eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - Zadanie II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59563

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnobrzeg: budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - Zadanie II Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Tarnobrzegu, do kontaktów: Jacek Rudnicki, ul. A. Mickiewicza 2, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 015 8232295, fax 015 8233124, e-mail: jrp@wodociagi.tarnobrzeg.pl, www.pkktarbip.neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - Zadanie II. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: (i) budowę rozdzielczej kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) długości ok. 100km i ok. 57 przepompowni na terenie 7 osiedli; (ii) budowę rozdzielczej kanalizacji deszczowej (grawitacyjnej długości ok. 10 km na terenie 4 osiedli; oraz (iii) renowację grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej (kanalizacji ogólnospławnej, kolektora sanitarnego i kolektora deszczowego) długości ok. 5.1 km (zakres średnic od DN 250 do DN 1400). Dokładne długości podane są w SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również prace towarzyszące, Materiały i Urządzenia, próby, odbudowę nawierzchni, usunięcie wszelkich wad w Robotach, a także wszelkie czynności, niezbędne do przeprowadzenia w celu oddania Robót do użytkowania i przekazania ich Zamawiającemu. Kontrakt na Roboty wykonywany jest według Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, FIDIC (pierwsze wydanie angielskie 1999; drugie wydanie angielsko-polskie 2004). Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem polskim, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudniania pracowników na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar Miasta i Gminy Tarnobrzeg. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 555 000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% zatwierdzonej kwoty kontraktowej łącznie z VAT. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wielkość wkładu funduszu spójności 81% Wielkość wkładu beneficjenta 19% Wynagrodzenie oparte o ceny jednostkowe ustalone na podstawie obmiarów robót. Płatności miesięczne zgodnie z warunkami Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej (solidarna odpowiedzialność prawna za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.). W celu potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wystawiony przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 1, 3, 4 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Dokumenty, o których mowa w punkcie III.2.1, pozycje 1-7., winny być składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w punkcie 8 są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 10) Dane finansowe oraz oświadczenia finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w walucie ich kraju i w przeliczeniu na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o przetargu na niniejsze zamówienie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; ten średni kurs wymiany winien być podany przez Wykonawców; 11) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1) Średni roczny obrót Wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych (tj. 2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, musi wynosić co najmniej 30.000.000 PLN; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Umowy; w każdym przypadku kwota kredytu dostępna na wykonanie niniejszego zamówienia musi wynosić co najmniej 5.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1) posiadać przeciętne zatrudnienie, w okresie ostatnich trzech lat przed publikacją ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 60 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, 2) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed publikacją w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie 5 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, 3) dysponować odpowiednimi dla wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami w tym: koparka jednonaczyniowa kołowa (min.poj.łyżki 0,25 m sześc.), koparka jednonaczyniowa kołowa (min.poj.łyżki 0,6 m sześc.), spycharka gąsienicowa (min 55 KM), wibromłot, żuraw samojezdny (min.25T), ubijarko zagęszczarki, igłofiltry, kamera do badania kanalizacji. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (wspólnie w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, 4) wskaże osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonywaniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Przedstawiciel Wykonawcy winien być zatrudniony przez Wykonawcę. Ponadto winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, na przykład jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko);. (dla tego Zamówienia wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy.); Kierownik Budowy winien być zatrudniony przez Wykonawcę. Ponadto winien posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy sieci/systemów kanalizacji. Kierownik Budowy musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej. (dla tego Zamówienia wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy.); Kierownicy robót Wykonawca winien zatrudnić co najmniej 4 kierowników robót z zakresu inżynierii sanitarnej, z których każdy winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w robotach z zakresu budowy sieci/systemów kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika takich robót lub kierownika budowy sieci/systemów kanalizacji. Kierownicy Robót muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej (dla tego Zamówienia wymagane jest stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy); Wszyscy eksperci kluczowi wymagani w ofercie winni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (wspólnie w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz życiorys każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; 5) Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed publikacją ogłoszenia w Biuletynie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia na roboty budowlane o charakterze podobnym i o wartości łącznej minimum 21 000 000 PLN netto, w tym jedno zamówienie o wartości minimum 15 000 000 PLN netto. Wykonawca musi udowodnić że w ciągu ostatnich pięciu lat wybudował średniorocznie co najmniej 35 000 m.b. kanalizacji grawitacyjnej/tłocznej o średnicach od 160-600 mm, w tym co najmniej 1 000 m.b. kanalizacji grawitacyjnej o średnicy nie mniejszej niż 600 mm. Zamówienia o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to: wykonanie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (wspólnie w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Wykaz zakończonych przez Wykonawcę zamówień na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7). Wykaz winien obejmować zamówienia spełniające warunki, o których mowa powyżej. Zamówienia, które zostaną wymienione w wykazie winny być zakończone w okresie ostatnich 5 lat przed publikacją ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy b. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane, c. zakres zamówienia, d. wartość zamówienia, e. miejsca wykonania, f. daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia) g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, h. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w p. (b). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 106 - 105611 z dnia 03.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2004/PL/16/C/PE/021-2. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.12.2005, cena - 1275 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na Konto Bankowe: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 62124027441111000039909143 lub wpłata w Kasie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.12.2005, godzina 12:30, Tarnobrzeg, ul. A. Mickiewicza 2, pokój nr 1.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt finansowany w części ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/021 pn. Program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.