eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanychVII część realizacji ,,Przebudowy Budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12"obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59349 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Lublin: Wykonanie robót budowlanych: VII część realizacji ,,Przebudowy Budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12"obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26959-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33378-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, krajowy numer identyfikacyjny 31430700000, ul. ul. 3 Maja  4, 20078   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 0-81 533 80 16, faks 0-81 533 80 16, e-mail zampub_psselublin@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://psselublin.bip.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych: VII część realizacji ,,Przebudowy Budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12"obejmujących zgodnie z Projektem Budowlanym Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP - 323/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych VII część realizacji "Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" obejmujących zgodnie z Projektami Budowlanym i Wykonawczym wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 3.Zakres robót VII części realizacji Przebudowy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" obejmuje: 1)Roboty budowlane a w szczególności: parter, I, II piętrze budynku - demontaż parapetów, stolarki drzwiowej i okienne(oraz innych niezbędnych elementów wyposażenia); rozbiórki, przebicia (ścian, tynków, okładzin, nadproży, podciągów, podłóg, posadzek, polepy) oraz wywóz gruzu i innych odpadów; wykonanie: zamurowań, nadproży, podciągów, wylewki; wykonanie ścian działowych; montaż nowej stolarki: okiennej, drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej); montaż parapetów; wykonanie sufitów podwieszonych (systemowych, 2xGK); wykonanie podłóg, posadzek (inwentaryzacja belek stropu kleina, montaż sworzni przyspawanych do belek kleina, izolacje z wełny, styropianu, wyrównania, wylewki ze zbrojeniem, płyta OSB, legary drewniane na pasach gumowych, wykładziny, gresy); wykończenie ścian, sufitów (malowanie/ okładziny); klatki schodowe - skucie tynków, posadzek oraz wykonanie nowych tynków, okładzin GK, i malowanie; demontaż balustrady, oraz montaż nowych balustrad, które należy montować w duszy klatki schodowej (słupki mocowane do policzków stopni); wykucie bruzdy na montaż poręczy stalowych; wykonanie okładzin gresowych; demontaż drzwi okien oraz montaż nowych montaż okien, drzwi; dostawa i montaż dźwigu osobowego; w obrębie piwnic i III piętra oraz windy (parter, I, II piętro)- uzupełnieni murów, tynków, płyt G-K, gresów, glazur, po demontażu instalacji co i wod-kan, uszczelnienie kanału co; roboty malarskie; w pomieszczeniu węzła co: skucie podłogi oraz wykonanie nowej podłogę z posadzką gresową ( gres tożsamy z V częścią), na suficie 2xGK, malowanie; roboty towarzyszące -wykonanie tymczasowego zabezpieczenia klatek schodowych (wydzielenie miejsc robót); przygotowanie placu (na terenie posesji) do składowania materiałów budowlanych i rozładunku i załadunku, uprzątnięcie placu po skończonych robotach; roboty zewnętrzne- całość prac związanych z wykonaniem zewnętrznej izolacji przeciwwodnej fundamentów budynku, wraz z odwodnieniem i wykonaniem studzienek doświetlających okna piwnic, z nowym zagospodarowaniem terenu podwórza; rozbiórka schodów zewnętrznych, murków oporowych (oraz innych niezbędnych elementów); wykonanie ściany oporowej wzdłuż chodnika łączącego wyjścia z budynku (północna elewacja); wykonanie schodów prowadzących z chodnika łączącego wyjścia z budynku (północna elewacja) na poziom podwórza, wykonanie