eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów
Numer ogłoszenia: 59450 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17325 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu remontu ulicy Skokowskiego w Jaktorowie w ciągu drogi powiatowej nr 3833 Seroki - Gongolina - Baranów - Jaktorów. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje odcinek o długości 1327 m (od wiaduktu na torami PKP do drogi gminnej - ulica Kawalerii Polskiej) w istniejących granicach pasa drogowego. Określona szacunkowa długość drogi jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych, pomiarów w terenie i projektu budowlanego drogi. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy zbiorczej Z. Założenia do projektu: 1.Jezdnia. Poszerzenie jezdni do 6,0 m. Jezdnia w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni dla ruchu KR3.Warstwa ścieralna z SMA na asfalcie modyfikowanym z wyłączeniem skał osadowych. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania granulatu i dodatków. 2.Pobocza utwardzone kruszywem łamanym kamiennym gr. 20 cm. 3.Chodnik, chodnik z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej o szer. 2 m przy krawędzi jezdni. obrzeża na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. konstrukcja nawierzchni chodnika powinna umożliwiać mechaniczne utrzymanie w okresie letnim i zimowym (ciągnik rolniczy 30 KM). 4. Zjazdy. nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej szarej na podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego o szerokości dostosowanej do szerokości bram, dojścia do furtek stanowi chodnik, obramowanie zjazdów z opornika na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, przepusty pod zjazdami z rur PEHD ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do poziomu krawędzi pobocza. 5. Włączenia w drogi boczne. Przebudowa istniejących włączeń w ciągu chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej: podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego, opornik na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, przepusty pod zjazdami z rur betonowych typu VIPRO ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do krawędzi pobocza. 6.Odwodnienie. Należy zaprojektować odwodnienie powierzchniowe jezdni z wykorzystaniem do istniejących rowów przydrożnych wymagających oczyszczenia i wyprofilowania w sposób zapewniający odpływ wody z rowów. 7.Przepusty pod korona drogi. Na omawianym odcinku pod koroną drogi znajduje 1 przepust z rur betonowych, który będzie wymagały przedłużenia lub przebudowy. W przypadku przebudowy należy zastosować rury betonowe typu VIPRO. 8. Opis stanu istniejącego Droga na wymienionym odcinku posiada jezdnię z asfaltową o szerokości 5,5 m na podbudowie z bruku, pobocza gruntowe, chodnik o szer. 1,2-1,5m z kostki betonowej zlokalizowany przy krawędzi jezdni po str. Zachodniej, odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Na omawianym odcinku znajdują się 1 przepusty z rur betonowych pod koroną drogi. 2. Zakres i zawartość opracowania. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia. Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1.Projekt koncepcyjny drogi, 2.Projekt należy wykonać na aktualnych mapach z zasobu ze składnicy map, 3. Projekt budowlany, 4.Projekt wykonawczy branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, 5.Projekty gospodarowania drzewostanem, 6.Projekt stałej organizacji ruchu, 7.Specyfikacje techniczne 8.Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót, 9.Badania geotechniczne oraz nośności konstrukcji istniejącej nawierzchni belką Benkelmana, 10.Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do złożenia prawidłowego wniosku - zgłoszenia zamiaru wykonania robót, 11.Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 2.1. Zawartość opracowania. 2.1.1. Projekty koncepcyjne. Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania aktualnych map zasadniczych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczone projekt koncepcyjny dla opracowania zawierający co najmniej: proponowany rodzaj i grubość warstw nawierzchni i podbudowy, sposób odwodnienia, geometrię włączeń w drogi boczne, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki. Projekt koncepcyjny winien być opracowany w 2 egzemplarzach w formie papierowej. 2.1.2. Projekt budowlany. Projekt drogowy budowlany i projekty branżowe należy wykonać w 5 egz. Na aktualnej mapie zasadniczej z zasobu składnicy map w skali 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekt budowlany drogi winien być opracowany w stopniu szczegółowości umożliwiającym wniosku o zamiarze wykonania robót na zgłoszenie i spełniać wymagania: ustawy - Prawo budowlane ( Dz. U. 2013.1409 z późniejszymi zmianami, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2012. 462, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U. 2012. 463, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 poz.430 ), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). 2.1.3. Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy należy wykonać w 4 egz. na mapie aktualnej mapie zasadniczej 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót i zawierać: trwałą stabilizację punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis i zawierać: projekt i inwentaryzację zieleni z wykazem i oznaczeniem na mapie drzew i krzewów do ewentualnego usunięcia, projekt stałej organizacji ruchu z wymaganymi opiniami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 2.2. Badania geotechniczne oraz ocena stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne, badania nośności istniejącej konstrukcji nawierzchni belka Benkelmama oraz oceni stan istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania konstrukcji nawierzchni jezdni z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 2.3. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do wydania decyzji pozwolenia na budowę, w tym opinie zarządcy dróg gminnych, powiatowych. 2.4. Specyfikacje techniczne Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz.2072 z póź. zm.). Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej 2.5. Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót. Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). Przedmiar robót należy sporządzić w sposób szczegółowy np. obliczenie powierzchni każdego zjazdu z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu, obliczenie powierzchni każdego odcinka chodnika między zjazdami z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu itp. Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.6. Uzgodnienia i opinie. Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od: Zarządców Dróg, organu zarządzającego ruchem, gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, Melioracji, Inwestora, właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji oraz ewentualnie inne uzgodnienia niezbędne do wykonania remontu drogi w ramach zgłoszenia. 2.7. Dokumentacja w formie elektronicznej w podanym niżej układzie: 2.8.1. Dokumentacja projektowa na płycie CD - format pliku PDF, 2.8.2. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD - format pliku MsWord i PDF 2.8.3. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD - w programie Seko Smart i PDF, Excel. 2.8. Nadzór autorski. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy obowiązkiem Wykonawcy będzie należyta współpraca z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynierskie Marcin Płużyński, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 32, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25910,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50430,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.