eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Przebudowa drogi Małżewo - Wędkowy III etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59392 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Tczew: Przebudowa drogi Małżewo - Wędkowy III etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46564-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, krajowy numer identyfikacyjny 19167537900000, ul. ul. Lecha  12, 83110   Tczew, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30, e-mail inwestycje@gmina-tczew.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminatczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi Małżewo - Wędkowy III etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu drogi gruntowej płytami JOMB w Gminie Tczew. Ogólny zakres robót obejmuje: Przebudowa drogi Małżewo - Wędkowy Długość odcinka mierzona od istniejącej nawierzchni z płyt JOMB w Małżewie w kierunku miejscowości Wędkowy wynosi 474 m*. Założono usytuowanie pasa jezdni z płyt centralnie w środku istniejącego śladu drogi gruntowej. Szerokość pasa jezdni wraz z poboczami 3,75m. Spadek poprzeczny daszkowy, na łuku do wewnątrz. Wypełnienie między płytami 0,75 m oraz pobocza materiałem z równania i korytowania. Wypełnienie otworów w płytach piaskiem. W zakresie robót wymaga się utwardzenie powierzchni 39 płytami JOMB, które będą pełniły funkcje mijanki. Przewiduje się utworzenie dwóch miejsc z mijanką. Dokładne miejsca utworzenia mijanek zostaną wskazane podczas przekazania placu budowy. Szkic ułożenia płyt JOMB dla mijanki przedstawia załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. W ramach zadania przewiduje się 4 zjazdy , gdzie każdy wymaga dodatkowego ułożenia 16 płyt JOMB równolegle do powstającej drogi. Sposób ułożenia płyt JOMB dla zjazdu przedstawia załącznik nr 9. A. GŁÓWNE PARAMETRY DROGI DO WYKONANIA: Odcinek drogi: 1. Długość: 480 m*; 2. Szerokość: 3,75 m - z poboczami; 3. Korytowanie w miejscu ułożenia płyt JOMB na głębokość 12 cm. 4. Nawierzchnia: płyty betonowe JOMB na podsypce piaskowej wyrównawczej 8 cm , 5. Wypełnienie przestrzeni między płytami 0,75 m materiałem z korytowania, 6. Podbudowa: istniejąca do wyrównania z korytowaniem i wyrównaniem, 7. Pobocza: obustronnie szerokość min. 0,5 m z materiału z korytowania, spadek 5%; 8. Spadki jezdni: daszkowy 2% na łuku jednostronny do wewnątrz. *- długość 474 m została obliczona wg obecnie idącego śladu drogowego. Na wniosek Zamawiającego zostanie powołany geodeta, który okaże granice nieruchomości. Po okazaniu granic może nieznacznie zmienić się długość drogi + 1% co należy przewidzieć w przygotowaniu wyceny i złożonej ofercie. B. ZJAZDY Roboty wykonujemy we wskazanych miejscach przez osobę reprezentującą zamawiającego. Roboty zostaną wykonane w sposób analogiczny do opisu zawartego w głównych parametrach drogi do wykonania. Przewiduje się wykonanie 4 zjazdów zgodnie z rysunkiem zawartym w załączniku Nr 8 do niniejszego SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu ułożenia płyt na zjazdach nie zwiększając przy tym ilości wymaganego materiału. C. MIJANKA Roboty wykonujemy we wskazanych miejscach przez osobę reprezentującą zamawiającego. Roboty zostaną wykonane w sposób analogiczny do opisu zawartego w głównych parametrach drogi do wykonania. Przewiduje się wykonanie 2 mijanek zgodnie z rysunkiem zawartym w załączniku Nr 8 do niniejszego SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu ułożenia płyt na mijankach nie zwiększając przy tym ilości wymaganego materiału. PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE W/W ZADANIA: 1. Roboty pomiarowe, 2. Korytowanie w miejscu ułożenia płyt JOMB na głębokość 12 cm, 3. Warstwa wyrównawcza w miejscu korytowania z piasku 8 cm, odpowiednio zagęszczona; 4. Ułożenie nawierzchni z płyt JOMB na jezdni - płyty dostarcza Zamawiający; 5. Ułożenie opornika betonowego - nowy opornik dostarcza Wykonawca 5. Wypełnienie przestrzeni między płytami materiałem z korytowania oraz wypełnienie otworów w płytach piaskiem; 6. Pobocza szer. 0,5 m z materiału z korytowania; 7. Skarpowanie wraz z wywiezieniem gruntu ( odległość do 200 m) z pobocza drogi w celu poszerzenia szerokości - 60 m3 gruntu. 8. Wyrównanie, uporządkowanie terenu, 9. Pomiar geodezyjny powykonawczy; Układanie płyt JOMB: Płyty JOMB należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża. Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie. Układanie płyt na odcinkach prostych: Płyty JOMB na odcinkach prostych powinny być ułożone tak, aby dwa boki każdej z nich były prostopadłe do osi drogi. Układanie płyt na łukach: Płyty na łukach powinny być ułożone w ten sam sposób jak na odcinkach prostych, tak jednak, aby kierunki spoin poprzecznych pokrywały się z promieniami łuku. W przypadku możliwości powstania szczelin między płytami na łukach większych niż 4 cm (po jednej stronie) wymagane będzie cięcie płyt, bądź ich wypełnienie trwałą masą nie podlegającą wypłukaniu. Wybór rozwiązania wymaga konsultacji i ostatecznej decyzji przedstawiciela zamawiającego. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 % frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. W ramach zadania zamawiający przewiduje skarpowanie terenu na długości 84 mb. w celu poszerzenia pobocza drogi. Przewiduje się wywóz 60 m3 gruntu na odległość do 200 m od miejsca skarpowania. Wszystkie płyty JOMB zostaną dostarczone przez Zamawiającego i pochodzą z rozbiórki. Płyty JOMB zostaną składowane na działce nr 3/5 obr. Wędkowy przylegającej bezpośrednio do drogi będącej przedmiotem zamówienia. Wszystkie płyty przed wbudowaniem zostaną ocenione przez Inspektora nadzoru lub/i przedstawiciela zamawiającego w celu sprawdzenia ewentualnych wad. Zamawiający nie wyraża zgody na wbudowanie płyt z widocznym śladem uszkodzeń, które mogły by zagrażać bezpieczeństwu (np. z wystającymi prętami, dużymi ubytkami). Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną w SIWZ, Polską Normą. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi (należy umożliwić przejazd drogą oraz uprzednio zawiadomić mieszkańców o utrudnieniach - obowiązkowo sołtysa). Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urządzeń melioracyjnych, należy je odbudować. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu ułożenia płyt. Wykonawca zapewnienia materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie - nie dotyczy materiałów, które zapewnia Zamawiający. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca przed terminem podpisania umowy dostarcza Zamawiającemu harmonogram prac wraz z kosztorysem. Harmonogram wymaga akceptacji Zamawiającego. Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do oczyszczenia i wyrównania terenu na, którym będą składowane materiały. Zamawiający zażąda dostarczenia przez Wykonawcę oświadczenia podpisanego przez właściciela nieruchomości o uporządkowaniu terenu. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (np. śmieci, gruz i inne), co musi zostać potwierdzone w dokumentacji odbiorowej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (jeżeli będzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, istniejącą zieleń przydrożną należy odtworzyć. Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w szczególności niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami i normami, b) oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyległych, c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót w ilości 2 egz. złożoną do Powiatowego Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego w Tczewie, d) gwarancje i atesty producentów na wbudowane materiały - nie dotyczy materiałów, które dostarczy Zamawiający, e) protokoły badań i sprawozdań (np. zagęszczenie gruntu itp.) f) oryginał Dziennika Budowy (wewnętrzny). Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 1 egz. (np. pomiar powykonawczy, atesty, aprobaty, itp). Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu. W pierwszej kolejności Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp, a następnie oferty nie podlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie kryteriów oceny ofert. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy oraz w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postepowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy Pzp. Do dnia 03.04.2017 r. do godziny 10:00 w odpowiedzi na ogłoszony przetarg nieograniczony wpłynęła 1 oferta. Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73800,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800,00
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.