eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa samochodu ciężarowego z nadwoziem bramowym o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Oświęcim: Dostawa samochodu ciężarowego z nadwoziem bramowym o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton
Numer ogłoszenia: 59443 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, fax 033 8423140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100%-owym udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego z nadwoziem bramowym o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Pełna nazwa zadania: Dostawa fabrycznie nowego samochodu (rok produkcji 2008) z bramowym systemem załadowczym o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton oraz przystosowanie nadwozia solarki typu ECO 40 36 do obsługi przez system bramowy i zamontowanie czołownicy pod pług SNK 270 wraz ze sterowaniem z kabiny. 3. Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1. Podwozie. 1) dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton, 2) silnik o mocy nie mniejszej niż 240 KM spełniający normę emisji spalin EURO 4 bez konieczności stosowania AdBlue, wyposażony w hamulec silnikowy z dodatkowym uruchamianiem przez pedał hamulca, podgrzewany filtr paliwa oraz dodatkowy podgrzewany filtr paliwa wyposażony w separator wody, 3) elektroniczna regulacja silnika EDC, 4) kabina krótka trzymiejscowa klimatyzowana w kolorze pomarańczowym RAL 2011, 5) tylna ściana kabiny z oknem, 6) lusterka wsteczne (prawe i lewe) ogrzewane i elektronicznie sterowane z kabiny, lusterko przednie po stronie pasażera /dojazdowe/ - ramiona lusterek dla zabudowy 2500-2600 mm, 7) elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, 8) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 9) fotel kierowcy regulowany z zawieszeniem pneumatycznym - pokrowce na fotele, 10) tachograf z legalizacją oraz licznik motogodzin, 11) elektroniczny ogranicznik prędkości 85 km/h, 12) płomieniowe urządzenie rozruchowe, 13) układ wydechowy wyprowadzony do góry po lewej stronie kabiny, 14) zawieszenie paraboliczne przednie min. 7,1 tony, a tylne min. 11,5 tony, 15) blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, 16) stabilizator tylnej osi, 17) hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej wyposażone w ABS, 18) przyłącze hamulcowe 2-przewodowe na końcu ramy, 19) koła jezdne o wymiarach 295/80 R22,5 plus koło zapasowe, opony Good Year Omnitrack lub Michelin XTY-2 o podwyższonej wytrzymałości do pracy w terenie lub równorzędne, 20) przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy bramowej oraz solarki ECO 40-36 przystosowana do pracy ciągłej podczas jazdy pojazdu, 21) dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, 22) zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej jak 200 litrów, 23) centralny zamek, 24) radioodtwarzacz z CD, 25) dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną, 26) światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem ZUK w kształcie cienkiej belki, 27) układ centralnego smarowania wszystkich punktów jeżeli producent nie stosuje technologii pozwalającej na wyeliminowanie takiego układu. 2. Zabudowa - urządzenie bramowe 1) urządzenie bramowe przystosowana do obsługi pojemników kontenerowych typu KP7, MULDA i itp. o pojemności 5 m3 - 10 m3, 2) udźwig urządzenia bramowego min. 10 000 kg. 3) maksymalna masa urządzenia bramowego 2 300 kg, 4) czas załadunku kontenera ok. 50 s, a czas wyładunku kontenera ok. 60 s, 5) sterowanie ręczne i zewnątrz kabiny, 6) podpory wysuwane hydraulicznie 7) cztery łańcuchy w pokrowcach z regulowaną długością na ogniwach z zabezpieczeniem przed odpięciem w czasie jazdy, 8) dwa haki blokujące kontener przy wywrocie sterowane pneumatycznie lub hydraulicznie, 9) ramiona podnoszące teleskopowe hydrauliczne z regulowaną wysokością - szybki ruch przy opuszczaniu nieobciążonych ramion lub odstawianiu pustego kontenera, 10) rozdzielacz zamontowany na zewnątrz pojazdu, 11) filtr wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem zanieczyszczeń, 12) zbiornik oleju hydraulicznego, 13) zawór odcinający przy zbiorniku oleju, 14) zabudowa w kolorze pomarańczowym RAL 2011, 15) centralne smarowanie ruchomych elementów nadwozia w przypadku konieczności zainstalowania układu centralnego smarowania dla podwozia. 