eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 385 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie - Etap II

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-04-05

Og³oszenie nr 59475 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Warszawa: Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 385 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie - Etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.ursynow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.ursynow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta winna byæ sporz±dzona, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej (rêcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), pismem czytelnym.
Adres:
Ofertê nale¿y przes³aæ na adres Zamawiaj±cego wskazany w pkt. 3.4 SIWZ, tj. Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy Urz±d Dzielnicy Ursynów Wydzia³ Zamówieñ Publicznych dla Dzielnicy Ursynów Al. KEN 61, 02-777 Warszawa lub z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obs³ugi Mieszkañców na parterze, stanowiska 2 lub 3


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 385 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie - Etap II
Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.14.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Nr 385 przy ul. Zwi±zku Walki M³odych 10 w Warszawie - Etap II. Informacje ogólne II etap inwestycji obejmuje przebudowê i rozbudowê budynku Przedszkola nr 385 przy ul. ZWM 10 w Warszawie, po³o¿onego na dzia³kach nr ew. 8/3 i 8/6 w obrêbie 1-10-10. Dzia³ka stanowi w³asno¶æ m.st. Warszawy. Dzia³ka jest obs³ugiwana przez 1 istniej±cy wjazd, który planuje siê wykorzystaæ bez zmiany jego lokalizacji. Nieruchomo¶æ jest obs³ugiwana z istniej±cych przy³±czy na podstawie zawartych umów. Planuje siê budowê jednego, nowego przy³±cza kanalizacyjnego. Zamówienie nie obejmuje robót budowlanych w sali zajêæ nr A 28 (wg projektu). Sala zosta³a wykonana w ramach etapu I w roku 2016. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zmniejszonym zakresie okre¶lonym w przedmiarze robót budowlanych. Pozosta³y zakres wentylacji oraz robót zewnêtrznych ujêty w dokumentacji projektowej zostanie zlecony w ramach zamówienia podobnego w przypadku posiadania ¶rodków finansowych. Zamówienie nie obejmuje wydzielenia budynku Przedszkola jako oddzielnej strefy po¿arowej. Stan istniej±cy zagospodarowania terenu Projektowana inwestycja znajduje siê na zabudowanej dzia³ce 8/3 o powierzchni 10571 m^2 i dzia³ce 8/6 o powierzchni 6352 m^2, po³o¿onych w Warszawie przy ul. ZWM 10. Budynek przedszkola jest jedn± z 4-ech czê¶ci zespo³u budynków mieszcz±cych, oprócz przedmiotowego przedszkola, funkcjê Szko³y Podstawowej nr 319, nie objêtej zakresem opracowania. Przedmiotowy budynek przedszkola znajduje siê w pó³nocnej czê¶ci opisanego powy¿ej kompleksu i jest eksponowany na pó³noc, wschód i po³udniowy-zachód. Obiekt jest ogrodzony i posiada 1 bramê wjazdow± od strony ul. Zwi±zku Walki M³odych i dalej z ulic± Jastrzêbowskiego. Obiekt jako element kompleksu dydaktycznego, by³ zaprojektowany i wybudowany w latach 80-tych. Teren dzia³ki porastaj± pojedyncze drzewa li¶ciaste (wysokie) i nieliczne krzewy. Projekt zagospodarowania terenu - ukszta³towanie planowanej zabudowy - urz±dzenia budowlane. Zakres zmian zagospodarowania dzia³ki dotyczy rozbudowy istniej±cego budynku (czê¶æ przedszkolna ca³ego zespo³u) o 2 sale zajêæ dla dzieci od strony po³udniowej i rozbudowê wzd³u¿ elewacji pó³nocnej o czê¶æ zaplecza administracyjnego i pracowniczego. Opisane fragmenty s± odpowiednio oznaczone na Planie Zagospodarowania Dzia³ki oraz kolorem ¿ó³tym na rzucie parteru. Odprowadzenie wód opadowych do istniej±cej instalacji deszczowej. Projekt zagospodarowania terenu - infrastruktura techniczna. Projekt zak³ada wykorzystanie istniej±cych przy³±czy. Z uwagi