Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-09-29
Og³oszenie nr 595473-N-2017 z dnia 2017-09-29 r.
Teatr Wielki - Opera Narodowa: Przebudowa uk³adu pomiarowego WLZ i czê¶ci instalacji kot³owni w budynku Szko³y Baletowej przy ul. Moliera w Warszawie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Wielki - Opera Narodowa, krajowy numer identyfikacyjny
01305502800000, ul.
Plac Teatralny
1
,
00-950
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
022 6920200, e-mail
eczyczuk@teatrwielki.pl, zamowienia@teatrwielki.pl, faks
022 8260423, 8265012, 6920202.
Adres strony internetowej (URL): www.teatrwielki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.teatrwielki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.teatrwielki.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
okre¶lony w Rozdziale XV pkt 1 SIWZ.
Adres:
Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa, Kancelaria G³ówna pokój A - 148
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa uk³adu pomiarowego WLZ i czê¶ci instalacji kot³owni w budynku Szko³y Baletowej przy ul. Moliera w Warszawie
Numer referencyjny:
ZP.260.24.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1 Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie uk³adu pomiarowego WLZ i czê¶ci instalacji kot³owni w budynku Szko³y Baletowej przy ul. Moliera 4/6 w Warszawie. Przedmiot umowy obejmuje swym zakresem wykonanie nowoprojektowanej instalacji elektrycznej. 2 Zakres prac: 1) Przebudowa uk³adu zasilania zwi±zana ze zwiêkszeniem mocy przy³±czeniowej i zmian± uk³adu pomiarowo - rozliczeniowego. 2) Wykonanie nowej wewnêtrznej linii zasilaj±cej i rozdzielnicy g³ównej dla potrzeb instalacji w wê¼le ciep³owniczym i pomieszczeniach technicznych. 3) Wykonanie g³ównych tras kablowych i wewnêtrznych linii zasilaj±cych do nowo zaprojektowanych i istniej±cych rozdzielnic. 4) Dostawa i monta¿ rozdzielnic ogólnego przeznaczenia R-O1, R-O2 wraz z wykonaniem instalacji o¶wietlenia pomieszczeñ i gniazd wtyczkowych. 5) Dostawa i monta¿ rozdzielnicy sterowniczej pomp obiegowych R-PO wraz z wykonaniem instalacji zasilaj±cej i sterowania urz±dzeñ technicznych. 6) Dostawa i monta¿ rozdzielnicy obwodów gara¿u przy ul. Moliera 2 R-G2 wraz z instalacjami o¶wietlenia pomieszczeñ i gniazd wtyczkowych. 7) Demonta¿ istniej±cych instalacji o¶wietlenia, gniazd wtyczkowych, rozdzielnic i po³±czeñ. 3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) okre¶laj±cy szczegó³owy zakresu prac zawieraj±cy równie¿ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót przedstawiony jest w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45300000-0 |
45311200-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
45 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca mo¿e dokonaæ wizji lokalnej budynku Szko³y baletowej w dni powszednie (od poniedzia³ku do pi±tku), w godz. 8:00 - 16:00, po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym z osob± do spraw merytorycznych wskazan± w Rozdziale XI SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u w tym zakresie za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 90.000 z³.
Informacje dodatkowe
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u w tym zakresie za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na przebudowie b±d¼ budowie instalacji elektrycznych do 1 kV w budynku o powierzchni co najmniej - 1500 m^2, a jej warto¶æ by³a nie mniejsza ni¿ 100.000 z³ brutto.
2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u w tym zakresie za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³:
a) co najmniej 1 osob± przeznaczon± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (DzU z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.), dalej "PrBud", Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278), dalej "RMSFT" oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (DzU z 2016 r. poz. 1725), dalej "UOSZ" oraz posiadaj±c± kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych okre¶lone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446, z pó¼n. zm.) - która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury.
b) co najmniej 1 osob± przeznaczon± do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, bez ograniczeñ w rozumieniu "PrBud", "RMSFT" oraz "UOSZ".
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji okre¶lonych powy¿ej.
