklera oraz masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. 9. Zamawiający wymaga, aby remonty wykonywane były w godzinach między 7:00 a 16:00 . 10. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia. 11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć receptę na wbudowana masę. 12.Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia (robót), których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy w terminie 7 dni od dania jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 17.400,00 zł słownie: siedemnaście tysięcy czterysta złotych 00/100 łącznie na wszystkie zadania. W przypadku złożenia ofert częściowych wadium wyniesie: Zadanie nr 1 - 3.000,00 zł Zadanie nr 2 - 2.500,00 zł Zadanie nr 3 - 3.000,00 zł Zadanie nr 4 - 3.000,00 zł Zadanie nr 5 - 1.400,00 zł Zadanie nr 6 - 4.500,00 zł Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 53 9500 0008 0007 1794 2000 0005

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na remoncie cząstkowym dróg emulsją asfaltową i grysami (dot. zadań nr 1 - 4) i minimum 2 roboty polegające na remoncie dróg masą na gorąco (dot. zadania nr 5), o wartości min. 100.000,00 zł. brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia w tym: - remonterami (dotyczy zadań nr 1-4), wykonawca musi dysponować co najmniej tyloma remonterami i nośnikami samochodowymi na ile zadań złoży ofertę, - recyklerem, zagęszczarką lub walcem oraz piłą do cięcia asfaltu (dotyczy zadania nr 5) - rozkładarką masy bitumicznej, skrapiarką, piłą do asfaltu, walcem (dotyczy zadania nr 6) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności minimum 1 osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi; posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz osobą posiadającą uprawnienia do obsługi remontera

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł na każde zadanie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty (oddzielnie dla każdego zadania), 2) kosztorys ofertowy (oddzielnie dla każdego zadania), 3) podpisany projekt umowy, 4) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron ( w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług); b) zmiany terminu realizacji zamówienia z uwagi na obiektywne okoliczności, tj. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie prac

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Grudziądz, w ilości łącznej do 7.500 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym - patcherem - zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. 3. Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą z recyklera oraz masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. 4. Zamawiający wymaga, aby remonty wykonywane były w godzinach między 7:00 a 16:00 . 5. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gminy Łasin, w ilości łącznej do 6.000 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym - patcherem- zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. 3. Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą z recyklera oraz masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. 4. Zamawiający wymaga, aby remonty wykonywane były w godzinach między 7:00 a 16:00 . 5. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Gruta i Świecie nad Osą, w ilości łącznej do 7.000 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym - patcherem- zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. 3. Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą z recyklera oraz masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. 4. Zamawiający wymaga, aby remonty wykonywane były w godzinach między 7:00 a 16:00 . 5. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Radzyń Chełmiński i Rogóźno, w ilości łącznej do 7.000 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga aby zadania nr 1-4 były realizowane remonterem drogowym - patcherem- zamontowanym na pojeździe samochodowym o nośności powyżej 10 ton. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca udokumentował posiadanie co najmniej jednego remontera na każde z zadań, na które złoży ofertę. 3.Jedynym dokumentem określającym ilość wybojów i ubytków a także powierzchnię przeznaczoną do remontu masą z recyklera oraz masą bitumiczną na gorąco jest przedmiar robót dokonany przez pracowników PZD bezpośrednio przed rozpoczęciem prac. 4. Zamawiający wymaga, aby remonty wykonywane były w godzinach między 7:00 a 16:00 . 5. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną z recyklera na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 150 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu grudziądzkiego polegający na likwidacji wybojów i uszkodzeń nawierzchni w trybie pilnym (pozimowej) w ramach zadania nr 5 wykonywany będzie masą bitumiczną z recyklera . 2. Prace związane z remontem nawierzchni dróg polegać będą na: - obcięciu krawędzi uszkodzenia; - oczyszczeniu uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i wody; - skropieniu dna i krawędzi gorącą emulsją asfaltową; - rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia; - zagęszczeniu rozłożonej mieszanki; - uszczelnieniu miejsc łączenia emulsją asfaltową; - wywiezieniu rumoszu 3. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: remont cząstkowy dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco na terenie powiatu grudziądzkiego, w ilości łącznej do 500 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco w ilości łącznej do 500 ton Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w terminie do dnia 15 maja 2014 r. Zamawiający wymaga aby remont powierzchni powyżej 25 m2 wykonywany był przy użyciu układarki mas bitumicznych i skrapiarki. 2. Prace związane z remontem nawierzchni dróg polegać będą na: - obcięciu krawędzi uszkodzenia; - oczyszczeniu uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i wody; - skropieniu dna i krawędzi gorącą emulsją asfaltową; - rozłożeniu mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia; - zagęszczeniu rozłożonej mieszanki; - uszczelnieniu miejsc łączenia emulsją asfaltową; - wywiezieniu rumoszu 3. Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.