eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego (pianino cyfrowe1 szt.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego (pianino cyfrowe: 1 szt.)
Numer ogłoszenia: 5956 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki , ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego (pianino cyfrowe: 1 szt.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: nie starsze niż 2010) instrumentu muzycznego (pianino cyfrowe: 1 szt.; kod CPV: 37311100-2 pianino), dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Instrument ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), który stanowi integralną część SIWZ. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie instrumentu w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk) oraz transport i dostawa do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na instrument na okres (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentu): minimum 2 lata, zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego w serwisie autoryzowanym przez producenta pianina. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy instrumentu w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii. 6.W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy instrumentu w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera instrument i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza instrument do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza instrument do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 7.Po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrument do Zamawiającego. 8.Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną instrumentu) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia instrumentu ponosi Wykonawca. 9.Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10.Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 13. Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wprowadza warunku w tym zakresie; Zamawiający ustala następujący sposób oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu: w zakresie warunku (posiadania uprawnień) wskazanego w punkcie V.1a) SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie VI.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunku (posiadania uprawnień) wskazanego w punkcie V.1a) SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: posiadają wiedzę i doświadczenie w postaci należytego wykonania, co najmniej jednej dostawy instrumentów muzycznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Zamawiający ustala następujący sposób oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu: w zakresie warunku (posiadania wiedzy i doświadczenia) wskazanego w punkcie V.1b) SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenia wskazane w punkcie VI.1.1 i VI.1.2 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunku (posiadania wiedzy i doświadczenia) wskazanego w punkcie V.1.b) SIWZ oraz wykaz (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych dostaw (co najmniej jednej dostawy) instrumentów muzycznych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia poprzez zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie objętym przedmiotem zamówienia (czas oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 48 godzin w dni robocze, serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu; serwis realizowany w serwisie autoryzowanym przez producenta pianina); Zamawiający ustala następujący sposób oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu: w zakresie warunku (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia) wskazanego w punkcie V.1c) SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie VI.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunku (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia) wskazanego w punkcie V.1c) SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie objętym przedmiotem zamówienia (czas oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 48 godzin w dni robocze, serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu; serwis realizowany w serwisie autoryzowanym przez producenta pianina); Zamawiający ustala następujący sposób oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu: w zakresie warunku (dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) wskazanego w punkcie V.1c) SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie VI.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunku (dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) wskazanego w punkcie V.1c) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający ustala następujący sposób oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu: w zakresie warunku (posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej) wskazanego w punkcie V.1d) SIWZ - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie VI.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunku (posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej) wskazanego w punkcie V.1d) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony załącznik: Formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Wypełniony załącznik: Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wypełniony załącznik: Formularz ofertowy-oświadczenie ofertowe - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Dokumenty i oświadczenia - wymienione w punkcie VI i VIII SIWZ; 5.Oferowany przez Wykonawcę instrument w ilości 1 sztuki (wraz z - Protokołem przekazania instrumentu muzycznego - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; Protokół przekazania instrumentu muzycznego należy załączyć do oferty oraz drugi egzemplarz należy załączyć do instrumentu) w celu oceny jakości oferowanego instrumentu; 6. Dokument określający parametry techniczne oferowanego instrumentu, w przypadku zaoferowania instrumentu pochodzącego od innego producenta, niż wskazany przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 7.Wypełniony załącznik: Oświadczenie innego podmiotu o udostępnieniu zasobów (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów) - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; 8.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ; 9. Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie VIII.1.2 SIWZ; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony; 10. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VIII.1.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. IV. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VIII.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. V. Dokumenty, o których mowa w punkcie VIII.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VI. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i punkcie V.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca winien do oferty przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie VIII.1 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią następujące warunki zmiany umowy w wypadku gdy: a) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, b) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, c) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjno-Gospodarczym (pokój 107) Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Dział Administracyjno-Gospodarczym (pokój 107) Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.01.2011r. Zamawiający do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami upoważnia następującą osobę: Elżbieta Wiśniewska, telefon: (58) 300-92-12, tel. komórkowy: 888822206 od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.