eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Żory: Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r
Numer ogłoszenia: 5942 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410436 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2015 r. 1.Utrzymanie przystanków komunikacyjnych: 1.1.Harmonogram oczyszczania przystanków zamieszczono w załączniku nr 1 do SSTWiOP. 1.2.Utrzymanie przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Żory, obejmuje wykonanie następujących prac: a) oczyszczenie ręczne lub mechaniczne z zalegającego piachu, niedopałków, papierów i innych zanieczyszczeń z całej powierzchni przystanków (w przypadku słupka przystankowego należy wysprzątać chodnik wraz z przyległym terenem za wyjątkiem jezdni w promieniu 4 m od słupka przystankowego) oraz całej szerokości chodnika, na którym usytuowana jest wiata, oczyszczanie ręczne lub mechaniczne nieczystości wymienionych powyżej z całej szerokości peronów na dworcu autobusowym (do oczyszczenia peronów na dworcu autobusowym należy przyjąć powierzchnię 720 m2), b) utrzymanie czystości wokół wiaty przystankowej i słupków przystankowych wraz z rozkładem jazdy w promieniu do 4 m wokół wiaty i słupka przystankowego, c)likwidację przerostów roślin tj. trawy, chwastów znajdujących się pomiędzy kostką i płytkami na powierzchni przystanków określonych powyżej, d) usuwanie z wiat i słupków z rozkładami jazdy ogłoszeń, reklam, plakatów, napisów typu graffiti - środki chemiczne stosowane do mycia i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem, e) ścieranie z siedzisk usytuowanych w wiatach i przy słupkach przystankowych zanieczyszczeń typu: kurz, rozlane płyny, materiały sypkie, napisy itp., f) utrzymanie przystanków w okresie zimowym poprzez: -usuwanie śniegu z powierzchni przystanków określonej w ppkt a, w sposób nie niszczący ich nawierzchni oraz likwidację śliskości materiałami zakupionymi przez Wykonawcę, odśnieżanie do tzw. gołej płytki. Odgarnięty śnieg winien być składowany w pryzmy w taki sposób by nie utrudniał ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość zastosowania odśnieżarki do usuwania śniegu w przypadku gdy nie utrudni to ruchu pieszego i kołowego oraz wsiadania i wysiadania z pojazdów pasażerom. Zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione. Do likwidacji śliskości na przystankach dopuszcza się piasek, chlorek sodu i inne środki chemiczne, w przypadku wystąpienia gołoledzi lub intensywnych opadów śniegu, -usuwanie śniegu z dachu wiat przystankowych oraz sopli lodu, -usuwanie śniegu z siedzisk na przystankach, -po zakończeniu okresu zimowego usunięcie z przystanków pozostałości po zimowym utrzymaniu tzn. zalegającego piasku, błota, darni z całej powierzchni przystanku określonej w ppkt a (w terminie określonym z Zamawiającym), g)doraźne interwencyjne sprzątanie przystanków i wywóz odpadów typu szkło z wybitych szyb lub zanieczyszczeń z koszy wywróconych, zniszczonych lub przepełnionych. Wykonawca powinien wykonać zgłoszoną pracę w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję, h)uzupełnianie naklejek o zakazie palenia (otrzymanych wcześniej od Zamawiającego), i)jednokrotne (obustronne) w okresie wiosennym mycie szklanych wiat przystankowych wraz z daszkiem wiaty (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym), j)bieżące zamalowywanie graffiti na wiatach betonowych, na wiacie z pleksi farbą w dotychczasowym kolorze, k)usuwanie odpadów, bez względu na pochodzenie z koszy na przystankach zgodnie z harmonogramem oczyszczania przystanków, l)wymiana worków foliowych na śmieci w koszach przy każdorazowym opróżnieniu kosza. Worki foliowe na śmieci zapewnia Wykonawca, m)utrzymywanie w należytej czystości koszy, wiat przystankowych i słupków przystankowych, n)przeprowadzanie okresowej (co najmniej 3 razy w roku) dezynfekcji koszy, o)wywóz zebranych odpadów komunalnych, p)informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach wiat przystankowych, braku lub uszkodzeniach koszy na śmieci lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. q)dokonywanie drobnych napraw słupków przystankowych np. wyprostowanie pochylonego/przewróconego słupka przystankowego, r)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w terminie opróżniania wskazanym w harmonogramie i/lub wybicia szyby w wiacie przystankowej, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości oraz usunąć szkło w promieniu 4 m od kosza i przystanku w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, s)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości i/lub wybycia szyby w wiacie przystankowej poza terminami opróżniania wskazanymi w harmonogramie, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości oraz usunąć szkło w promieniu 4 m od kosza i przystanku w ciągu: -6 godzin od zgłoszenia w dni robocze (od poniedziałku do piątku), -12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta, t)składanie pisemnych raportów cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o stanie wiat przystankowych z elementami przynależnymi na terenie miasta. 