eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawyZP- 271/47/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/47/2009
Numer ogłoszenia: 5935 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241573 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/47/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 836 metrów kwadratowych b) Kraków, ul. Łobzowska 46 - powierzchnia 35 metrów kwadratowych c) Skawina, ul. Ogrody 14 - powierzchnia 243 metry kwadratowe d) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248 metrów kwadratowych 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: A. Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu market) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) dodatkowo, Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w odświeżacz powietrza w sprayu o zapachu kwiatowym w ilości jednego opakowania o pojemności 300 ml na dwa tygodnie. B. Kraków, ul. Łobzowska 46 - powierzchnia 35 metrów kwadratowych, sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toaleta zakresie a) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) b) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, c) przemywanie drzwi PCV d) mycie i dezynfekcja umywalki, muszli klozetowej i deski sedesowej, ścian wokół umywalki oraz muszli klozetowej, armatury e) mycie okna PCV oraz innych powierzchni przeszklonych f) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka g) uzupełnianie mydła w dozowniku a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. C. Skawina, ul. Ogrody 14 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, przemywanie luster, drzwi d) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem e) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury f) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych g) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. D. Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem Częstotliwość wykonywania czynności, o których mowa powyżej: 1 Odkurzanie wykładzin dywanowych -codziennie, 2 Zamiatanie podłóg - codziennie 3 Mycie podłóg- codziennie 4 Usuwania kurzu z mebli -codziennie 5 Usuwanie kurzu ze sprzętu biurowego: monitorów, drukarek, kserokopiarek-codziennie 6 Usuwanie kurzu z elementów wiszących na ścianach -codziennie 7 Mycie luster-codziennie 8 Mycie drzwi - codziennie 9 Mycie kuchenki mikrofalowej- 1 raz w tygodniu 10 Mycie lodówki - 1 raz na tydzień 11 Rozmrażanie lodówki- 1 raz na miesiąc 12 Mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz ścian wokół muszli klozetowych, armatury, wraz z uzupełnieniem kostek czyszczących do WC-codziennie 13 Mycie okien PCV wraz z myciem framug okiennych- 1 raz w kwartale 14 Mycie powierzchni przeszklonych-codziennie 15 Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka -codziennie 16 Uzupełnianie mydła w dozownikach, uzupełnianie papieru toaletowego oraz ręczników papierowych - codziennie 17 Mycie wejściowych schodów zewnętrznych -w okresie zimowym - codziennie, w lokalizacji:Skawina, ul. Ogrody 14, Słomniki, ul. Kościuszki 64 18 Odśnieżanie i posypywanie piaskiem schodów zewnętrznych -w okresie zimowym - codziennie, w lokalizacji:Skawina, ul. Ogrody 14, Słomniki, ul. Kościuszki 64 19 Dostarczenie Zamawiającemu odświeżacza powietrza o zapachu kwiatowym o pojemności 300 ml-1 raz na 2 tygodnie, w lokalizacji:Kraków, ul. Mazowiecka 21 Uwaga! Czynności z pozycji 17 i 18 wykonywane będą w okresie od 15 listopada do 15 marca. 3. Pozostałe informacje A. Zamawiający oczekuje, że każda z osób, o których mowa w punkcie III ust. 2 lit B SIWZ, zostanie na czas realizacji umowy przypisana do wykonywania prac w określonej lokalizacji Zamawiającego. Oznacza to, że osoba A będzie odpowiedzialna za realizację umowy w lokalizacji Kraków, ul. Łobzowska 46, osoba B w lokalizacji Skawina, ul. Ogrody 14, osoba C w lokalizacji Słomniki, ul. Kościuszki 64 oraz osoby D i E w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21. B. Nazwiska osób, które Wykonawca wskaże do realizacji zamówienia zostaną podane do wiadomości Zamawiającemu w formie pisemnej w dniu zawierania umowy w sprawie zamówienia publicznego. C. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby sprzątającej, pod warunkiem, że Wykonawca dokona pisemnego zgłoszenia z podaniem nazwiska osoby przejmującej zastępstwo oraz określeniem terminu na jaki zastępstwo zostało wprowadzone. D. Częstotliwość wykonywania opisanych w punkcie 2 czynności określa załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42700 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe Południe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Lubicz 14, 31-504 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42700
  • Oferta z najniższą ceną: 42700 oferta z najwyższą ceną: 70800
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.