eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › ZADANIE Nr 1Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie; ZADANIE Nr 2Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59362 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Włoszczowa: ZADANIE Nr 1: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie; ZADANIE Nr 2: Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 260733356, ul. Wiejska  55, 29-100  Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413943680, e-mail oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl, faks +48413943680.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wzwik-wloszczowa.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.wzwik-wloszczowa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie pod adres:
Adres:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 43, 29-100 Włoszczowa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE Nr 1: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie; ZADANIE Nr 2: Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE Nr 1: "Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie", której zakres obejmuje: -wykonanie sieci wodociągowej zlokalizowanej w działce 5160 - ul. Wigury na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Kilińskiego i 3635/2 - włączenie do istniejącej sieci wodociągowej i przejście pod jezdnią w ul. Pocztowej. -siec wodociągowa z rur PE SDR 17 PN 10 O 90 długość 100,60 m, -przyłącza wodociągowe z rur PE O 40 - 4 szt. o łącznej długości 6,70 m -przyłącza wodociągowe z rur PE O 63 - 4 szt. o łącznej długości 7,1 m -przejścia pod ulicą Pocztową i Wigury przewiertem - 4 szt. -hydranty ppoż. nadziemne O 80 - 1 szt. -zasuwy wodociągowe żeliwne O 80 - 4 szt. -zasuwa wodociągowa O 50 - 1 szt. -zasuwa wodociągowa O 40 - 4 szt. -Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, -Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (drogi gminne nr ew. działki 5160, 3635/2) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. -Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku, -Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników, -Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, -Próby szczelności i dezynfekcja, -Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, -Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, -Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia - wersja papierowa w 3 egz. i wersja elektroniczna, -Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia, -Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji). -Wykonawca wodociągu ma obowiązek na 10 dni przed podjęciem prac ziemnych zawiadomić Biuro Społeczeństwa Informacyjnego o terminie podjęcia prac i zapewnić nadzór nad prowadzonymi robotami ziemnymi w zbliżeniu z rurociągami światłowodowymi, które zostały ułożone w 2014 r. UWAGA: Wykonany jest odcinek z rur PE fi 90 mm o dł. 3,5 m w ul. Wigury z włączeniem w wodociąg w ul. Kilińskiego, zakończony kołnierzem ślepym. ZADANIE Nr 2: "Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie" Których zakres rzeczowy obejmuje: -Budowę przyłącza wodociągowego na działce drogowej o nr. ewid. 5090 obr. 09 Włoszczowa. Miejsce włączenia do istniejącej sieci nastąpi na działce o nr. ewid. 5097/22 obr. 09 Włoszczowa. Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na budowie przyłącza wodociągowego zasilanego z istniejącej sieci wodociągowej O 110 i zakończono hydrantem przeciwpożarowym zlokalizowanym w poboczu drogi oraz zasuwą. Włączenie do istniejącej sieci nastąpi w obrębie działki prywatnej o nr. ewid. 5097/22 w miejscowości Włoszczowa. -Rury PEHD SDR 11 PN 16 O 110 - długość 334 m -hydranty ppoż. nadziemne O 80 - 3 szt. -zasuwy wodociągowe żeliwne O 80 - 3 szt. -zasuwy wodociągowe żeliwne O 100 - 2 szt. -Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, -Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (droga gminna nr ew. działki 5090) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. -Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku, -Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników -Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, -Próby szczelności i dezynfekcja -Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, -Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, -Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia - wersja papierowa w 3 egz. I wersja elektroniczna, -Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia, -Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji). Szczegółowy opis zamówienia, zakres robót i czynności objęte zamówieniem określają: a)Projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 11 do SIWZ b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do SIWZ c)Przedmiar, który stanowi załącznik nr 13 do SWIZ. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Podstawy formalno-prawne wykonania. Roboty objęte zamówieniem realizowane są na podstawie: 1)Dla Zadania 1 - ostateczna decyzja pozwolenia na budowę Nr 37/2014 znak AB-IV.6740.6.37.2014 z dnia 07.10.2014 r. dla sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji, na terenie obejmującym nieruchomości nr ewid. 5160; 3635/2 położone w ob. ew. 05 Włoszczowa - miasto; 2)dla Zadania 2 - na podstawie art. 29a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.)