3. Prace dodatkowe - przystosowanie solarki typu ECO 40-36 do obsługi przez urządzenie bramowe, montaż czołownicy pod pług typu SNK 270 produkcji Schmidt wraz z montażem sterowania w kabinie (urządzenia typu: solarka ECO 40-36, pług SNK 270 łącznie z oprzyrządowaniem do sterowania, dostarcza zamawiający). 1) adaptacja i przystosowanie posypywarki typu ECO 40-36 do współpracy z urządzeniem bramowym o którym mowa w ppkt 2 poprzez zastosowanie sytemu szybko złącz lub innych systemów szybkiego montażu instalacji hydraulicznej i elektrycznej (podpięcie sterowania solarki do kabiny i pługa), przeróbka istniejącego napędu typu /wolne koło/ na napęd hydrauliczny z możliwością wykonywania pracy w ruchu ciągłym, 2) montaż czołownicy pod pług typu SNK 270 i sterowania pługu hydraulicznego, 3) zamontowanie dwóch siłowników do podnoszenia mechanizmu rozsypującego (talerz i rynna) przy rozładunku solarki, sterowanych z kabiny pojazdu 4) przyłączenie instalacji elektrycznej sterującej pracą solarki i pługu - należy zastosować złącza typu UTICNICA 15-1na 24V ISO 12098 8JB 007 242-021 (gniazda w obu przypadkach zamontować na kabinie) lub równoważne. 4. Wyposażenie. 1) koło zapasowe, 2) podnośnik hydrauliczny. 3) trójkąt ostrzegawczy. 4) zestaw podstawowych narzędzi. 5) apteczka. 6) gaśnica. 7) przewód do pompowania kół. 8) kliny zabezpieczające pod koła (2 szt.). 5. Dodatkowe wymagania dotyczące pojazdu. 1) Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające samochód do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego; 2) Świadectwo homologacji dla całego pojazdu wraz z zabudową lub dokumenty dopuszczające samochód do ruchu drogowego w Polsce 3) Kartę pojazdu. 4) Odbiór UDT potwierdzony świadectwem rejestracji urządzenia bramowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt 14 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Pzp - według zał. nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia - według zał. nr 3 do siwz. 4. Specyfikacja techniczna pojazdu (podwozia i zabudowy) potwierdzająca spełnienie wymagań siwz. Specyfikacja techniczna powinna zawierać podstawowe dane pojazdu (marka, typ, rok produkcji, itp.) oraz zawierać parametry wskazane przez Zamawiającego w pkt. 4 siwz. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowanych na terenie Polski dostaw w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw, adresów i telefonów zamawiających - według zał. nr 4 do siwz. Jako zakres podobny do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie dostawę samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18 Mg. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać się realizacją minimum trzech dostaw spełniających określone wyżej warunki. Dla potwierdzenia prawdziwości danych zawartych w wykazie Dostawca zobowiązany jest załączyć referencje w odniesieniu do wskazanych dostaw. Dokumenty referencyjne muszą zawierać dane odnośnie przedmiotu i wartości dostawy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Podpisany i uzupełniony w miejscach oznaczonych kropkami oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 5 do siwz). 9. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 10. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Jeśli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust.6 i 7 winien przedłożyć odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku, gdy oferta składana jest przez dostawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust.2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. W przypadku, gdy dostawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust.2, 6, 9. Dostawcy występujący wspólnie są zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę i wskazującej prawa i obowiązki każdego z nich. Przedłożenie tego dokumentu stanowi warunek podpisania umowy!!!

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.