eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białe Błota › Realizacja usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, planowanych do wykonania w 2014 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Białe Błota: Realizacja usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, planowanych do wykonania w 2014 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz.
Numer ogłoszenia: 59472 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bydgoszcz , ul. Sosnowa 9, 86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3814108, faks 0-52 3814522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej, planowanych do wykonania w 2014 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Nadleśnictwa Bydgoszcz usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej planowanych do wykonania w 2014 roku w Nadleśnictwie Bydgoszcz. Wykonanie usług dotyczy zakładanie oraz utrzymanie pasów przeciwpożarowych, prowadzenie obserwacji w dostrzegalniach p-poż, prowadzenie dyżurów w PAD Nadleśnictwa, dogaszanie pożarzysk. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (pakietów): 1414 Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Emilianowo. w szacunkowym wymiarze 2044 godzin 1415 Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Trzciniec. w szacunkowym wymiarze 2044 godzin 1416 Dyżury w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa. w szacunkowym wymiarze 1290 godzin 1417 Mechaniczna mineralizacja pasów przeciwpożarowych. w szacunkowym wymiarze 4,40 kilometra. 1418 Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - obręb Bartodzieje. w szacunkowym wymiarze 590 godzin dyżurów oraz 16 godzin pracy ciagnika. 1419 Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - obręb Bydgoszcz w szacunkowym wymiarze 590 godzin dyżurów oraz 16 godzin pracy ciagnika..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (liczonych odrębnie dla każdej części zamówienia) i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (czynności opisane w przedmiocie zamówienia), w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, żądanych w rozdz. 7 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełnienia warunku: Dla części: 1414 i 1415 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z obserwacjami pożarów w dostrzegalni TV o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100). Dla części 1416 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z pełnieniem dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). Dla części 1417 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z pracami z użyciem pługa o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla części 1418 i 1419 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną usługę związaną z pełnieniem dyżurów p-poż i/lub oborywaniem pożarzysk o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania doświadczenia przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień zakończenia realizacji usług potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych bieżący średni kurs wymiany na dzień składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, żądanych w rozdz. 7 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu. Dla części od 1414 do 1416 Zamawiający nie wymaga dysponowania żadnym potencjałem technicznym. Dla części od 1417 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej: 1 ciągnikiem rolniczym lub leśnym, 1 pługiem leśnym. Dla części od 1418 do 1419 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej: 1 ciągnikiem rolniczym lub leśnym, 1 pługiem leśnym, 1 telefonem komórkowym z aktywnym numerem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, żądanych w rozdz. 7 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki udziału w postępowaniu. Dla części 1414 i 1415 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej dwuletnim stażem pracy związanej z obserwacjami pożarów w dostrzegalni TV Nadleśnictwa. Dla części od 1416 Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do jednej części zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej dwuletnim stażem pracy związanej z prowadzeniem Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego w Nadleśnictwie. Dla części od 1417 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej dwuletnim stażem pracy związanej z obsługą ciągnika. Dla części od 1418 do 1419 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie osób dysponowanie minimum 1 osobą, z co najmniej dwuletnim stażem pracy związanej oborywaniem pożarzysk lub wykonywania pasów przeciwpożarowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. 3. Zmiany, o których mowa w pkt 20.2 mogą dotyczyć: 3.1 Zmiany osób, o których mowa w § 6 umowy, spowodowanej w szczególności: - śmiercią lub chorobą ww. osób; - utratą uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przez ww. osoby; - innymi przyczynami nieleżącymi po stronie Zamawiającego ani Wykonawcy, uniemożliwiającymi udział ww. osób w realizacji przedmiotu umowy. 3.2 Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej w szczególności: - warunkami atmosferycznymi powodującymi zmianę okresu akcji bezpośredniej (zaistnienia zagrożenia pożarowego lasu i obowiązku jego prognozowania). 4. Zgodnie z art. 145 ustawy Pzp w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 20.4, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_bydgoszcz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sosnowa 9; 86-005 Białe Błota pokój 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. Sosnowa 9; 86-005 Białe Błota pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Emilianowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Emilianowo - 2044 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Trzciniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji w dostrzegalni TV Trzciniec - 2044 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dyżury w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa - 1290 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Mechaniczna mineralizacja pasów przeciwpożarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczna mineralizacja pasów przeciwpożarowych - 4,4 kilometra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - I - 590 godzin dyżurów i 16 godzin pracy ciągnikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury kierowcy ciągnika, oborywanie pożarzysk - II - 590 godzin dyżurów i 16 godzin pracy ciągnikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.