na koniczno¶æ pod³±czenia nowych toalet do kanalizacji oraz braku informacji o istniej±cej i nieujawnionej kanalizacji pod posadzk± budynku, projektowane jest jedno nowe przy³±cze kanalizacyjne, prowadzone pod ziemi±. W przypadku wykonania wcze¶niejszych odkrywek wewn±trz budynku (wymagaj±cych u¿ycia ciê¿kiego sprzêtu budowlanego) i stwierdzenia mo¿liwo¶ci pod³±czenia do istniej±cej kanalizacji pod posadzk± budynku, dopuszcza siê do odst±pienia od budowy projektowanego nowego przy³±cza kanalizacyjnego. Projekt zagospodarowania terenu - ukszta³towanie terenu, zieleñ i posadzki Ogrodzenie: projekt zak³ada ewentualne skrócenie lub uzupe³nienie tych fragmentów ogrodzenia, które maj± lub bêd± mia³y styczno¶æ z rozbudowan± czê¶ci± obiektu od strony wschodniej. Opisane uzupe³nienia i modyfikacje bêd± wykonane w stylistyce pozosta³ych czê¶ci ogrodzenia, które nie podlegaj± wymianie. Wej¶cie g³ówne oraz brama wjazdowa, dwuskrzyd³owa pozostaj± bez zmian. Powierzchnie utwardzone: niezbêdne chodniki i doj¶cia do budynku zostan± wykoñczone i uzupe³nione kostk± betonow± identyczn± jak u¿yta w pozosta³ej, nieprzebudowywanej czê¶ci terenu. Za³o¿eniem nadrzêdnym jest, aby charakter przedmiotowego obiektu pozosta³ spójny jako ca³o¶æ zarówno w czê¶ci architektonicznej jak i zagospodarowania dzia³ki. Zestawienie powierzchni terenu Powierzchnia dzia³ek : 16 923 m ^2 Parametry projektowanej rozbudowy: - powierzchnia zabudowy - 174,95 m^2 - powierzchnia u¿ytkowa - 127,13 m^2 - kubatura - ok. 492,00 m^3 Wysoko¶æ budynku: 5,55 m. do krawêdzi kalenicy ¶wietlików i 4,35 m do krawêdzi ¶cianki kolankowej budynku g³ównego (obydwa bez zmian) D³ugo¶æ budynku: 44,62 m Szeroko¶æ budynku: 43,79 m. Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe i demonta¿owe na poziomie parteru budynku istniej±cego, b) roboty budowlane c) roboty instalacyjne w czê¶ci nowoprojektowanej z dowi±zaniem do istniej±cego uk³adu: - instalacja centralnego ogrzewania z istniej±cego wêz³a, - instalacje elektryczne (w ca³ym budynku przedszkola i kuchni) - kanalizacja deszczowa d) roboty wykoñczeniowe i odtworzeniowe. Zamawiaj±cy posiada decyzjê pozwolenia na budowê z dnia 28.07.2016 r. Wymagania zwi±zane z realizacja zamówienia 1) Realizacja inwestycji winna byæ prowadzona bez zbêdnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych i wyposa¿enia, które nale¿y zabezpieczyæ, a w przypadku uszkodzenia odtworzyæ. 2) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y uzyskanie zgody zwi±zanej z potrzeb± zajêcia terenów niezbêdnych do prowadzenia robót oraz poniesienia kosztów zajêcia terenu oraz kosztów ustawienia i obs³ugiwania oraz likwidacji wymaganych znaków drogowych i elementów zabezpieczenia ruchu zapewniaj±cych bezpieczeñstwo pojazdów i pieszych. Klauzule spo³eczne: 1. Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu stosuje klauzulê spo³eczn± na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia, ¿e czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy bêd± wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracê nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych ju¿ osób wykonuj±cych roboty budowlane w zakresie konstrukcji i roboty instalacyjne elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la równie¿ ww. tre¶æ stanowi±ca za³±cznik nr 4 do wzoru umowy oraz: - wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ - Wielobran¿owy Projekt Budowlany rozbudowy i przebudowy Przedszkola - za³±cznik nr 8a do SIWZ stanowi±cy równocze¶nie za³±cznik nr 1 do wzoru umowy; - Wielobran¿owy Projekt Wykonawczy rozbudowy i przebudowy Przedszkola - za³±cznik nr 8b do SIWZ stanowi±cy równocze¶nie za³±cznik nr 2 do wzoru umowy; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 8c do SIWZ stanowi±cy równocze¶nie za³±cznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiary robót - za³±cznik nr 8d do SIWZ;