2.Utrzymanie koszy ulicznych: 2.1.W skład koszy ulicznych wchodzą: kosze uliczne, kosze na psie nieczystości i kosze na placach zabaw. 2.2.Harmonogram utrzymania koszy ulicznych zamieszczono w załączniku nr 2 do SSTWiOP. 2.3.Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Gminy Miejskiej Żory, obejmuje wykonanie następujących prac: a)utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy (w tym także z graffiti) oraz mycie całych koszy w przypadku ich zabrudzenia, b)utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy, w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw np. -wyprostowanie przechylonego kosza, -naprawa zawiasów (np. od urwanej pokrywy), -uzupełnienie kołków mocujących, c)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opróżniając kosz uliczny opróżniał całą jego zawartość, ponadto usuwał nieczystości wokół koszy w promieniu 4 m od kosza. Wykonawca będzie usuwał w promieniu 4 m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza, d)wymiana worków foliowych na śmieci w koszach przy każdorazowym opróżnieniu kosza. Worki foliowe na śmieci zapewnia Wykonawca, e)informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy na śmieci lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia, f)opróżnianie koszy należy rozpocząć od opróżniania koszy zlokalizowanych w centrum miasta, które powinny być opróżniane do godz. 9.00, g)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w terminach opróżniania wskazanymi w harmonogramie, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 4 m od kosza w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, h)w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego lub Policję faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza terminami opróżniania wskazanymi w harmonogramie, Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 4 m od kosza w ciągu: -6 godzin od zgłoszenia w dni robocze (od poniedziałku do piątku), -12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta, i)składanie pisemnych raportów cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o stanie koszy ulicznych na terenie miasta. 3.Ręczne zbieranie nieczystości Pod pojęciem ręcznego zbierania nieczystości zgromadzonych na terenach Gminy Żory Zamawiający rozumie: 3.1.usuwanie z terenów Gminy wszelkich zalegających śmieci, m.in. papierów, opakowań papierowych, szklanych, plastikowych, folii, niedopałków, w tym także małogabarytowego azbestu (w przypadku braku posiadania stosownych uprawnień do przewożenia azbestu można zlecić wykonanie usługi innej firmie) itp. 3.2.Zbieranie wielkogabarytowych i dużych odpadów komunalnych. Pod pojęciem odpadów wielkogabarytowych i dużych odpadów komunalnych Zamawiający rozumie porzucone w miejscu do tego nieprzeznaczonym elementy wyposażenia domów m.in. takie jak: a)meble lub ich części, b)sprzęt elektroniczny (zamrażarki, lodówki, pralki, telewizory, komputery itp.), c)inny zbędny sprzęt domowy, nie mieszczący się do kubłów d)części samochodów. 3.3.Zbieranie śmieci z tzw. dzikich wysypisk. Pod pojęciem dzikich wysypisk Zamawiający rozumie usuwanie z terenów Gminy porzucone przez mieszkańców wszelkich nieczystości wymienionych w pkt. 1.3.1), 1.3.2). 3.4.Prace polegające na ręcznym zbieraniu śmieci należy wykonywać zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SSTWiOP. 3.5.Prace polegające na ręcznym zbieraniu śmieci obejmują: a)dokładne wyzbieranie wszystkich nieczystości, zgromadzonych na wskazanym terenie, zgodnie z zasadami wiedzy, doświadczeniem oraz przepisami prawa i bhp. b)wywóz odpadów na wysypisko śmieci lub do zakładu utylizacji, bądź przerobu odpadów. 3.6.składanie pisemnych raportów cotygodniowych częściowych i comiesięcznych zbiorczych - o ręcznym zbieraniu śmieci na terenie miasta. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) zobowiązany jest do wywozu odpadów zebranych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz poniesieniu kosztów ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami wynikającą z przepisów ustawy o odpadach. Po zakończeniu każdej usługi Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu raportu wagowego oraz karty przekazania odpadów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flora Outsourcing Katarzyna Gamrot, ul. Leszczyńskiego 4/25, 50-078 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164687,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251043,00

  • Oferta z najniższą ceną: 251043,00 / Oferta z najwyższą ceną: 646174,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.