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień do 30 % , o których mowa z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia będą szczególnie polegały na budowie sieci wodociągowej z odcinkami łączącymi.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/07/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: OKREŚLENIE WARUNKÓW: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 10.2. SIWZ - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (dot. jednego zadania).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: -Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji budowy sieci wodociągu lub sieci kanalizacyjnej. Wartość wykonanej roboty budowlanej powinna wynosić minimum 50 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie ww. warunku wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem, załącznik nr 8 do SWIZ. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 11 ppkt 11.1. ust. 2 lit. c tiret pierwsze SIWZ spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie co najmniej jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów), albo spełniają łącznie wszyscy wykonawcy w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów). Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt.11 ppkt 11.1. ust. 2 lit. c tiret pierwsze SIWZ spełnia na podstawie przynajmniej jednego zamówienia (umowy) . Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. -W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: o kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca przedkłada informację zgodnie ze wzorem, załącznik nr 7 do SWIZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p.; 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wy-konawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane pranotwem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 3)zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) - potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie, z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; c) dokumenty o których mowa powyżej w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w ppkt. a) i b) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt. c) stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz wykonywanych robót, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowody o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 3)Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (dot. jednego zadania);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy p.z.p. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe oświadczenie składa osobno każdy z wykonawców. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2)Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 3)Dowód wniesienia wadium Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości po 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) oddzielnie dla Zadania 1 i Zadania 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 19.04.2017 r. do godz. 11:00. Wniesione wadium w pieniądzu (przelewem na konto) będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w pkt. 7 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Nazwa i adres Zamawiającego, na który powinno zostać wniesione wadium: o Nazwa zamawiającego: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. o Adres zamawiającego: 29-100 Włoszczowa, ul. Wiejska 55 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , PKO BP SA 0/Włoszczowa Nr 29 1020 2629 0000 9102 0327 6631 z adnotacją: "Przetarg nieograniczony WZWiK.341.1.2017 : ZADANIE 1: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie" lub "Przetarg nieograniczony WZWiK.341.1.2017 : ZADANIE 2: Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie" W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w sekretariacie Zamawiającego tj. we Włoszczowskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza 43 Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga!: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 19.04.2017 r. do godz. 11:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 19.04.2017 r. do godz. 11:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena oferty60
Okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1)Istotne dla stron postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2)Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy p.z.p.( w szczególności - w zakresie ceny, w razie zlecania robót dodatkowych). 3)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie (załącznik nr 5 do SIWZ) w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: a)Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 4 niniejszej umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). b)W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian. c)W przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/04/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: ZADANIE Nr 1: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr 1: "Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic posesji w ul. Wigury we Włoszczowie", której zakres obejmuje: - wykonanie sieci wodociągowej zlokalizowanej w działce 5160 - ul. Wigury na odcinku od ul. Pocztowej do ul. Kilińskiego i 3635/2 - włączenie do istniejącej sieci wodociągowej i przejście pod jezdnią w ul. Pocztowej. - siec wodociągowa z rur PE SDR 17 PN 10 O 90 długość 100,60 m, - przyłącza wodociągowe z rur PE O 40 - 4 szt. o łącznej długości 6,70 m - przyłącza wodociągowe z rur PE O 63 - 4 szt. o łącznej długości 7,1 m - przejścia pod ulicą Pocztową i Wigury przewiertem - 4 szt. - hydranty ppoż. nadziemne O 80 - 1 szt. - zasuwy wodociągowe żeliwne O 80 - 4 szt. - zasuwa wodociągowa O 50 - 1 szt. - zasuwa wodociągowa O 40 - 4 szt. - Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, - Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (drogi gminne nr ew. działki 5160, 3635/2) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. - Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku, - Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników, - Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, - Próby szczelności i dezynfekcja, - Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, - Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, - Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia - wersja papierowa w 3 egz. i wersja elektroniczna, - Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia, - Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji). - Wykonawca wodociągu ma obowiązek na 10 dni przed podjęciem prac ziemnych zawiadomić Biuro Społeczeństwa Informacyjnego o terminie podjęcia prac i zapewnić nadzór nad prowadzonymi robotami ziemnymi w zbliżeniu z rurociągami światłowodowymi, które zostały ułożone w 2014 r. UWAGA: Wykonany jest odcinek z rur PE fi 90 mm o dł. 3,5 m w ul. Wigury z włączeniem w wodociąg w ul. Kilińskiego, zakończony kołnierzem ślepym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Ocena oferty60
Okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: "Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE Nr 2: "Budowa przyłącza wodociągowego na os. Tartak we Włoszczowie" Których zakres rzeczowy obejmuje: - Budowę przyłącza wodociągowego na działce drogowej o nr. ewid. 5090 obr. 09 Włoszczowa. Miejsce włączenia do istniejącej sieci nastąpi na działce o nr. ewid. 5097/22 obr. 09 Włoszczowa. Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na budowie przyłącza wodociągowego zasilanego z istniejącej sieci wodociągowej O 110 i zakończono hydrantem przeciwpożarowym zlokalizowanym w poboczu drogi oraz zasuwą. Włączenie do istniejącej sieci nastąpi w obrębie działki prywatnej o nr. ewid. 5097/22 w miejscowości Włoszczowa. - Rury PEHD SDR 11 PN 16 O 110 - długość 334 m - hydranty ppoż. nadziemne O 80 - 3 szt. - zasuwy wodociągowe żeliwne O 80 - 3 szt. - zasuwy wodociągowe żeliwne O 100 - 2 szt. - Tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych, - Opracowanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych decyzji na zajęcie pasa drogowego (droga gminna nr ew. działki 5090) w celu prowadzenia robót wraz z uiszczeniem naliczonych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. - Roboty ziemne (wykopy ) z odwozem urobku, - Rozbiórkę i odtworzenie istniejącej nawierzchni jezdni, wjazdów na posesję, chodników - Umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, - Próby szczelności i dezynfekcja - Podsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, - Obsypka rurociągów piaskiem wraz z dowozem piasku, - Inwentaryzacja geodezyjna obiektów budowlanych z wyszczególnieniem rodzajów, długości i ilości wykonanego uzbrojenia - wersja papierowa w 3 egz. I wersja elektroniczna, - Zasypka wykopów piaskiem (wraz z dowozem piasku) warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynniki zagęszczenia, - Dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 20/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Ocena oferty60
Okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.