UWAGA:
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (DzU z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.),rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych
w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2016 r, poz 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ad. 1) Posiadanie Wiedzy i do¶wiadczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie (w zakresie dotycz±cym ilo¶ci wykonanych robót a nie ich warto¶ci - Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci robót w celu wykazania spe³nienia tego warunku) przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Ad. 2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek mo¿e byæ spe³niony przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w kwocie okre¶lonej w sekcji III.1.2), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) - Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia:
wykaz robót budowlanych (wed³ug wzoru podanego w za³±czniku nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 1 Rozporz±dzenia o dokumentach;
2) - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg za³. nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w sekcji III.1.2) i III.1.3) bêdzie polega³, zgodnie z przepisem art. 22a Ustawy, na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, bêdzie zobowi±zany przedstawiæ, wraz z ofert± zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, a na wezwanie Zamawiaj±cego bêdzie zobowi±zany, w odniesieniu do tych podmiotów, przedstawiæ dokumenty, o których mowa w sekcji III.4) potwierdzaj±ce, ¿e podmioty te nie podlegaj± wykluczeniu, oraz udowodniæ, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 2. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s±, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty orygina³u pe³nomocnictwa lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada, wraz z ofert± O¶wiadczenie, o którym mowa w sekcji III.3), w sposób okre¶lony w Rozdziale IX pkt 1A SIWZ. Na wezwanie Zamawiaj±cego ka¿dy z wykonawców sk³ada dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4) natomiast dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w sekcji III.1.2) i III.1.3) ka¿dy z nich sk³ada w zakresie, w którym wykazuje spe³nianie tych warunków. 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w sekcji III.4), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach wskazanych odpowiednio w sekcji III.4). 4. Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy z³o¿yli oferty w postêpowaniu, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzU z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132)), o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3 ppkt 4, mo¿na wykorzystaæ wzór przedstawiony w za³±czniku nr 4a do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich powinien przedstawiæ o¶wiadczenie w zakresie w jakim jego dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 3.800,00 z³. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y okre¶lone w Rozdziale XII SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowieñ zawartej Umowy jest mo¿liwa w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ni¿ej wskazanych okoliczno¶ci i na ni¿ej okre¶lonych zasadach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy: a) zaistnienie nastêpuj±cych okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego: i. spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, ii. wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiaj±cego, iii. nieterminowe przekazanie Terenu budowy, konieczno¶æ wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie Terminu zakoñczenia Robót, b) zaistnienie warunków organizacyjnych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie zadania, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w terminach ustalonych w Umowie; c) nastêpstwo dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: i. konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy; ii. konieczno¶ci uzyskania, niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów; d) zaistnienie okoliczno¶ci wskazanych w pkt 2) W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w lit. a) - d) termin wykonania Umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2) zmiana parametrów technicznych, technologii wykonania Robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, w nastêpuj±cych przypadkach: a) konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy; b) konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; c) wprowadzenie nowych rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny, je¿eli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego; d) konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci Robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy; e) konieczno¶ci realizacji Robót wynikaj±cych z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za istotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 PrBud; f) wyst±pienia warunków Terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, g) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; h) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w lit. a) - h) wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy mo¿e ulec zmianie tj. (1) zmniejszeniu w przypadku, gdy rozwi±zania wprowadzone w wyniku zmiany wi±¿± siê z poniesieniem mniejszych kosztów wykonania zamówienia, (2) zwiêkszeniu w przypadku, gdy rozwi±zania wprowadzone w wyniku zmiany wi±¿± siê z poniesieniem wy¿szych kosztów wykonania zamówienia. Zwiêkszenie wynagrodzenia mo¿liwe jest jedynie o kwotê równ± ró¿nicy pomiêdzy udokumentowanymi kosztami wykonania prac po zmianie oraz przed t± zmian±, jakie dodatkowo poniesie Wykonawca. 3) pozosta³e zmiany: a) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu; b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy w przypadku ograniczenia ¶rodków finansowych na realizacjê przedmiotu Umowy jakimi dysponuje Zamawiaj±cy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz uzasadnione i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z Umowy planowanymi ¶wiadczeniami; c) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy (parametrów technicznych, technologii) lub terminu wykonania przedmiotu Umowy, gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej; d) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy lub ¶wiadczenia Stron; e) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub terminu wykonania przedmiotu Umowy wynikaj±ca z okoliczno¶ci zwi±zanych z dokonanymi w trakcie Robót odkryciami w obiekcie; f) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub terminu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku kolizji z planowanymi lub prowadzonymi na terenie Teatru dzia³aniami artystycznymi, przy czym zmiany te ograniczaj± siê do zmian koniecznych i powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji, w zakresie terminu realizacji lub sposobu wykonywania prac; g) powstania niejasno¶ci lub rozbie¿no¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowa³y jej zapisy. h) Si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-10-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski winien byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. W razie w±tpliwo¶ci uznaje siê, i¿ wersja polskojêzyczna jest wersj± wi±¿±c±.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warcha³owskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 us³uga wynajmu ³±cznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie U¿ytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przeprowadzeniu testów bezpieczeñstwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wie¿y zamkowej w Golczewie
- Wielobran¿owe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddzia³u Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorz±dowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w P³oñsku przy ul. Sienkiewicza 7A na dzia³ce nr ewid. 193/5
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.