eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostarczanie jednorazowego specjalistycznego sprzętu chirurgicznego oraz siatek do przepuklin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06



Ogłoszenie nr 594493-N-2019 z dnia 2019-09-06 r.

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi: Sukcesywne dostarczanie jednorazowego specjalistycznego sprzętu chirurgicznego oraz siatek do przepuklin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47223718500000, ul. ul. Milionowa  14 , 93-113  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 761 790, e-mail przetargi@jonscher.pl, faks 426 761 785.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.jonscher.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.jonscher.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.jonscher.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w budynku Dyrekcji Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Adres:
ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostarczanie jednorazowego specjalistycznego sprzętu chirurgicznego oraz siatek do przepuklin
Numer referencyjny: 31/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie jednorazowego specjalistycznego sprzętu chirurgicznego oraz siatek do przepuklin. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na 21 pozycji. Poz. 1 a) Jednorazowy stapler liniowy o długości linii zszycia 30 mm załadowany ładunkiem do tkanki standardowej 3,5-3,8 mm lub 4,5-4,8 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Stapler wielostrzałowy, automatycznym dociskiem z możliwością wymiany ładunków. Posiadający zabezpieczenie przed wysunięciem się tkanki z niezamkniętego staplera, znacznik pozycjonujący ułatwiający kontrolę tkanki i uzyskanie idealnego kształt litery B oraz bezpiecznik uniemożliwiający odpalenie staplera ze zużytym ładunkiem. Zszywki tytanowe. Możliwość manualnego lub automatycznego wysunięcia pinu zabezpieczającego tkankę. Stapler posiadający pozycję pośrednią. b) Ładunek do jednorazowego automatycznego staplera liniowego o długości linii szwu 30 mm, z podwójną linią naprzemiennie ułożonych tytanowych zszywek wykonanych z drutu o przekroju okrągłym, do tkanki normalnej (3,5-3,8 mm przed zamknięciem, 1,5 mm po zamknięciu) lub grubej (4,5-4,8 mm przed zamknięciem, 2,0 mm po zamknięciu). Zamawiający określi długość ładunku i wysokość zszywek przy składaniu zamówienia. Poz. 2 a) Jednorazowy stapler liniowy o długości linii zszycia 40-45 mm załadowany ładunkiem do tkanki standardowej 3,5-3,8 mm lub 4,5-4,8 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Stapler wielostrzałowy, automatycznym dociskiem z możliwością wymiany ładunków. Posiadający zabezpieczenie przed wysunięciem się tkanki z niezamkniętego staplera , znacznik pozycjonujący ułatwiający kontrolę tkanki i uzyskanie idealnego kształt litery B oraz bezpiecznik uniemożliwiający odpalenie staplera ze zużytym ładunkiem. Zszywki tytanowe. Możliwość manualnego lub automatycznego wysunięcia pinu zabezpieczającego tkankę. Stapler posiadający pozycję pośrednią. b) Ładunek do jednorazowego automatycznego staplera liniowego o długości linii szwu 40-45mm, z podwójną linią naprzemiennie ułożonych tytanowych zszywek wykonanych z drutu o przekroju okrągłym, do tkanki normalnej (3,5-3,8 mm przed zamknięciem, 1,5 mm po zamknięciu) lub grubej (4,5-4,8 mm przed zamknięciem, 2,0 mm po zamknięciu). Zamawiający określi długość ładunku i wysokość zszywek przy składaniu zamówienia. Poz. 3 a) Jednorazowy stapler liniowy o długości linii zszycia 60 mm załadowany ładunkiem do tkanki standardowej 3,5-3,8 mm lub 4,5-4,8 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Stapler wielostrzałowy, automatycznym dociskiem z możliwością wymiany ładunków. Posiadający zabezpieczenie przed wysunięciem się