eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Obsługa geodezyjna Gminy Kraśnik w latach 2010 - 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Kraśnik: Obsługa geodezyjna Gminy Kraśnik w latach 2010 - 2011
Numer ogłoszenia: 59370 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kraśniku , ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0818843427, faks 081 8252338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.bip.lublin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Kraśnik w latach 2010 - 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Aktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych (za 1 ha), Zad. 2 Wykonanie nowych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych przy wykorzystaniu istniejących sekcji map (za 1 ha), Zad. 3 Wykonanie nowych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych z założeniem sekcji map (za 1 ha), Zad. 4 Wznowienie granic dróg gminnych (za 100 mb drogi), Zad. 5 Wznowienie granic działek (za 100 mb), Zad. 6 Rozgraniczenie działek (za 100 mb), Zad. 7 Podział działek (za wydzielenie każdej działki projektowanej), Zad. 8 Wykonanie jednostkowej mapy do celów projektowych (za 1 szt.), Zad. 9 Inwentaryzacja powykonawcza pojedynczego przyłącza lub budynku (za 1 szt.), Zad. 10 Inwentaryzacja powykonawcza obiektów liniowych - droga, chodnik (za 100 mb), Zad. 11 Tyczenie w terenie w oparciu o projekt budowlany obiektów liniowych - droga, chodnik i innych (za 100 mb), Zad. 12. Zmiana użytków na działce (za 1 szt.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki określone w art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku zostanie oceniona także na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.) oraz 1 osobę posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.) - wg zał. Nr 8. Ocena spełniania tego warunku zostanie oceniona także na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 oraz nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.) oraz 1 osobę posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.) - wg zał. Nr 8. Ocena spełniania tego warunku zostanie oceniona także na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 oraz nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krasnik.woi.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kraśniku ul. Piłsudskiego 1; 23-200 Kraśnik w kasie urzędu II Piętro w cenie 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Kraśniku ul. Piłsudskiego 1; 23-200 Kraśnik pok. 11, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych (za 1 ha),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych (za 1 ha),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.32.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nowych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych przy wykorzystaniu istniejących sekcji map (za 1 ha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych przy wykorzystaniu istniejących sekcji map (za 1 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.20-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nowych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych z założeniem sekcji map (za 1 ha),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nowych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych z założeniem sekcji map (za 1 ha),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wznowienie granic dróg gminnych (za 100 mb drogi),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic dróg gminnych (za 100 mb drogi),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wznowienie granic działek (za 100 mb),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic działek (za 100 mb),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozgraniczenie działek (za 100 mb),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenie działek (za 100 mb),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podział działek (za wydzielenie każdej działki projektowanej),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działek (za wydzielenie każdej działki projektowanej),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie jednostkowej mapy do celów projektowych (za 1 szt.),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie jednostkowej mapy do celów projektowych (za 1 szt.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inwentaryzacja powykonawcza pojedynczego przyłącza lub budynku (za 1 szt.),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja powykonawcza pojedynczego przyłącza lub budynku (za 1 szt.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inwentaryzacja powykonawcza obiektów liniowych - droga, chodnik (za 100 mb),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja powykonawcza obiektów liniowych - droga, chodnik (za 100 mb),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Tyczenie w terenie w oparciu o projekt budowlany obiektów liniowych - droga, chodnik i innych (za 100 mb),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tyczenie w terenie w oparciu o projekt budowlany obiektów liniowych - droga, chodnik i innych (za 100 mb),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zmiana użytków na działce (za 1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana użytków na działce (za 1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 74.27.40.00-0, 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.