eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Pełnienie Funkcji -Inżyniera Kontraktu- nad projektem - Przebudowa Infrastruktury dydaktycznej wraz z rozbudową hali sportowej w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 maja 3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Nowy Dwór Gdański: Pełnienie Funkcji -Inżyniera Kontraktu- nad projektem - Przebudowa Infrastruktury dydaktycznej wraz z rozbudową hali sportowej w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 maja 3.
Numer ogłoszenia: 59406 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim , ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, faks 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Funkcji -Inżyniera Kontraktu- nad projektem - Przebudowa Infrastruktury dydaktycznej wraz z rozbudową hali sportowej w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 maja 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: . Nadzór inwestorski nad projektem: Przebudowa Infrastruktury dydaktycznej wraz z rozbudową hali sportowej w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim ul. 3 maja 3, Poprzez świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu należy rozumieć świadczenie usługi dotyczącej zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia robót budowlanych oraz pełnienia funkcji inspektora nadzoru Inwestorskiego przez Wykonawcę - Inżyniera Kontraktu- dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie Inwestycji od jej początkowego stadium -przekazanie placu budowy, poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót, monitoring i rozliczenie całej Inwestycji oraz uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane. . Zamówienie obejmuje czynności nadzoru nad robotami budowlanymi, prowadzony przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem branżach dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Szczegółowe czynności Inżyniera kontraktu zawarte są w ogólnych warunkach umowy -załącznik nr 2 do SIWZ. . Wykonywanie w imieniu zamawiającego -Inwestora, Beneficjenta- wszelkich czynności związanych z promocją, prowadzeniem i rozliczeniem projektu zgodnie z dokumentem - Umowa z dnia 03.02.2010r., nr UDA-RPPM.09.01.00-00-035-09-00 o dofinansowanie Projektu Przebudowa infrastruktury dydaktycznej wraz z rozbudową hali sportowej w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim, w ramach regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9, Działania 9.1, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. . Zamawiający jest w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy robót budowlanych. Szczegółowy wykaz prac objętych nadzorem jest zawarty w projekcie budowlanym, wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie posiadania uprawnień: złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, oraz złożenie oświadczenia Wykonawcy będącego osobą fizyczną o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga posiadanie doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się wykonaniem przynajmniej 1 zamówienia nadzoru jako Inżynier kontraktu nad inwestycją o wartości nie mniejszej niż 3.5 mln. zł brutto odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć nadzór nad projektem finansowanym ze środków Unii Europejskiej którego przedmiotem była budowa, przebudowa oraz remont budynków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie warunku wskazanego w punkcie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów prawnych, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dopuszcza łącznie wyżej opisanych stanowisk jeżeli którakolwiek z przewidzianych osób posiada łącznie wymagane przez Prawo Budowlane i zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie warunku odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. formularz ofertowy z poprawnie naliczoną ceną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

11. Na podstawie art. 144, ust. 1, Ustawy Zamawiający dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, c. zaistnieje zdarzenie niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, d. gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji projektowej, e. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, f. zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, g. zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, h. prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa z dnia 03.02.2010r., nr UDA-RPPM.09.01.00-00-035-09-00 o dofinansowanie Projektu Przebudowa infrastruktury dydaktycznej wraz z rozbudową hali sportowej w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim, w ramach regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9, Działania 9.1, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.