tkanki z niezamkniętego staplera , znacznik pozycjonujący ułatwiający kontrolę tkanki i uzyskanie idealnego kształt litery B oraz bezpiecznik uniemożliwiający odpalenie staplera ze zużytym ładunkiem. Zszywki tytanowe. Możliwość manualnego lub automatycznego wysunięcia pinu zabezpieczającego tkankę. Stapler posiadający pozycję pośrednią. b) Ładunek do jednorazowego automatycznego staplera liniowego o długości linii szwu 60 mm, z podwójną linią naprzemiennie ułożonych tytanowych zszywek wykonanych z drutu o przekroju okrągłym, do tkanki normalnej (3,5-3,8 mm przed zamknięciem, 1,5 mm po zamknięciu) lub grubej (4,5-4,8 mm przed zamknięciem, 2,0 mm po zamknięciu). Zamawiający określi długość ładunku i wysokość zszywek przy składaniu zamówienia. Poz. 4 a) Jednorazowy stapler liniowy o długości linii zszycia 90 mm załadowany ładunkiem do tkanki standardowej 3,5-3,8 mm lub 4,5-4,8 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Stapler wielostrzałowy, automatycznym dociskiem z możliwością wymiany ładunków. Posiadający zabezpieczenie przed wysunięciem się tkanki z niezamkniętego staplera , znacznik pozycjonujący ułatwiający kontrolę tkanki i uzyskanie idealnego kształt litery B oraz bezpiecznik uniemożliwiający odpalenie staplera ze zużytym ładunkiem. Zszywki tytanowe. Możliwość manualnego lub automatycznego wysunięcia pinu zabezpieczającego tkankę. Stapler posiadający pozycję pośrednią. b) Ładunek do jednorazowego automatycznego staplera liniowego o długości linii szwu 90 mm, z podwójną linią naprzemiennie ułożonych tytanowych zszywek wykonanych z drutu o przekroju okrągłym, do tkanki normalnej (3,5-3,8 mm przed zamknięciem, 1,5 mm po zamknięciu) lub grubej (4,5-4,8 mm przed zamknięciem, 2,0 mm po zamknięciu). Zamawiający określi długość ładunku i wysokość zszywek przy składaniu zamówienia. Poz. 5 a) Jednorazowy stapler liniowy z nożem, cztery rzędy zszywek, długość linii zszycia 55-65 mm, stapler wielostrzałowy z możliwością wymiany ładunków. Zabezpieczenie przed wypadaniem tkanki z pomiędzy szczęk staplera, bezpiecznik uniemożliwiający odpalenie staplera ze zużytym ładunkiem. Stapler posiadający pozycję pośrednią. Wysokość zszywki 3,8 mm lub 4,5 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. b) Ładunek do jednorazowego staplera liniowego zamykająco-tnącego, stapler jest załadowany ładunkiem z bezpiecznym nożem chowającym się w rekojeść staplera (nóż w staplerze), o długości linii szwu 55-65mm, z dwoma podwójnymi rzędami tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie, zszywki okrągłe. Ładunek ze zszywkami do tkanki standardowej, wysokość zszywki otwartej: 3,8 mm, po zamknięciu 1,5 mm oraz ładunek ze zszywkami do tkanki grubej, wysokość zszywki otwartej: 4,5 mm, po zamknięciu 2,0 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Poz. 6 a) Jednorazowy stapler liniowy z nożem, cztery rzędy zszywek, długość linii zszycia 80-85 mm, stapler wielostrzałowy z możliwością wymiany ładunków. Zabezpieczenie przed wypadaniem tkanki z pomiędzy szczęk staplera, bezpiecznik uniemożliwiający odpalenie staplera ze zużytym ładunkiem. Stapler posiadający pozycję pośrednią. Wysokość zszywki 3,8 mm lub 4,5 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. b) Ładunek do jednorazowego staplera liniowego zamykająco-tnącego, stapler jest załadowany ładunkiem z bezpiecznym nożem chowającym się w rekojeść staplera (nóż w staplerze), o długości linii szwu 80-85 mm, z dwoma podwójnymi rzędami tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie, zszywki okrągłe. Ładunek ze zszywkami do tkanki standardowej, wysokość zszywki otwartej: 3,8 mm, po zamknięciu 1,5 mm oraz ładunek ze zszywkami do tkanki grubej, wysokość zszywki otwartej: 4,5 mm, po zamknięciu 2,0 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Poz. 7 