eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługa szkolenia językowego dla kadry 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5935 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Radom: Usługa szkolenia językowego dla kadry 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny 14267631600000, ul. ul. Sadków  9, 26603   Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, e-mail jw4938@wp.mil.pl, faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (URL): www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.42blsz.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.42blsz.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy składać wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
42. Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9, 26-603 Radom


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia językowego dla kadry 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 roku.
Numer referencyjny: 2/PN/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kształcenia językowego - tj.: a)kursów języka angielskiego wg STANAG 6001: w części I - JW 3939 Sochaczew, w części II - JW 3934 Olszewnica , w części III - JW 1560 Sochaczew , w części IV - JW 3688 Sochaczew, w części V - JW 4938 Radom , zgodnie z normami:Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 45/2016; Ramowego i Szczegółowego Programu Nauczania Języka Angielskiego w Jednostkach Podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom Średniozaawansowany SPJ 2222 wg STANAG 6001; Sygn. Dow. Gen. 63/2016; Ramowego Program Nauczania Języka Angielskiego w SZ RP edycja III / Poziomy 1- 3 wg STANAG 6001/ (wprowadzony Decyzją Nr 28 Dyrektora Departamentu Nauki i Szkolnictwa Wojskowego MON dnia 05.11. 2009 r.); Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2017 rok; Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej; b) kursów języka rosyjskiego wg STANAG 6001: w części VI - JW. 3411 Grójec , zgodnie z normami:Ramowego Programu Nauczania Języka Rosyjskiego w SZ RP według STANAG 6001 (edycja III, wprowadzony do użytku przez Dyrektora Departamentu Nauki i Szkolnictwa Wojskowego MON dnia 01.01.2010 r.);Planu Kształcenia i Egzaminowania ze Znajomości Języków Obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2017 rok;Decyzji Nr 251/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w resorcie obrony narodowej.OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Lektorzy muszą posiadać odpowiednie wykształcenie kierunkowe (magister filologii angielskiej/rosyjskiej lub lingwistyki stosowanej z zakresu języka angielskiego/rosyjskiego, lub licencjat nauczania języka angielskiego/rosyjskiego) dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego/rosyjskiego, jako języka obcego na wszystkich poziomach zaawansowania z przygotowaniem metodycznym, oraz min. 2 - letnim udokumentowanym doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego/rosyjskiego; wymagana praktyka w pracy dydaktycznej z dorosłymi.2. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować po dwóch stałych lektorów zmieniających się co 3 (maksymalnie 4) godziny lekcyjne każdego dnia w każdej z grup szkoleniowych, lektora awaryjnego, który zastąpi stałych lektorów w razie choroby lub innych zdarzeń losowych oraz metodyka nauczania języka angielskiego/rosyjskiego (min. magister filologii angielskiej/rosyjskiej) do nadzoru nad pracą lektorów, nadzoru metodycznego, oraz oceny postępów słuchaczy. Metodyk ten zobowiązany jest również do przygotowania programów i diagramów szkolenia oraz ich ewentualnej korekty. Lektorzy muszą kontaktować się ze sobą w celu przekazania uwag dydaktycznych. Dla każdej grupy szkoleniowej zostanie wyznaczony starszy lektor - (osoba z dłuższym doświadczeniem w pracy) odpowiedzialny za pracę lektora młodszego, za grupę, dyscyplinę, organizację i prowadzenie zajęć, kontakt z wyznaczoną (przez JW) do nadzoru osobą, kontakt z kierownictwem firmy, itp. Młodszy lektor wykonuje swoją pracę pod nadzorem lektora starszego.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w razie choroby lub innych zdarzeń losowych po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego zamianę nie więcej niż jednego lektora dla grupy szkoleniowej na innego o kwalifikacjach i doświadczeniu nie mniejszym niż wykazanym w ofercie. 4. W sytuacjach szczególnych dopuszczalna jest zmiana wykładowcy, po uprzednim uzgodnieniu i zgodzie Zamawiającego. 5. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy/lektorów. 6. W terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca skontaktuje się telefonicznie lub osobiście z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego w celu dokonania ustaleń merytorycznych (podręczniki, plany szkolenia, itp.). 7. Lektor zobowiązany jest stawić się na zajęcia najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć. 8. Kursy o wymiarze godzin lekcyjnych 240 oraz 590 zakończone będą egzaminem przeprowadzonym przez uprawnionych egzaminatorów wyznaczonych przez Komisję Języków Obcych DG RSZ (Dowództwa Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych), zaś kursy o wymiarze 120 godn lekcyjnych zakończą się egzaminem wewnętrznym udokumentowanym na piśmie 9. Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do zmniejszenia liczby słuchaczy, zmiany terminu kursu lub całkowitego odwołania go. Za kurs lub godziny, które nie zostały zrealizowane Wykonawca nie będzie domagał się zapłaty, ani nie będzie domagał się z tego tytułu rekompensaty.10. W przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji przyjętego programu kursów językowych dopuszcza się realizację zajęć w soboty lub w większym wymiarze dziennym - po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą.11. Wykonawca przystępujący przetargu zobowiązany jest załączyć wykaz lektorów bezpośrednio realizujących zamówienie - wraz z ich dyplomami ukończenia studiów oraz innymi dokumentami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, oraz opatrzone podpisem właściciela firmy), np.: umowy, zaświadczenia, referencje potwierdzające ich doświadczenie zawodowe. Wykaz powinien zawierać również dane oraz dokumenty metodyka nauczania języka rosyjskiego (min. 1 - max 2).

