Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Gliwice: (1) Remont zabytkowego Domu Żołnierza w Bielsku-Białej (2) Naprawa pomieszczeń w budynkach nr 10 i 23 w Tarnowskich-Górach (3) Naprawa elewacji w budynkach nr 20 i 5 w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 59521 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: (1) Remont zabytkowego Domu Żołnierza w Bielsku-Białej (2) Naprawa pomieszczeń w budynkach nr 10 i 23 w Tarnowskich-Górach (3) Naprawa elewacji w budynkach nr 20 i 5 w Chorzowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Remont zabytkowego Domu Żołnierza w Bielsku-Białej zgodnie z załączonym przedmiarem, specyfikacją techniczną oraz pozwoleniem konserwatora zabytków stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 2 Naprawa pomieszczeń w budynkach nr 10 i 23 w Tarnowskich-Górach zgodnie z załączonym przedmiarem oraz specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 3 Naprawa elewacji w budynkach nr 20 i 5 w Chorzowie zgodnie z załączonym przedmiarem oraz specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: przedmiar - załącznik nr 2, specyfikacja techniczna - załącznik nr 3, pozwolenie konserwatora zabytków załącznik nr 4 . Dla zadania nr 2: przedmiar - załącznik nr 5, specyfikacja techniczna załącznik nr 6. Dla zadania nr 3: przedmiar - załącznik nr 7, specyfikacja techniczna załącznik nr 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50-4, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. w zakresie zadania nr 1: 15 000,00 PLN b. w zakresie zadania nr 2: 12 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.05.2015.r. do godz.: 09.00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: - co najmniej 2 robót konserwatorskich i restauratorskich na obiektach zabytkowych, wpisanych do rejestru Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto łącznie - dla zadania nr 1; - co najmniej 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto łącznie - dla zadania nr 2;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje o których mowa w § 22 Rozporządzenie Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badan archeologicznych tj. prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów, osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: 1) na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub 2) w specjalności w zakresie konserwacji zabytków - oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, - co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz odpowiednie kwalifikacje wynikające z ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r. poz.1446) oraz z rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. poz. Nr 165 poz. 987 z późn.zm.), pozwalające na objęcie obowiązków kierownika budowy posiadającego co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, która będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście - dla zadania nr 1; - co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz wentylacyjnej przynależnym do właściwej izby- dla zadania nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
KOSZTORYS,FORMULARZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217
44-121 Gliwice
ul. Gen. Andersa 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47 KANCELARIA JAWNA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zabytkowego Domu Żołnierza w Bielsku-Białej zgodnie z załączonym przedmiarem, specyfikacją techniczną oraz pozwoleniem konserwatora zabytków stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pomieszczeń w budynkach nr 10 i 23 w Tarnowskich-Górach zgodnie z załączonym przedmiarem oraz specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa elewacji w budynkach nr 20 i 5 w Chorzowie zgodnie z załączonym przedmiarem oraz specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Roboty remontowe w Centrum Kultury Studenckiej "Mrowisko" w Gliwicach, ul. Pszczyńska 85 Znak sprawy: IA1.284.8.2024.MK
- MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Remont i modernizacja pomieszczenia na terenie SP nr 28 z przeznaczeniem na siłownię jako uzupełnienie infrastr. sportowej szkoły i dzielnicy. Projekt w ramach GLIWICKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO 2024
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.