Jednorazowy stapler liniowy poprzecznie tnący o długość linii zszycia 39 mm i 60 mm, dedykowany do zabiegów ultra niskich resekcji odbytnicy. Wysokość zszywki otwartej 3,8 mm - zamykający na 1,5 mm oraz 4,5 mm - zamykający na 2,0 mm, dwa rzędy naprzemiennie ułożonych zszywek. Dwie dźwignie: zamykająca i osobna dźwignia spustowa wysokość zszywki otwartej: 3,8 mm, po zamknięciu 1,5 mm; oraz ładunek ze zszywkami do tkanki grubej, wysokość zszywki otwartej: 4,5 mm, po zamknięciu 2,0 mm - do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. Poz. 8 Stapler okrężny jednorazowy o średnicy 21mm (+/-1mm), 25mm (+/-1mm), 27mm (+/-1mm), 29mm (+/-1mm), 32mm (+/-1mm) zakrzywiony, do zabiegów na otwarto lub do zabiegów laparoskopowych w zależności od zapotrzebowania możliwość zamówienia staplera ze zszywkami ze stopu tytanu wykonanymi z drutu przeznaczonymi do tkanki grubej i normalnej - stapler posiadający kontrolowany docisk tkanki i regulowaną wysokość zamknięcia zszywek w zakresie od 1 mm do 2,5 mm (5 mm przed zamknięciem). Zamawiający określi średnicę staplera, i długość staplera przy składaniu zamówienia. Poz. 9 Jednorazowy ładunek do staplera okrężnego wielorazowego użytku, w rozmiarach 25mm, 27mm, 29mm, 32mm, kolorystyczne oznaczenie rozmiaru ładunku, nóż w ładunku, wysokość zszywki 5mm. Zamawiający określi długość ładunku i wysokość zszywek przy składaniu zamówienia. (Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę, w ramach wartości umowy, staplera okrężnego wielorazowego użytku, podgiętego, nierozbieralnego, do ładunków opisanych powyżej.) Poz. 10 Laparoskopowy woreczek ekstrakcyjny, pojemność 200 ml, średnica 54 mm, długość 200 mm, w polietylenowej rurce z wypychaczem, długość prowadnika 223 mm, wypychacz z uchwytem na dwa palce, do trokara 10mm, ściągacz z pamięcią kształtu wykonany z nitinolu, umożliwiający pozostawienie wolnego worka w polu operacyjnym w trakcie operacji. Poz. 11 Bezostrzowy, optyczny trokar 12 mm, długości kaniuli 100 mm, z zaawansowanym systemem fiksacji w powłokach przy pomocy balonika i dysku retencyjnego, umożliwiający wykonanie insuflacji za pomocą otworu na obturatorze. Op. a'6 szt. Poz. 12 Bezostrzowy, optyczny trokar z karbowaną kaniulą, z redukcją 5-15 mm, długości kaniuli 100 mm lub 150 mm. Op. a'6 szt. Poz. 13 Trokar insuflacyjny jednorazowego użytku, optyczny ze żłobieniem. Zdejmowana i uniwersalna uszczelka. Trokar przeznaczony do narzędzi laparoskopowych o średnicy 5 i 12 mm. Op. a'6 szt. Poz. 14 Laparoskopowy system składający się z 3 części, w skład którego wchodzą: 1 szt. retraktor/protektor do ochrony brzegów ran typu Alexis w rozmiarze M wielkość nacięcia 5-9 cm, ze sztwyną obręczą lub elastyczną - do wyboru przez Zamawiającego oraz 1 szt. trokar optyczny z karbowaną wewnętrznie kaniulą, średnica 12 mm, długość 100 mm oraz 1 szt. nakładka utrzymująca odmę. Op. a'5 szt. Poz. 15 Stapler jednorazowy zamykający z obrotową rękojeścią i wyginającą się główką o długości linii szwów 30mm lub 50mm i wysokości zszywek 3,5mm lub 4,8mm, z automatyczną regulacją docisku zszywek. Zamawiający określi długość staplera i wysokość zszywek przy składaniu zamówienia Poz. 16 a) Jednorazowa rękojeść staplera endoskopowego z ruchomym elementem umożliwiającym zmianę kąta załamania staplera i przyciskiem zmieniającym kierunek noża, przeznaczona do ładunków wykonujących zespolenie o długości 61,3 mm, posiadająca dwie dźwignie zamykającą i spustową. Długość ramienia 25 cm, długość szczęk 90,3 mm, długość całkowita 54 cm. b) Jednorazowe ładunki liniowe do staplera endoskopowego, umożliwiającego wykonanie zespolenia na długości 61,3 mm, ładowane w szczęki staplera. Wysokość zszywki otwartej 3,5 mm do tkanki standardowej (niebieski), 3,8 mm do tkanki pośredniej (złoty) i 4,1 mm do tkanki grubej (zielony), ilość zszywek w magazynku 88, długość szwu 61,3 mm. Zamawiający każdorazowo określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. Poz. 17 Zaawansowane bipolarne precyzyjne narzędzie do chirurgii otwartej zamykające naczynia do 7 mm. Szczęki narzędzia zakrzywione z czubkiem preparacyjnym. Linia koagulacji 17 mm, linia cięcia 15 mm. Oprogramowanie robocze zintegrowane w narzędziu. Narzędzie współpracujące z generatorem Voyant, Valleylab Forcetriad lub innym generatorem dostarczonym przez Wykonawcę (w ramach wartości umowy) Poz. 18 Zaawansowane bipolarne narzędzie do chirurgii otwartej 10 mm, zamykające naczynia do 7 mm. Szczęki narzędzia zakrzywione, tępe, linia koagulacji 40 mm (1mm+/-), linia cięcia 38 mm (1mm+/-). Rotacja 350 stopni. Oprogramowanie robocze zintegrowane w narzędziu. Narzędzie współpracujące z generatorem Voyant, Valleylab Forcetriad lub innym generatorem dostarczonym przez Wykonawcę (w ramach wartości umowy) Poz. 19 Zaawansowane bipolarne narzędzie laparoskopowe 5 mm o długości 35-40cm, ze zintegrowanym nożem, średnica 5mm, zamykające naczynia do 7 mm. Szczęki narzędzia zakrzywione typu Maryland, służące również jako dissektor, linia koagulacji 20 mm, linia cięcia 18mm. Rotacja 350 stopni. Oprogramowanie robocze zintegrowane w narzędziu. Narzędzie współpracujące z generatorem Voyant, Valleylab Forcetriad lub innym generatorem dostarczonym przez Wykonawcę (w ramach wartości umowy) Poz. 20 Narzędzie dedykowane do mocowania siatek - zarówno do procedur laparoskopowych i " na otwarto". Ładunki wchłanialne, zbudowane z PLA (poliaktyd) na bazie kwasu mlekowego. Ładunek wielkości 5,9 mm. Ładunek z gładką głową, wydrążonym rdzeniem i atraumatycznym nagwintowaniem. Ładunki całkowicie wchłaniające się po 12 miesiącach. Narzędzie posiadające na rękojeści wskaźnik zużycia ładunków, jednorazowe i sterylne. a) Narzędzie zawierające 15 ładunków b) Narzędzie zawierające 30 ładunków Poz. 21 Lekka siatka o anatomicznym, trójwymiarowym kształcie dopasowanym do kanału pachwiny. Siatka z przyśrodkowym znacznikiem orientacji (ułatwiającym umiejscowienie i pozycjonowanie) z pamięcią kształtu. Siatka z zaokrągloną krawędzią przyśrodkową. Polipropylen monofilamentny o wadze 42 g/ m2. Prawo i lewostronna. Dedykowana do procedur laparoskopowych (TEP, TAPP). Wersja (prawa, lewa) do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia. a) Rozmiar siatki 7,9 x 13,4 b) Rozmiar siatki 10,3 x 15,7 c) Rozmiar siatki 12,2 x 17. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia bezpośrednio na Blok Chirurgii Ogólnej (poz. 1-20), do Apteki (poz. 21) Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, tel. (42) 672-19-64, fax: (42) 676-17-85) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 33169000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141120-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostanie zawarta: 1) w poz. 1-20 - na okres 12 miesięcy; 2) w poz. 21 - na okres 6 miesięcy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

oświadczenie Wykonawcy (wg zał. nr 4 do SIWZ), że: 1) dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.) w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie; 2) zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w zał. nr 2 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach: 1. Ofertę stanowią: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ); 2. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 3 do SIWZ). 2) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. V.4 pkt 1 tabeli SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 8.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Termin płatności20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały opisane w § 10 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.