II.5) Główny kod CPV: 98.30.00.00 - Różne usługi
Dodatkowe kody CPV:80000000-4, 80580000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/01/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi: a) prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie 1, 2 i 3 z języka angielskiego / języka rosyjskiego; b) lub innych instytucjach (firmach, urzędach, itp.) w których zostały przeprowadzone szkolenia z języka angielskiego / języka rosyjskiego o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin lekcyjnych. W przypadku cz. I, II, III, IV, V referencje muszą dotyczyć usług z przeprowadzonych szkoleń z j. angielskiego, zaś w przypadku cz. VI referencje muszą dotyczyć j. rosyjskiego. Referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. muszą być podpisane przez dowódców jednostek wojskowych, dyrektorów firm lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią danej instytucji. Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ); 2) Wykaz lektorów: a) w części I, III, IV, V, VI po 3 lektorów stałych (w tym: 2 lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia i 1 lektor awaryjny oraz 1 lub 2 metodyków (max. branych będzie pod uwagę 2 metodyków nauczania j. angielskiego / j. rosyjskiego dla wszystkich wyszczególnionych kursów)) bezpośrednio realizujących usługę,b) w części II - 6 lektorów stałych (w tym: 2 lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia i 1 lektor awaryjny w m. Olszewnica i 2 lektorów przewidzianych do realizacji zamówienia i 1 lektor awaryjny w m. Borzęcin oraz od 1 do 2 metodyków (max. branych będzie pod uwagę 2 metodyków nauczania j. angielskiego dla wszystkich wyszczególnionych kursów dla m. Olszewnica i m. Borzęcin)) bezpośrednio realizujących usługę, wraz z ich dyplomami ukończenia studiów wyższych oraz dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe z osobami dorosłymi (załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednej części zamówienia to zobowiązany jest załączyć wykazy lektorów bezpośrednio realizujących zamówienie - oddzielnie dla każdej części - wraz z ich dyplomami ukończenia studiów oraz innymi dokumentami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem właściciela firmy), np.: umowy, zaświadczenia, referencje potwierdzające ich doświadczenie zawodowe. Wykaz powinien zawierać również dane oraz dokumenty metodyka nauczania języka angielskiego (min. 1 - max 2).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień składania dokumentów:1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 usługi: a) prowadzone w jednostkach lub instytucjach wojskowych przygotowujących do egzaminów resortowych wg STANAG 6001 na poziomie 1, 2 i 3; b) lub innych instytucjach (firmach, urzędach, itp.) w których zostały przeprowadzone szkolenia z języka angielskiego / języka rosyjskiego o minimalnym wymiarze jednego kursu 240 godzin lekcyjnych; W przypadku cz. I, II, III, IV, V referencje muszą dotyczyć usług z przeprowadzonych szkoleń z j. angielskiego, zaś w przypadku cz. VI referencje muszą dotyczyć j. rosyjskiego. Referencje, zaświadczenia, poświadczenia itp. muszą być podpisane przez dowódców jednostek wojskowych, dyrektorów firm lub osób upoważnionych oraz opatrzone pieczęcią danej instytucji. Wykonawca zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie są wymagne

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.3. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.4. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów- załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia 40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. a) jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, poza kontrolą zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, gdy w chwili zawarcia umowy niemożliwe było przewidzenie tego zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność Strony do wykonania umowy, oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia lub przynajmniej jego skutków; b) za siłę wyższą nie uznaje się między innymi: brak środków u Wykonawcy, czy niedotrzymanie zobowiązań przez jego kontrahentów lub podwykonawców; c) Strony umowy zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o którym mowa należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej; d) nie można powoływać się na siłę wyższą w przypadku braku zawiadomienia zarówno o zaistnieniu jak i o ustaniu okoliczności siły wyższej, jak również nie przedstawienia dowodów, o których mowa w ppkt c). 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany (art.144 ust.1-1b, 1d i 1 e ustawy Pzp).5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ww.punktu podlega unieważnieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/01/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 3939 Sochaczew w 2017 roku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.02.2017 r. do 28.06.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; 2) grupa II - na poziomie drugim uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; w terminie: od 04.09.2017 r. do 27.10.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób; 3) grupa III - na poziomie pierwszym doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych;w terminie: od 12.06.2017 r. do 07.07.2017 r.; ilość słuchaczy od 5 do 14 osób. Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w następującym wymiarze zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3939: 1) dla grupy I - od godz. 8:00 - 13:30 - 6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych - (6 lub 7 x 45 min.); 2) dla grupy II - od godz. 8:00 - 13:30 - 6 godzin lekcyjnych - (6x 45 min.); 3) dla grupy III - od godz. 8:00 - 13:30 - 6 godzin lekcyjnych - (6x 45 min.