eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Che³m¿a › Przebudowa drogi gminnej nr 100541 C Zaj±czkowo - D¼wierzno odcinek 1 i odcinek 2 w miejscowo¶ci D¼wierzno



Og³oszenie z dnia 2019-09-10



Og³oszenie nr 595503-N-2019 z dnia 2019-09-10 r.

Gmina Che³m¿a: Przebudowa drogi gminnej nr 100541 C Zaj±czkowo - D¼wierzno odcinek 1 i odcinek 2 w miejscowo¶ci D¼wierzno
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Che³m¿a, krajowy numer identyfikacyjny 57222410000000, ul. ul. Wodna  2 , 87-140  Che³m¿a, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 056 6756076-78, e-mail info@gminachelmza.pl, faks 566 756 079.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.gminachelmza.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.bip.gminachelmza.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.gminachelmza.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zapisami SIWZ - przez operatora pocztowego, pos³añca lub osobi¶cie - do siedziby zamawiaj±cego
Adres:
Gmina Che³m¿a, Urz±d Gminy Che³m¿a, Sekretariat - pokój nr 19, ul. Wodna 2, 87-140 Che³m¿a


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej nr 100541 C Zaj±czkowo - D¼wierzno odcinek 1 i odcinek 2 w miejscowo¶ci D¼wierzno
Numer referencyjny: OSO.271.16.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 100541 C Zaj±czkowo - D¼wierzno odcinek 1 i odcinek 2 w miejscowo¶ci D¼wierzno´´. 2. Przedmiot zamówienia planowany jest do sfinansowania przy udziale ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu pañstwa w ramach Funduszu Dróg Samorz±dowych oraz ¶rodków bud¿etu gminy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ: 1) przebudowê drogi gminnej nr 100541 C Zaj±czkowo - D¼wierzno odcinek 1, który stanowi± dzia³ki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 45/3 w obrêbie ewidencyjnym D¼wierzno, nr 60 w obrêbie ewidencyjnym ¦wiêtos³aw i nr 102 w obrêbie ewidencyjnym Zaj±czkowo o d³ugo¶ci 992 mb, z zakresem robót obejmuj±cym m.in. : a) roboty pomiarowe, b) wykonanie koryta, c) profilowanie i zagêszczenie istniej±cego pod³o¿a, d) wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku grubo¶ci 10 cm, e) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubo¶ci 20 cm, f) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego grubo¶ci 5 cm, g) wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego grubo¶ci 4 cm, h) wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego grubo¶ci 3 cm, i) wykonanie zatoki autobusowej, j) wykonanie chodnika, k) wykonanie utwardzonych poboczy, l) wykonanie oznakowania pionowego, m) ustawienie s³upa o¶wietleniowego lampy solarnej typu LED; 2) przebudowê drogi gminnej nr 100541 C Zaj±czkowo - D¼wierzno odcinek 2, który stanowi dzia³ka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 45/1 w obrêbie ewidencyjnym D¼wierzno o d³ugo¶ci 97 mb, z zakresem robót obejmuj±cym m.in.: a) roboty pomiarowe, b) roboty rozbiórkowe, c) wykonanie koryta, d) profilowanie i zagêszczenie istniej±cego pod³o¿a, e) wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku grubo¶ci 10 cm na poszerzeniach, f) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego grubo¶ci 20 cm na poszerzeniach, g) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego grubo¶ci 5 cm na poszerzeniach, h) wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego grubo¶ci 4 cm na poszerzeniach, i) wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego grubo¶ci 5 cm na ca³ej nawierzchni jezdni, j) wykonanie zjazdów, k) wykonanie ¶cie¿ki pieszo rowerowej, l) wykonanie utwardzonych poboczy. 4. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacj± istotnych warunków zamówienia (zwan± równie¿ "SIWZ"), z³o¿on± ofert±, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi normami, przepisami i technologiami producentów materia³ów i urz±dzeñ zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacj± projektow± sporz±dzon± przez Pracowniê Projektowa D.M. W³odzimierz £aganowski, ul. Harcerska 16c/4 87 - 100 Toruñ uwzglêdniaj±c± rozwi±zania u³atwiaj±ce dostêp do obiektu przez wszystkich u¿ytkowników w tym osoby niepe³nosprawne; 2) za¶wiadczeniami Starosty Powiatu Toruñskiego z dnia 27 02 2018 r. nr ABA.6743.232.2018.EK i z dnia 09 04 2019 r. nr ABA.6743.412.2019.KM o braku sprzeciwu do zg³oszenia robót; 3) specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbêdnym do prowadzenia robót objêtych umow± wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami i decyzjami oraz dojazd do domów i pól; 2) obs³ugê geodezyjn± polegaj±c± na wytyczeniu przebiegu przebudowywanej drogi; 3) geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± wraz ze sporz±dzon± w jej wyniku dokumentacj± geodezyjno-kartograficzn± przebudowanej drogi (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmuj±ca ca³y zakres robót), w 3 egzemplarzach i z³o¿enie materia³ów (2 egzemplarze) w Powiatowym O¶rodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urz±dzeñ melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporz±dkowanie pozosta³ej czê¶ci terenu w granicach w³asno¶ci dzia³ek stanowi±cych drogê; 6) sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 7) inne prace zwi±zane z procesem budowy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje siê w Czê¶ci: III.- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233220-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-07-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e: wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej lub jednego zamówienia ( umowy) odpowiadaj±cej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. budowy i/lub rozbudowy i / lub przebudowy i/ lub remontu drogi/ dróg o nawierzchni utwardzonej - o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 700 000 z³ brutto W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ przynajmniej jeden z wykonawców. Je¿eli wykonawca wykona³ zamówienie w walutach obcych zamawiaj±cy przeliczy ich warto¶æ przyjmuj±c ¶redni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia zamówienia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ zamawiaj±cemu ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez wykonawcê, który przy realizacji zamówienia bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z ofert±. Pisemne zobowi±zanie musi zostaæ z³o¿one w oryginale podpisanym przez podmiot trzeci (wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ-IDW). 4. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenie oraz spe³niania w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. 5. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 7. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wykaza³ zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansowa lub ekonomiczn±. 8. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie nie ponosi winy. 9. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pozycji III.4.1. 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pozycji III.4.1., sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w w pozycji III.4.1., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby . 5. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 SIWZ - IDW); 2. Pozosta³e informacje dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów 1) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zgodnie z art. 26 ust. 2f Pzp, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. 2) Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 a ust. 1, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, z³o¿one o¶wiadczenie lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia, lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia, lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 4) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 5) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji podmiotów realizuj±cych zadania publiczne. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów o których mowa w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. 6) Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê wraz z ofert± (okre¶lone w pozycji VII.1.1. oraz w poz. VI.1.4. SIWZ-IDW) musz± mieæ formê orygina³u. 7) Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê na pisemne wezwanie zamawiaj±cego (okre¶lone w pozycji VII.2.1. SIWZ-IDW) - wymienione w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) ze zmianami wprowadzonymi rozporz±dzeniem Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 16 pa¼dziernika 2018 r. zmieniaj±cego rozporz±dzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993) sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 8) Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo podwykonawca - je¿eli dotyczy, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ - IDW). O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca sk³ada w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 2. W przypadku sk³adania oferty wspólnej o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub upowa¿niony przez niego pe³nomocnik. 2. Ponadto wykonawca z³o¿y: 1) stosowne Pe³nomocnictwo(a) (orygina³ lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z w³a¶ciwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej , 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporz±dzenie na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ - IDW, - je¶li dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce warunki takich zmian: 1) zmianie mog± ulec terminy wykonania zamówienia, o maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia, który równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju, w przypadku: a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, np. przesuniêcie terminu przekazania placu budowy, b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajków lokalnych), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, c) wyst±pienia warunków atmosferycznych, geologicznych, terenowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót lub spe³nienie wymogów technologicznych - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wyst±pienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych oraz innego uzbrojenia podziemnego, e) wyst±pienia znalezisk, wykopalisk skutkuj±cych konieczno¶ci± wstrzymania robót, f) wyst±pienia konieczno¶ci zmian w dokumentacji lub wykonania dokumentacji zamiennej oraz w przypadku wykonania robót zamiennych, g) wyst±pienia braków, b³êdów lub wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na zmianê terminu realizacji, h) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i) wyst±pienia warunków organizacyjno-technicznych, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez u¿ytkownika lub zale¿y od dzia³ania innego podmiotu lub osób, b±d¼ realizacji prac przez wiêcej ni¿ jednego wykonawcê na wspólnym placu budowy, a tak¿e w przypadkach przerwania robót objêtych przedmiotem umowy na czas realizacji robót dodatkowych nie objêtych zamówieniem podstawowym, prac niemo¿liwych do przewidzenia albo prac polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, us³ug lub dostaw, j) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, lub przed³u¿aj±cych siê procesów administracyjnych, k) przed³u¿aj±cej siê niezale¿nej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia, np. w zwi±zku z ewentualnym odwo³aniem, przed³u¿eniem terminu zwi±zania ofert±, l) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 2) zmianie mo¿e ulec forma zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zmianie mog± ulec zakres, sposób i termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminy realizacji okre¶lone w harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym, a tak¿e termin p³atno¶ci z zastrze¿eniem art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zap³aty w transakcjach handlowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 118) tj. pod warunkiem, ¿e termin p³atno¶ci nie przekroczy 60 dni, a jego przed³u¿enie bêdzie obiektywnie uzasadnione w³a¶ciwo¶ci± lub szczególnymi elementami umowy, sposób