eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ BEZCEMENTOWYCH Z PANEWKĄ STOŻKOWĄ, ZESTAWÓW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADEŁ KRZYŻOWYCH KOLANA ORAZ KOTWIC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Płock: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ BEZCEMENTOWYCH Z PANEWKĄ STOŻKOWĄ, ZESTAWÓW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADEŁ KRZYŻOWYCH KOLANA ORAZ KOTWIC
Numer ogłoszenia: 59460 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ BEZCEMENTOWYCH Z PANEWKĄ STOŻKOWĄ, ZESTAWÓW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADEŁ KRZYŻOWYCH KOLANA ORAZ KOTWIC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych w postaci endoprotez bezcementowych z panewką stożkową, zestawów do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych kolana oraz kotwic z kompletnym niezbędnym - specjalnym wyposażeniem (instrumentarium, itd.) Pakiet Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewką stożkową Pakiet nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych kolana, kotwice Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien: być fabrycznie nowy; posiadać dokumenty potwierdzające zgłoszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty; być bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego oraz pacjentów. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wypożyczenia i dostarczenia na czas trwania umowy oryginalnego kompletnego zestawu narzędzi służących do wszczepiania implantów. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zużyte lub uszkodzone elementy niezbędnego - specjalnego wyposażenia (instrumentarium itd.) w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (telefonicznego lub faxem). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów technicznych i serwisowania powierzonego Zamawiającemu instrumentarium w zakresie zgodnym z wymogami wytwórcy. Wszelkie koszty związane z prowadzeniem serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego ponosi wykonawca w ramach ceny ofertowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Udostępnienie treści protokołu oraz otwartych ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad: a. Zamawiający udostępni wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku. b. Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów i informacji. c. Zamawiający wyznaczy członka Komisji Przetargowej w obecności, którego udostępnione zostaną dokumenty. d. Zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnionych dokumentów i informacji odpłatnie. Za wykonanie kserokopii dokumentów oraz za ich przesłanie Wykonawcy listownie Zamawiający będzie pobierał opłatę w wysokości określonej w Zarządzeniu Prezesa Zarządu Spółki Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. e. Wskazane we wniosku dokumenty postępowania będą udostępnione wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania, tj. w godzinach 7:30-15:05. f. Bez zgody Zamawiającego zabrania się wykonywania zdjęć złożonych ofert. g. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Nr 188, poz. 1154)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 3. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Dokumenty potwierdzające zgłoszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 roku poz. 896 z późn. zm.) lub Certyfikaty, że oferowany produkt spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych oraz posiada znak CE. Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem, iż Wykonawca posiada ww dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Wypełniony Formularz cenowy dla Pakietu Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewką stożkową - Załącznik Nr 3a do SIWZ i Pakietu Nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych kolana, kotwice - Załącznik Nr 3b do SIWZ, który stanowi integralną część oferty. 4. Opisy i fotografie: a. Prospekty lub fotografie z opisem oferowanego wyrobu medycznego. b. Opis warunków serwisu eksploatacyjnego instrumentarium. c. Opis warunków gwarancji jakości wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty. 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 6. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 i II. 1 i 4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawijacego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock , pok. Nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock , pok. Nr 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewką stożkową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzpień tytanowy prosty o przekroju prostokątnym, bezkołnierzowy, pokryty mikroporowatością tytanową na całej długości. Stożek 12/14. Trzpień w 14 rozmiarach o długościach od 130 do 197 mm, wykonany ze stopu tytanu z domieszką niobu. 20sztuk. 2. Głowa ceramiczna do stożka 12/14 o średnicy zewnętrznej 28 mm w trzech długościach. 20 sztuk. 3. Panewka tytanowa, wkręcana. Kształt panewki stożkowy o rozmiarach od 46 - 76 mm. Gwint samotnący zaczynający się na dnie panewki. 20 sztuk. 4. Wkład polietylenowy symetryczny i asymetryczny /10 stopni/ przeznaczony do głowy o średnicy 28 mm do panewki stożkowej o rozmiarach 46 - 76 mm. 20 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych kolana, kotwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw dwóch pinów syntetycznych, wchłanialnych (PLA) o średnicy 3,3 mm, dł. 42 mm z dwoma kaniulami prowadzącymi i drutem do nawiercania tunelu pinów - 100 kpl 2. Śruba interferencyjna biowchlanialna wykonana z TCP/PLA o wymiarach: 6-8mm i długości 30 mm - 90 kpl 7-9mm i długości 30 mm - 10 kpl 3. Czterokoanałowa osłonka stożkowej śruby interferencyjnej wykonanej z TCP/PLA o wymiarach: 7-8mm i długości 30 mm - 90 kpl 9mm i długości 30mm - 10 kpl 4. Kotwica tytanowa uzbrojona z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi; długość 8,8mm, średnica 2,4mm, rozpiętość ramion 7,8 mm, osadzona we wprowadzaczu i uzbrojona w nić syntetyczną, wchłanialną o okresie podtrzymywania powyżej 6 m-cy w rozmiarze USP 2 - 10 kpl 5. Kotwica tytanowa uzbrojona z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi; długość 8,8mm, średnica 2,4mm, rozpiętość ramion 7,8 mm, osadzona we wprowadzaczu i uzbrojona w nić kompozytowa 38% niewchlanialna i 62% biowchlanialna rozmiarze USP 2 - 10 kpl 6. Biowchłanialny zestaw do szycia łąkotek złożony z: tylnej zapadki wykonanej z PLA oraz guzika dociskowego wykonanego z czystego PLA ub PDS oraz biowchłanialnej nici plecionej o rozmiarze #2/0 - 15kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.