eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz przyległych do niej chodnikach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59449 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Katowice: Sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz przyległych do niej chodnikach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32064 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37212 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 9800000, ul. Powstańców  29, 40-039   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 784 42 00, faks 32 784 42 30, e-mail lka@nik.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Organ kontroli państwowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz przyległych do niej chodnikach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie nieruchomości Skarbu Państwa będącej w Zarządzie Najwyższej Izby Kontroli zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Powstańców 29, usługi sprzątania i trzymania porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na terenie posesji znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz przyległych do niej chodnikach. Na terenie ogrodzonej nieruchomości znajdują się dwa budynki biurowe: Dane dotyczące budynków: ? Budynek biurowy "A"- czterokondygnacyjny (piwnica, parter, piętro i poddasze) o łącznej powierzchni użytkowej ca. 923 m2, w którym znajduje się 25 pomieszczeń biurowych, czytelnia, sala konferencyjna, portiernia, 10 pomieszczeń technicznych i gospodarczych, dwa pomieszczenia socjalne, pięć pomieszczeń sanitarnych oraz trakty komunikacyjne. ? Budynek biurowy "B"- czterokondygnacyjny (garaż podziemny, parter, I-piętro i poddasze) o łącznej powierzchni użytkowej ca. 1704 m2 (w tym część podziemna z garażem 846 m2), w którym znajduje się 21 pomieszczeń biurowych, sala konferencyjna, szatnia, mieszkanie służbowe (dwa pokoje i aneks kuchenny), pokój gościnny, trzy pomieszczenia gospodarcze, jedno pomieszczenie socjalne oraz pięć pomieszczeń sanitarnych. ? Budynek "A" połączony jest z budynkiem "B" podziemnym przejściem o pow. 22 m2, przy którym znajduje się maszynownia wentylacji o pow. 26 m2. Dane dotyczące otoczenia budynków: ? Powierzchnia parkingów, chodników w tym zewnętrznych, schodów i podjazdów - ca 1300 m2. ? Powierzchnia trawników i użytków zielonych - ca 400 m2. ? Zakres rzeczowy zadania obejmuje również teren posesji, drogę wewnętrzną, parkingi dla pracowników oraz teren zieleni. 1.1 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi sprzątania i utrzymania porządku w garażu podziemnym i na zewnątrz obiektów (na terenie całej posesji oraz na chodnikach przy ul. Powstańców i ul.Lompy oraz na dojeździe do parkingu zewnętrznego przy budynku B). będzie należeć: ? codzienne usuwanie nieczystości z trawników, parkingów, chodników zewnętrznych i wewnętrznych, dróg wewnętrznych, podjazdów i innych miejsc (Zamawiający wymaga odśnieżania terenu wewnątrz posesji 5 dni w tygodniu, a chodników przyległych do terenu posesji 7 dni w tygodniu), ? systematyczne usuwanie nieczystości w garażu podziemnym, w tym zamiatanie jego posadzki przynajmniej raz w tygodniu i mycie jej raz na kwartał, ? okresowe wydawanie upoważnionemu przedsiębiorcy odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz systematyczna dbałość o porządek w miejscu gromadzenia tych odpadów, ? systematyczne usuwanie śniegu (błota, lodu) z parkingów, chodników zewnętrznych i wewnętrznych, dróg wewnętrznych, podjazdów, schodów wejściowych oraz posypywanie ich odpowiednimi środkami przeciwpoślizgowymi, ? systematyczne koszenie trawników wokół budynków biurowych, a także pielęgnację innej zieleni niskiej i wysokiej znajdującej się na terenie posesji, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Zakres zamówienia obejmuje również ewentualne uzupełniające wysiewy trawy i nasadzenia zieleni, a także uzupełnienia podłoża roślin, przy czym potrzebne do tych prac materiały (nasiona, rośliny, podłoże) będą zakupywane i wydawane przez Zamawiającego. Przedmiot tej usługi wykonywany będzie w części przy pomocy urządzeń będących własnością Zamawiającego (zamiatarka mechaniczna, myjka ciśnieniowa, kosiarka). Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia staranności w zakresie dbałości o powierzony przez Zamawiającego sprzęt do realizacji prac, a w szczególności do jego wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem oraz odpowiedniej jego konserwacji i utrzymania w należytej czystości. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie potrzebne do wykonywania ww. prac inne narzędzia oraz środki przeciwpoślizgowe (jak, piasek i sól). Wykonawca dokonuje ww. czynności przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. 1.2 Do obowiązków Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi sprzątania i utrzymania porządku wewnątrz obiektów będzie należeć: ? stałe utrzymanie czystości w obiektach, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków ekologicznych o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, a także na zdrowie pracowników i ochronę środowiska. ? wykonanie ww. czynności przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, a także własnym sprzętem i środkami czyszczącymi, konserwującymi, dezynfekującymi, zapachowymi oraz workami na śmieci. Stosowane środki muszą być w I gatunku jakościowym i posiadać odpowiednie dopuszczenia - certyfikaty - do ich stosowania, ? czynności porządkowe należy wykonywać głównie poza godziną 1530 (w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, które musi być wykonane w godzinach urzędowania Delegatury (do 1500) w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zapewni również stałą obecność jednego pracownika w godzinach od 700 do 1300, do którego obowiązków należeć będzie bieżące utrzymanie czystości i porządku w obiektach Zamawiającego, ? zakres zamówienia obejmuje także sprzątanie po doraźnych pracach remontowych i konserwacyjnych pomieszczeń i traktów komunikacyjnych. Powierzchnia wyłączona tymczasowo ze sprzątania - na czas tych prac - nie będzie skutkować pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, ? zakres zamówienia obejmuje również uzupełnianie w pojemnikach mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz wkładów zapachowych do odświeżaczy powietrza, które to środki będą zakupywane i wydawane przez Zamawiającego, a także ustawianie, sprzątanie i mycie naczyń stołowych w przypadku organizowanych przez Zamawiającego okazjonalnie (1-2 razy w kwartale) narad lub konferencji. 1.3 Dodatkowe informacje dotyczące usługi. a) W Delegaturze jest: ? 55 koszy o pojemności 15 litrów oraz 6 pojemników z podziałem na odpady segregowane o całkowitej pojemności 120 litrów. Obecny usługodawca używa worków plastikowych na wymianę 35, 60 i 120 litrów. Oprócz koszy na śmieci są jeszcze niszczarki do dokumentów, ? 15 muszli klozetowych oraz 4 pisuary, ? 220 krzeseł i foteli tapicerowanych oraz 4 ławy tapicerowane wymagające prania, ? 382 lampy wymagające mycia raz na kwartał, b) Jednostronny metraż okien przeznaczonych do mycia oraz powierzchni fasady szklanej iszybu windowego przeznaczonych do mycia metodami specjalistycznymi wynosi: okien 225 m2, szybu windowego 25 m2, fasady szklanej (jednostronnie) 130 m2, c) We wszystkich pokojach biurowych w budynku B jest wykładzina PCV, w sali konferencyjnej w budynku B oraz w mieszkaniu służbowym i pokoju gościnnym są panele podłogowe, w ubikacjach i na korytarzach w budynku B oraz w kuchni są płytki ceramiczne. d) We wszystkich pokojach biurowych w budynku A oraz na sali konferencyjnej, w czytelni i na korytarzu na pierwszym piętrze są panele podłogowe, w ubikacjach, na korytarzu na drugim piętrze oraz w pomieszczeniach w piwnicy są płytki ceramiczne. Schody i balustrady w budynku A są drewniane. 1.4 Wykonawca zapewni stosowanie do utrzymania czystości i porządku środków, które nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi i dla środowiska, a podejmowane przez niego działania prowadzone będą w sposób przyjazny dla środowiska. Wykonawca dostosuje swoją działalność do wymagań, które wynikają z stosowanej przez Zamawiającego polityki środowiskowej i normy PN-EN ISO 14001:2005 "Systemy zarządzania środowiskowego" w zakresie dotyczącym m.in. selektywnego zbierania odpadów, w tym niebezpiecznych, stosowania ekologicznych środków utrzymania czystości i porządku, ograniczania zużycia energii elektrycznej i cieplnej oraz wody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90914000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT176285.42
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Security Group Sp. z o.o,  marketing@centros.pl,  ul. Jabłoniowa 3,  41-200,  Sosnowiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34464.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34464.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147146.24
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.