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 80000000-4, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 27/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 3934 Olszewnica/Borzęcin w 2017 roku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.02.2017 r. do 28.06.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób;Miejsce: Borzęcin; 2) grupa II - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych w terminie: od 04.09.2017 r. do 26.01.2018 r. ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Miejsce: Borzęcin; 3) grupa III- na poziomie drugim średniozaawansowanym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 04.09.2017 r. do 31.01.2018 r. ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób; Miejsce: Olszewnica; 4) grupa IV- na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych w terminie: od 04.09.2017 r. do 27.10.2017 r. ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Miejsce: Borzęcin; 5) grupa V- na poziomie drugim uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych w terminie: od 04.09.2017 r. do 03.11.2017 r. ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób; Miejsce: Olszewnica; Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 8.00 - 13.30. Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych dziennie, od poniedziałku do piątku zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3934 Olszewnica/ Borzęcin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 80000000-4, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 1560 Sochaczew w 2017 roku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 04.09.2017 r. do 26.01.2018 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; 2) grupa II - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.02.2017 r. do 31.03.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; 3) grupa III - na poziomie drugim uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych;w terminie: od 13.02.2017 r. do 07.04.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 12 osób; 4) grupa IV kurs specjalistyczny terminologii wojskowej dla plutonów GROM - 120 godzin dydaktycznych; w terminie od 13.11.2017 r. do 08.12.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy): w godzinach: 8:00 - 13:30 - 6 (w razie potrzeby 7) godzin lekcyjnych - (6 lub 7 x 45 min.) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 1560 Sochaczew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 80000000-4, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla JW 3688 Sochaczew w 2017 roku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie trzecim wyrównawczo - doskonalącym - 240 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.02.2017 r. do 05.07.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 15 osób; 2) grupa II na poziomie drugim doskonalącym - 120 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.11.2017 r. do 01.12.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Zajęcia podczas kursów będą się odbywały: 1) dla grupy I - przez 4 (cztery) dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 10.45 - 13.15 - tj. po 3 (trzy) godziny lekcyjne każdego dnia (3 x 45 min) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3688 Sochaczew. 2) dla grupy II - przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach: 8.00 - 13.15 - po 6 (sześć) godzin lekcyjnych każdego dnia (6 x 45 min) zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3688.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 80000000-4, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 01/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2017 roku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; w terminie: od 06.02.2017 r. do 31.03.2017 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; 2) grupa II - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 04.09.2017 r. do 26.01.2018 r.; ilość słuchaczy: od 5 do 14 osób; Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) zgodnie z porządkiem dnia 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego. 1) dla grupy I - w godzinach: 8:00 - 13:30 - 6 godzin lekcyjnych (6 x 45 min.); 2) dla grupy II - w godzinach: 8:00 - 14:00 - 6 lub 7 godzin lekcyjnych (6 lub 7 x 45 min);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 80000000-4, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Przeprowadzenie kursu języka rosyjskiego dla JW 34 11 Grójec w 2017 roku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kształcenie odbędzie się w następujących grupach szkoleniowych: 1) grupa I - na poziomie pierwszym podstawowym (kurs stacjonarny) - 590 godzin dydaktycznych; w terminie: od 07.02.2017 r. do 28.06.2017 r.; ilość słuchaczy: od 10 do 15 osób; 2) grupa II - na poziomie pierwszym uzupełniającym - 240 godzin dydaktycznych; w terminie: od 22.11.2017 r. do 26.01.2018 r.; ilość słuchaczy: od 10 do 15 osób; Zajęcia będą się odbywały przez 5 (pięć) dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 8:00 do 14:00 (poniedziałek - czwartek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 6 lub 7 x 45 min.) oraz w godz. 8:00 - 13:05 (piątek; 6 godz. lekcyjnych), zgodnie z porządkiem dnia Jednostki Wojskowej 3411 Grójec
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 80000000-4, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/01/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Doświadczenie i kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne lektorów oraz metodyków przewidzianych do realizacji zamówienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.