eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej dla południowej części Jadownik i części Okocimia w Gminie Brzesko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Brzesko: Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej dla południowej części Jadownik i części Okocimia w Gminie Brzesko.
Numer ogłoszenia: 59519 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej dla południowej części Jadownik i części Okocimia w Gminie Brzesko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla inwestycji : Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej dla południowej części Jadownik i części Okocimia w Gminie Brzesko. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy dla południowej części Jadownik i części Okocimia z włączeniem do sieci na ulicy Wschodniej i ulicy Zachodniej wraz z mapami sytuacyjno-wysokościowymi do projektowania i wszystkimi częściami składowymi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. W projekcie należy wyróżnić kolorystycznie sieć i przyłącza. Dodatkowo należy zaprojektować kanalizacje deszczową na ulicy Bernackiego na długości od skrzyżowania z ulicą Sportową do drogi krajowej Nr 4. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej może być włączona do istniejącej sieci kanalizacyjnej na ulicy Zachodniej i do zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej na ulicy Wschodniej lub włączenie tylko do kanalizacji na ulicy Wschodniej. Jako oddzielne opracowanie należy wykonać projekt jednego lub dwóch przewiertów pod drogą krajową Nr 4, w uzgodnieniu z Rejonowym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku sp. z o.o. ul. Solskiego 13 i Generalną Dyrekcją Dróg krajowych i Autostrad w Krakowie ul. Mogilska 25. Projekty (projekt) przepompowni muszą zawierać projekty dotyczące zasilania elektrycznego (po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej), oświetlenia, dróg dojazdowych i włączenia do istniejącego systemu monitoringu. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, to należy opracować operat wodno-prawny celem uzyskania decyzji pozwolenia wodno-prawnego. Zakres terenowy opracowania przedstawiony jest na załączonej mapie (załącznik nr 13 SIWZ) należy go jednak traktować w sposób przybliżony. Oznacza to, że jeżeli jakiś budynek znajduje się poza przedstawionym zakresem a istnieją przesłanki techniczne i ekonomiczne do jego podłączenia, to należy go ująć w opracowaniu. W materiałach znajduje się fragment koncepcji kanalizacji Gminy dotyczący rozważanego terenu, (załącznik nr 14 SIWZ) który również należy traktować jako materiał pomocniczy wymagający dokładnej analizy. Opracowanie musi uwzględniać zapisy zamieszczone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. nr 202 z dnia 16.09.2004r. , poz. 2072) oraz zawierać : a) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę , opracowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133) - w liczbie 5 egzemplarzy b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót , w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 ww. rozporządzenia - w ilości 5 egzemplarzy c) Przedmiary robót - przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania , wraz z ich szczegółowym opisem , miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek i miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia - w liczbie 5 egzemplarzy. d) Kosztorys inwestorski - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym ( Dz. U. z 2004r. nr 130, poz.1389) - w 1 egzemplarzu e) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), która będzie podstawą do opracowania projektu BIOZ - w liczbie 5 egzemplarzy f) Kartę informacyjną przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1. pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) Uwaga : Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kompletnej dokumentacji również w wersji elektronicznej ( płyta CD) z rozszerzeniem jpg. Do obowiązków wykonawcy należy : a) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia b) uzyskanie zgód właścicieli gruntów na budowę c) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych i innych map niezbędnych do opracowania dokumentacji d) przygotowanie dokumentów, w szczególności terenowo-prawnych , niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz.717) e) uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego f) uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. g) Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia o warunki na włączenie projektowanej kanalizacji do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej oraz do uzgadniania przyjętych w projekcie materiałów, wybranej technologii, oraz uzgodnienia branżowego opracowanego projektu przez użytkownika sieci kanalizacji sanitarnej tj. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku sp. z o.o. ul. Solskiego 13..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 2000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych, 00/100 PLN )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1). Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej netto i brutto za wykonanie zadania. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu prac projektowych. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz warunki zawarte w SIWZ. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty ale tylko wtedy jeżeli jego treść będzie całkowicie pokrywać się z treścią formularza wzorcowego (załączonego przez zamawiającego do materiałów przetargowych - załącznik nr 7 SIWZ). Do oferty należy dołączyć formularz cenowy (załącznik nr 11 SIWZ) na zakres prac projektowych objętych przetargiem (opracowany wg wskazań jak w ust. 12 nin. specyfikacji). 2). Wykazanie, że wykonawca posiada uprawnienia, zatrudnia lub dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie realizacji prac projektowych będących przedmiotem zamówienia. 5). Udokumentowanie, że wykonawca zarejestrował i prowadzi działalność gospodarczą w zakresie projektowania, działalność jest ubezpieczona od OC oraz, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym za przestępstwa o których mowa w art. 24 ust 1 p. 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 6). Wykazanie, że Wykonawca wykonał przynajmniej jedno zadanie podobne w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością (długość, średnica) zakresowi zadania stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie podobne uważać się będzie wykonanie przynajmniej jednego projektu kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm i powyżej oraz długości co najmniej 2 km wraz z przepompownią ścieków. Warunki te mogą być spełnione sumarycznie w dwóch projektach. Wykonanie podobnego zadania powinno być udokumentowane referencjami wystawionymi przez inwestora potwierdzającymi solidne wykonanie lub innym dokumentem (np. protokołem odbioru). Z treści dokumentu musi wynikać, że wykonane prace spełniają wymogi kwalifikujące je do /zadań podobnych/. W przypadku nie udokumentowania wykonania przynajmniej jednego zadania podobnego lub złożenia niepełnych czy niewiarygodnych dokumentów które winny potwierdzać wykonanie zadania podobnego, wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie a oferta odrzucona. 7). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 6 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.10 i 11 SIWZ. 8). Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy /prawo zamówień publicznych/ i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 9). Wniesienie w wyznaczonym terminie wadium w wysokości 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych) Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w ust.5 SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wymagane uprawnienia, do wykonywania zadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert: 2. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, oraz potencjał techniczny i kadrowy do wykonywania zadania zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1). wykazu wykonanych projektów kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami sieciowymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, daty miejsca wykonania oraz nazwy i adresu inwestora - wg zał. Nr 8 do SIWZ (zaleca się również podanie nr. Tel. Inwestora). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.) 2) wykazu osób z uprawnieniami do projektowania o specjalności drogowej, sieci i instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 9 SIWZ) 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w .pkt. 2) wykonawca wskazał takie osoby ( osoby innych podmiotów), 4). Aktualne zaświadczenia, że osoby o których mowa w pkt. 2) są zarejestrowane w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zadania, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Wymagane oświadczenia: 1). Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2). Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3). Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4). oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (wymóg ten dotyczy jedynie wykonawców którzy składają wspólną ofertę). 5). Oświadczenie o podwykonawcach - Składający ofertę podpisuje oświadczenie, że całe zadanie wykona siłami własnymi, lub wypełnia tabele i podpisuje oświadczenie, że ma zamiar podzlecić część zamówienia podwykonawcom - z podaniem jaki rodzaj robót będzie podzlecony oraz za jaką kwotę - załącznik nr 10 SIWZ 6). Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 107, tel. 0-14 68 63 100 wew.155 lub 121(w dniach pracy w godz. od 7:30 do 15:30), e-mail: inwest@brzesko.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku -32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51, w pokoju nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.