rozliczenia umowy, w tym wysoko¶æ p³atno¶ci czê¶ciowej okre¶lonej w § 4 ust. 7 pkt 1) umowy w przypadku zmiany warunków technicznych, organizacyjnych, sytuacji i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego lub w wyniku wytycznych b±d¼ decyzji instytucji wspó³finansuj±cej przedmiot umowy, oraz w sytuacjach zwi±zanych z zawarciem lub wynikaj±cych z umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia lub ewentualnych jej zmian; 4) zmieniony mo¿e zostaæ kierownik budowy; 5) ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, w odniesieniu do zakresu, technologii, sposobu i terminu realizacji , wynagrodzenia oraz warunków i sposobu p³atno¶ci je¿eli zajdzie którykolwiek z ni¿ej wymienionych warunków: a) zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, a co siê z tym wi±¿e zastosowaniem robót zamiennych, gdzie rozliczenie wynagrodzenia nast±pi zgodnie z zapisami § 4 ust. 15, b) zmiany sposobu wykonania zamówienia, materia³ów, urz±dzeñ lub produktów, gdy wykorzystanie materia³ów, urz±dzeñ lub produktów, przewidzianych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siê niemo¿liwe b±d¼ podyktowane bêdzie usprawnieniem procesu budowy, postêpem technologicznym, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie, przyczyni± siê do obni¿enia kosztów eksploatacji, zmianami obowi±zuj±cych przepisów, c) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, w sytuacji, gdy jej wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego tj. zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, gdzie rozliczenie wynagrodzenia nast±pi zgodnie z zapisami § 4 ust. 14, d) zmiany s± spowodowane wystêpowaniem przeszkód utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót w zgodzie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i w³a¶ciwymi przepisami, e) z przyczyn technicznych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci, lub które ujawni³y siê podczas wykonywania prac, lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamawiaj±cego w zakresie, w jakim korzy¶æ mo¿e polegaæ: na zmianach maj±cych wp³yw na przyspieszenie wykonania, na obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie, lub u¿ytkowanie, na poprawê sprawno¶ci lub wydajno¶ci, na poprawê bezpieczeñstwa realizacji lub usprawnienia realizacji przedmiotu zamówienia, na poprawê bezpieczeñstwa u¿ytkowania, na poprawê parametrów technicznych, na poprawê parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych, aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, f) w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej zmiany sposobu wykonania zamówienia, jednak¿e tylko w takim zakresie, aby po ustaniu dzia³ania si³y wy¿szej, wykonawca móg³ wykonaæ przedmiot umowy w sposób prawid³owy, g) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci wykonania umowy na warunkach w niej okre¶lonych oraz z godnie z za³o¿eniami dokumentów sk³adaj±cych siê na SIWZ, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy, a w szczególno¶ci zakresu, terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia, sposobu i warunków p³atno¶ci, h) w przypadku zmiany w okresie obowi±zywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto mo¿e ulec zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian, i) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron, j) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ÷ 6 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Przedmiot zamówienia planowany jest do sfinansowania przy udziale finansowym ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu pañstwa w ramach Funduszu Dróg Samorz±dowych oraz ¶rodków bud¿etu gminy. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z dyspozycj± art. 93 ust. 1a PZP, którego tre¶æ cyt. Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane, a mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania na tej podstawie zosta³a przewidziana w: 1) og³oszeniu o zamówieniu - w postêpowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z og³oszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo [...]. 2. 1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej RODO, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani /Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Che³m¿a z siedzib± w Che³m¿y ul. Wodna 2 87-140 Che³m¿a (dalej "Zamawiaj±cy"). Kontakt: Urz±d Gminy Che³m¿a, ul. Wodna 2, 87-140 Che³m¿a, e-mail: info@gminachelmza.pl , tel. 56 675-60-76 lub 56 675-60-77; 2) do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych w Gminie Che³m¿a zosta³ wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ wysy³aj±c e-mail na adres iod@gminachelmza.pl lub telefonicznie na nr tel. 739000230; 3) Pani /Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 litera c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani /Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8oraz art. 96 ust. 3, ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, us³ug IT oraz podmioty wspieraj±ce w ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, inne podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz podmioty, które wyst±pi± o informacje na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej; 5) Pani /Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz po zakoñczeniu obowi±zywania umowy w celu: dochodzenia roszczeñ w zwi±zku z wykonywaniem umowy, wykonywania obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa, umów podpisanych z administratorem i archiwizacyjnych; 6) obowi±zek podania przez Pani± /Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie bêd± profilowane; 8) osiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres Prezes UODO ul Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO. 2. 2. Wykonawca, ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego, zobowi±zany jest do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu oraz zobowi±zany jest do stosowania obowi±zuj±cych przepisów prawa w tym zakresie.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.