eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie nowego i odnowa istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na ulicach miasta Białegostoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Białystok: Wykonywanie nowego i odnowa istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na ulicach miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 59423 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25159 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nowego i odnowa istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na ulicach miasta Białegostoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie nowego i odnowę istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego oraz ich usuwania na ulicach miasta Białystok, zgodnie z poniższym zakresem: 1) wykonanie odnowy istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni, 2) wykonanie odnowy oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym (bez mikrokulek) przy pomocy farb do znakowania jezdni, 3) wykonanie nowego oznakowania cienkowarstwowego w kolorze białym (z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym), przy pomocy farb do znakowania jezdni, 4) wykonanie nowego cienkowarstwowego oznakowania poziomego w kolorze białym ( bez mikrokulek) przy pomocy farb do znakowania jezdni, 5) wykonanie nowego cienkowarstwowego oznakowania poziomego w kolorze innym niż biały (np. symbole znaków pionowych) z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym przy pomocy farb do znakowania jezdni, 6) usuwanie mechaniczne oznakowania w celu usunięcia istniejącego oznakowania poziomego, 7) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi w kolorze białym, 8) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi w kolorze białym, 9) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego masami chemoutwardzalnymi w kolorze białym, 10) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego masami chemoutwardzalnymi w kolorze białym, 11) wykonanie odnowy oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych w kolorze białym, 12) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych w kolorze białym, 13) usuwanie mechaniczne istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych lub chemoutwardzalnych. 14) Wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych (premarków) Zakres robót wraz z planowaną maksymalną ilością poszczególnych robót do realizacji określają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1A i 1B do SIWZ (nr 1 A -Rejon Północ, nr 1B - Rejon Południe) 2.Wymagania dotyczące materiałów, sprzętu transportu oraz sposobu wykonywania robót zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST): -Wymagania ogólne -Remont oznakowania poziomego, -.Oznakowanie poziome, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załączniki do projektu umowy. 3.Zabezpieczenie terenu wykonywanych prac (odcinka drogowego). 1) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i bezpieczeństwa w ruchu drogowym w okresie realizacji zadań wynikających z Umowy, aż do zakończenia prac i dokonania ich odbioru. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca przedstawi Zarządcy Drogi zatwierdzony projekt organizacji ruchu, aktualizowany na bieżąco w zależności od potrzeb i postępu prac. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w obrębie terenu robót i w związku z wykonywanymi robotami objętymi Umową od daty przyjęcia terenu od Zamawiającego do czasu odbioru robót. 3) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, tj: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniające w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 4) Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Urządzenia zabezpieczające użyte do tych celów powinny być zgodne z warunkami określonymi w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 ze zm.). 4.Warunki realizacji zamówienia. 1) Zakres prac wraz z planowaną maksymalną ilością poszczególnych robót do realizacji określają formularze cenowe stanowiące załączniki do siwz. 2) Zamawiający przewiduje, że większość prac objętych przedmiotem zamówienia, zaplanowanych do realizacji w danym roku, wykonywana będzie w okresie od 01 kwietnia do 10 lipca każdego roku. Przewiduje się zlecenie Wykonawcy w danym roku ok. 50 % planowanego zakresu robót. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach lub zmniejszenia zakresu robót objętych siwz. 4) Realizacja przedmiotu umowy następować będzie etapami (sukcesywnie), na podstawie zleceń Zamawiającego, tj. protokołów konieczności (przekazanych faksem)określających miejsce i zakres prac, a w szczególności: nazwę ulicy, placu, skrzyżowania, odcinek od - do, zakres robót do wykonania, wartość prac, termin realizacji, inne uwagi wykonawcze. 5) Zmiana, ustalonego protokołami konieczności, terminu realizacji robót może nastąpić jedynie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. 6) Nowe oznakowanie należy wykonywać zgodnie z projektami będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 7) Rozpoczęcie prac powinno nastąpić w ciągu 1 dnia od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy udokumentowanych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac malarskich (np. opady deszczu, niska temperatura) lub innych czynników mających bezpośredni wpływ na terminową realizację zadania (np. nieprzewidziane, awaryjne roboty prowadzone w pasie drogowym). 8) Zapewnienie przez Wykonawcę (w nagłych przypadkach) możliwości realizacji prac interwencyjnych w zakresie do 15 m2 w ciągu 48 godzin od otrzymania zlecenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania robót w warunkach atmosferycznych innych niż określone w SST (Zamawiający może odstąpić od wymagania gwarancji na wykonane prace). 9) Przekazanie zlecenia jest równoznaczne z przekazaniem terenu robót. 10) Wykonawca na czas realizacji zamówienia: a) zapewnia pracowników wyposażonych w telefony komórkowe, pracujących tylko w porze nocnej, tj: w godz. 20:00 - 6:00, przez 7 dni w tygodniu do obsługi wymaganego sprzętu, w niezbędnej ilości (praca w dzień tylko za pisemną zgodą Zamawiającego), b) Wykonawca zobowiązuje się do składania meldunków o wykonanym i prognozowanym miejscu robót - codziennie do godz. 8:00 ( fax 85 869 6775,6790) c) wyznaczy osobę do kontaktu, tj. kierownika robót odpowiedzialnego za koordynowanie zleconych robót w terenie, współpracę z Zamawiającym oraz przekazywanie wykonanych robót do odbioru. 11) Zakończenie robót Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie do godz. 10:00 w następnym dniu roboczym po terminie określonym w protokole konieczności. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót oraz kosztorys powykonawczy w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zamawiający dokona odbioru robót przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia pełnej dokumentacji. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni w przypadku wątpliwości co do jakości robót i zlecenia badań wykonanego oznakowania poziomego. W przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę ww. terminów Zamawiający będzie traktował jako nie wykonanie prac w terenie i naliczy kary umowne, które są określone we wzorze umowy załączonym do SIWZ. 12) W celu dokonania odbioru robót Wykonawca obowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: a) Księgę obmiarów zawierającą: nazwę ulicy, placu, skrzyżowania, numer protokołu konieczności, ilość wykonanych robót w poszczególnych asortymentach w rozbiciu na elementy zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (załącznik nr 2 do Dz. U. Nr 220 poz.2181). b) Kosztorys powykonawczy zawierający: nazwę ulicy , placu, skrzyżowania, numer protokołu konieczności, obliczoną wartość wykonanych robót w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z podpisanej Umowy. c) Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z STT. d) Deklarację zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STT. 13) Zamawiający dokonuje oględzin w terenie (sprawdzenie jakości, weryfikacja obmiarów) wykonanego (usuniętego) oznakowania i wnosi ewentualne uwagi do protokołu. W przypadku wniesienia uwag do protokołu Zamawiający określi jednocześnie termin wykonania robót poprawkowych lub usunięcia braków w przekazanych przez Wykonawcę dokumentach. Dokonanie odbioru robót jest równoznaczne ze zwrotem terenu robót Zamawiającemu. 14) Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonane roboty. 15) Na czas przekazania i odbioru robót samochód zapewnia Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon Północ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GDT WEKTOR sp. z o.o., ul.Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 635960,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493690,50

  • Oferta z najniższą ceną: 493690,50 / Oferta z najwyższą ceną: 560773,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejon Południe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GDT WEKTOR sp.o.o., ul.Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 635960,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493690,50

  • Oferta z najniższą ceną: 488278,50 / Oferta z najwyższą ceną: 560773,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.