eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Sprzątania oraz odśnieżania obiektówOddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku przy ul. Reymonta 2, ul. Jankowickiej 13, Inspektoratów ZUS wPszczynie, Raciborzu, Wodzisławiu Śl. oraz Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Rybnik: Sprzątania oraz odśnieżania obiektów: Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku przy ul. Reymonta 2, ul. Jankowickiej 13, Inspektoratów ZUS w: Pszczynie, Raciborzu, Wodzisławiu Śl. oraz Tychach.
Numer ogłoszenia: 59513 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątania oraz odśnieżania obiektów: Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku przy ul. Reymonta 2, ul. Jankowickiej 13, Inspektoratów ZUS w: Pszczynie, Raciborzu, Wodzisławiu Śl. oraz Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania oraz odśnieżania obiektów: -Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 o powierzchni przeznaczonej do kompleksowego sprzątania 9 976,07 m2 oraz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania 1479m2 -Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 o powierzchni przeznaczonej do kompleksowego sprzątania 5 090,94 m2 oraz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania 3515m2 Inspektoratów w: -Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - o powierzchni przeznaczonej do kompleksowego sprzątania 1718,40 m2 oraz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania 1240m2 -Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - o powierzchni przeznaczonej do kompleksowego sprzątania 2 690,30 m2 oraz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania 90m2 -Wodzisławiu przy ul. Witosa 30 - o powierzchni przeznaczonej do kompleksowego sprzątania 4 573,58 m2 oraz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania 2346m2 -Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - o powierzchni przeznaczonej do kompleksowego sprzątania 3 305,69 m2 oraz powierzchni przeznaczonej do odśnieżania 1254m2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną kwotę 300 000,00 zł. - spełniają warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiazek złożyć następujace oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 300 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązują przepisy określone w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz. U. Nr 188 poz. 1155 /..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.