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45110000-1, 45200000-9, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 725495.93
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych o ³±cznej warto¶ci do 362 748,00 z³ netto i polegaj±ce na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej, robót zewnêtrznych, modernizacji istniej±cego budynku przedszkola. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe i bêdzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31/08/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców którzy wyka¿±, ¿e: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³^1 (tj. zakoñczy³) co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 850 000 z³ brutto ka¿da, a zakres ka¿dej z nich obejmowa³ min. budowê2 lub przebudowê3 budynku u¿yteczno¶ci publicznej4. UWAGA! ^1 Za wykonan± robotê Zamawiaj±cy uzna tak± robotê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczony. 2 Pod pojêciem "budowy" nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego w rozumieniu art.3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.); 3 Pod pojêciem "przebudowy" nale¿y rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego w rozumieniu art.3 pkt 7a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.); 4 Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny. 2) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególno¶ci co najmniej jedn± osob±: a) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.); oraz b) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.); oraz c) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: W formularzu ofertowym nale¿y wskazaæ osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Pañstw, z zastrze¿eniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.)

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przedstawia, na wezwanie Zamawiaj±cego, w odniesieniu do tych podmiotów, ni¿ej wymienione dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 13-22, tj: - informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - o¶wiadczenie podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; - o¶wiadczenie podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych (zgodny z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny z Za³±cznikiem nr 6 do SIWZ. Uwaga! Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Oferta powinna sk³adaæ siê z: a) wype³nionego Formularza ofertowy - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SIWZ; b) orygina³u potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿nej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 14.2. lit. b) do 14.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia Wykonawcy, stanowi±cego wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie sk³ada ofertê, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pe³nomocnictwa) - je¿eli oferta, w tym wszelkie o¶wiadczenia i dokumenty - zostan± podpisane przez osobê albo osoby dzia³aj±ce na podstawie pe³nomocnictwa. Je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo to musi obejmowaæ uprawnienie do podpisania oferty. Pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert± w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do pe³nomocnictwa nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze S±dowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo za¶wiadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególno¶ci zawieraæ nastêpuj±ce informacje: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Uwaga! Informacjê o podmiotach, na zdolno¶ciach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy nale¿y zawrzeæ w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przeka¿e Zamawiaj±cemu (bez wezwania) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny sk³ada dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzglêdnieniem, aby dokumenty z³o¿one wraz z ofert± potwierdza³y, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno). 5) O¶wiadczenia, wykazy lub formularze sporz±dzone na za³±czonych do SIWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ ka¿dy z uczestników oferty wspólnej sk³ada indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotycz±ce Wykonawcy (cz³onka konsorcjum) musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego one dotycz± lub przez pe³nomocnika. 8) Pozosta³e kopie dokumentów, inne ni¿ wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu oferty.

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 15 000,00 z³otych (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena brutto60
okres gwarancji 30
do¶wiadczenie personelu 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ tj.: 1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) gdy wyst±pi± udokumentowane informacj± s³u¿by meteorologicznej lub protoko³em potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót okre¶lone w technologii realizacji prac okre¶lonej normami, instrukcj± producenta lub innymi przepisami, w okresach ustalonych w Harmonogramie, o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy, powoduj±ce konieczno¶æ wstrzymania robót wymagaj±cych konkretnych warunków atmosferycznych: a) opadów deszczu, ¶niegu lub wyst±pienia mg³y - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, b) silnego wiatru o prêdko¶ci powy¿ej 10 m/s - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, c) temperatury powietrza poni¿ej 5°C - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego, d) wilgotno¶ci powietrza powy¿ej 80% - o udokumentowany czas wystêpowania zjawiska atmosferycznego; 2) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania Przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê Przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 3) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 4) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 5) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy okre¶lonego w § 3 ust. 1: 1) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, 2) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu umowy, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; aktualizacji materia³ów/urz±dzeñ których u¿ycie przewidziano przy realizacji przedmiotu umowy z uwagi na zmianê technologiczn±; zaprzestania produkcji materia³ów/urz±dzeñ, których u¿ycie przewidziano przy realizacji Przedmiotu umowy; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. Dopuszczalne s± roboty zamienne w zakresie materia³ów na materia³y, spe³niaj±ce parametry techniczne lub o wy¿szych parametrach ni¿ okre¶lone w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, 3) w przypadku, gdy wykonanie czê¶ci umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, 4) w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z wykonania czê¶ci umowy. 3. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust.1 lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowi±zany jest do przekazania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3. powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 5. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow± i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 3 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 8. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 6 i przed³o¿enia na ¿±danie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jej kopii. 9. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy i przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 10. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie zmianê wysoko¶ci Zabezpieczenia okre¶lonego w § 13 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy. 12. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór umowy ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci z powodu zdarzeñ losowych, tj. ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, maj± byæ to osoby posiadaj±ce co najmniej kwalifikacje, jak osoby dotychczasowe.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 20/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: - w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Magdalena Górska - podinspektor w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Ursynów tel. 22/ 443-72-40 faks: 22/443-72-20 - w zakresie dotycz±cym zagadnieñ formalno-prawnych: Piotr Magiera - inspektor w Wydziale Zamówieñ Publicznych dla Dzielnicy Ursynów, tel. 22/443-73-34, faks: 22/ 443-73-32, e-mail: zam_publ@ursynow.pl 2. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 20.04.2017 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiaj±cego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524a-V piêtro.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.