eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadlinki › Utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzeniem ścieków na terenie Gminy Sadlinki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59503 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Sadlinki: Utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzeniem ścieków na terenie Gminy Sadlinki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34808


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadlinki, krajowy numer identyfikacyjny 17074804000000, ul. ul. Kwidzyńska  12, 82522   Sadlinki, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 552 757 510, faks 552 757 580, e-mail zamowienia@sadlinki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sadlinki.pl
Adres profilu: www.bip.sadlinki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzeniem ścieków na terenie Gminy Sadlinki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Z.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzeniem ścieków na terenie gminy Sadlinki - zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, którego zakres obejmuje: 1. Zawieranie umów z podmiotami korzystającymi z dostawy wody i odbioru ścieków 2. Pobór przez przedsiębiorcę opłat za dostawę wody i odbiór ścieków sanitarnych zgodnie z taryfą zatwierdzoną uchwałą Rady Gminy Sadlinki 3. Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych obiektów i sieci 4. Określanie warunków technicznych i udzielanie zgody na podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej 5. Odbiór sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej. 6. Egzekucję należności od odbiorców nie regulujących opłat za dostawę wody i odbiór ścieków za okres realizacji zamówienia. 7. Posiadanie całodobowego "Pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego" zdolnego do całodobowej obsługi w zakresie awarii wodociągowych i kanalizacyjnych 8.Wykonawca ponosi opłaty i koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia tj.: opłaty za pobór wody (do WFOŚ), dozór techniczny, odprowadzanie ścieków, badanie ścieków, badanie fizykochemiczne oraz bakteriologiczne wody, koszty zatrudnienia odpowiedniego personelu, koszty zakupu i dystrybucji energii elektrycznej na podstawie faktur wystawianych przez dostawcę energii. UWAGA: Od dnia 01.05.2017r. Zamawiający zaprzestaje dofinansowania kosztów energii elektrycznej na oczyszczalni ścieków w Sadlinkach. W związku z tym, Wykonawca ponosił będzie koszty dystrybucji i dostawy energii elektrycznej w wysokości 100%. Całkowity koszt energii elektrycznej Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w cenie ofertowej. Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych jest m.in.: 1. Wydobywanie wody, wraz z jej uzdatnianiem. 2. Dbania o całodobową i bezawaryjną dostawę wody dla odbiorców indywidualnych i zbiorowych o parametrach określonych w obowiązujących przepisach, 3. Utrzymanie w należytym stanie technicznym stacji uzdatniania wody i urządzeń wodociągowych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. 4. Eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, odpowiednim ciśnieniem i o parametrach zgodnych z obowiązującymi przepisami, dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę Gminy Sadlinki 5. Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach 6. Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, 7. Prowadzenie badań jakości wydobywanej i dostarczanej wody zgodnie z odrębnymi przepisami. Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 65100000-4 Usługi przesyłu wody i podobne 90733900-3 Uzdatnianie lub oczyszczanie wód gruntowych Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń kanalizacji sanitarnej jest m.in.: 1. Całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych. 2. Bieżąca konserwacja i naprawy urządzeń, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów oczyszczalni, sieci kanalizacyjnej oraz przepompowni ścieków. 3. Bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Sadlinkach zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodno-prawnym : BZT5 40 mgO2/dm3, CHZT 150 mgO2/dm3, zawiesina ogólna 50 mg/dm3 4. Bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków , kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków 5. Właściwe zgodne z prawem zagospodarowanie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalni 6. Uzyskanie i posiadanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie ścieków oczyszczonych do Strugi Krzeszowskiej 7. Prowadzenie badań średniodobowych jakości ścieków i osadów ściekowych. Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, 90480000-5 Usługi gospodarki ściekowej, Charakterystyka przedmiotu zamówienia Nazwa miejscowości wodociągi kanalizacja długość czynnej sieci rozdzielczej (bez przyłączy) gospodarstwa domowe połączone do sieci wodociągowej długość czynnej sieci sanitarnej (bez przykanalików gospodarstwa domowe połączone do sieci kanalizacyjnej długość liczba długość liczba w km w szt. Km w szt. razem 113,2 51,6 1134 12,7 3,9 305 Sadlinki 15,9 12,4 336 12,7 3,9 305 Białki 10,6 5,1 79 Bronisławowo 12,8 3,4 87 Olszanica 9,4 4,3 107 Glina 6,2 2,8 58 Nebrowo Małe 6 2,3 66 Rusinowo 3,1 0,9 47 Nebrowo Wielkie 6 2,2 103 Kaniczki 10,1 3,9 56 Wiśliny 7,8 4,1 63 Grabowo 2,8 1,5 26 Karpiny 6,9 0,4 18 Okrągła Łąka 15,6 90 Na terenie Gminy Sadlinki występują trzy stacje uzdatniania wody: w miejscowości Sadlinki Wiśliny i Glina oraz stacja stałego ciśnienia wody w Białkach, a także mechaniczno-biologiczna oczyszczalnia ścieków i dwie przepompownie ścieków w Sadlinkach Wydobycie wody w 2016r. wyniosło 276.384 m3, a sprzedaż 171.151 m3 w tym 2.261 m3 ryczałt Ścieki odprowadzone kanalizacją sanitarną od mieszkańców 52.591m3, dowiezione 0m3 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 1) Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności w trakcie realizacji zamówienia : - obsługę funkcjonowania stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągowa oraz oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacyjną zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia 5 osób na podstawie umowy o pracę: - konserwator oczyszczalni ścieków: 1 osoba; - konserwator sieci wodno - kanalizacyjnej, kierowca: 1 osoba; - operator koparko-ładowarki , kierowca: 1 osoba; - inkasent, kierowca: 1 osoba; - konserwator stacji uzdatniania wody: 1 osoba; b) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności wykonywane przez pracowników - obsługę funkcjonowania stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągowa oraz oczyszczalni ścieków wraz z siecią kanalizacyjną . 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. o usługi będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Załącznik nr 2 do umowy o Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, o Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. o W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 11, pkt. 3, lit. a) tiret 2 i 3 SIWZ Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 0,1 całkowitego wynagrodzenia. o W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w rozdziale III ust. 11, pkt. 3, lit. a) tiret 2 i 3 SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. o W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. o W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 65100000-4
Dodatkowe kody CPV: 90733900-3, 90000000-7, 90480000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT702907.84
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Wielobranżowych Tadeusz Kawka,  t_kawka@wp.pl,  ul. Grudziądzka 13,  82-522,  Sadlinki,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 856439,58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 856439,58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 856439,58
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.