studzienek doświetlających okna piwnic, zgodnie z Projektem Budowlanym oraz Projektem Wykonawczym Konstrukcji; demontaż ogrodzenia i bramy wjazdowej od ul. Uniwersyteckiej; wykonanie izolacji przeciwwodnej, termicznej ścian fundamentów; wykonanie opaski wokół budynku oraz pochylni i spocznika przy głównym wejściu; montaż balustrad zabezpieczających chodnik łączący wyjścia z budynku (północna elewacja) oraz schody prowadzące na poziom podwórza; montaż balustrad zabezpieczających pochylnię dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowaną przy głównym wejściu; wykończenie chodnika, zewnętrznych schodów, pochylni i spocznika przy głównym wejściu; malowanie/ impregnację elementów budowlanych takich jak ściany oporowe, studzienki doświetlające, balustrady itp.; wykonanie stóp fundamentowych pod słupy nośne dla bramy wjazdowej; wykonanie nowych posadzeki nawierzchni podwórza; montaż istniejącej (zdemontowanej) bramy wjazdowej wraz z jej renowacją; uprzątnięcie terenu prac budowlanych. 2)Roboty branży sanitarnej a w szczególności: roboty towarzyszące - piwnice - demontaż, wywiezienie, utylizacja rurociągów i urządzeń instalacji wody zimnej, ciepłe, kanalizacji sanitarne, centralnego ogrzewania nie wymienionych ze względów technologicznych w poprzednim etapie, montaż zestawu hydroforowego, modernizacja węzła pomiarowego wody zimnej (montaż zaworu pierwszeństwa, zaworu antyskażeniowego); ciśnieniowe próby szczelności instalacji wody zimnej gospodarczej, hydrantowej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania ( instalacje kompletne wykonane we wszystkich etapach ) - likwidacja ewentualnych nieszczelności urządzeń, armatury, połączeń; zalewowe próby szczelności podposadzkowych ciągów odpływowych kanalizacji sanitarnej w budynku - likwidacja ewentualnych nieszczelności ; prace instalacyjne związane z przeniesieniami i podłączeniem urządzeń laboratorium - remont obiektu realizowany jest na czynnym obiekcie; modernizacja wykonanej instalacji wentylacji, wynikająca z wprowadzonych zmian w technologii obiektu; roboty remontowe węzła cieplnego, regulacja; roboty (parter, I piętro, II piętro) - wykonanie instalacja wody zimnej gospodarczej, ciepłej użytkowej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej DACH - wykonanie instalacja wentylacji mechanicznej (montaż systemów nawiewno - wywiewnych, dostawa i montaż urządzeń (centrale wentylacyjne, agregaty (skraplacze) do central, automatyka układów), wykonanie instalacji freonowej, okablowanie, uruchomienie, pomiary i regulacja central wentylacyjnych; instalacja klimatyzacji i odprowadzania skroplin- dostawa i montaż systemów klimatyzacji w całym obiekcie : piwnice - system typu SPLIT w pomieszczenia Serwerowni i Magazynu Szczepionek ( kpl.3.00 ); piętro I - system typu VRF ( jednostki wewnętrzne ścienne szt. 4 ); piętro II system typu VRF ( jednostki wewnętrzne ścienne szt. 9 ); piętro III system typu SPLIT w pomieszczeniu sali konferencyjnej (kpl.1.00); wykonanie instalacji freonowej i odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych odwodnienie terenu przy budynku PSSE- dostawa i montaż zbiornika retencyjnego ścieków deszczowych z przepompownią (roboty ziemne, roboty instalacyjno - montażowe zbiornika, próba szczelności zbiornika, roboty instalacyjno - montażowe przepompowni ścieków, uruchomienie i rozruch układu odprowadzania wód deszczowych ze zbiornika do sieci zewnętrznej; odwodnienia liniowe z polimerobetonu lub tworzywa sztucznego o szerokości w świetle 100 mm i wysokości do 100 mm; klasa obciążenia B125 ( wytyczenie trasy, wykonanie wykopu liniowego, wylanie ławy betonowej, montaż koryt i rusztu ); sieć kanalizacji deszczowej (roboty ziemne + roboty instalacyjno - montażowe); 3)Roboty elektryczne oraz teletechniczne a w szczególności: parter, I piętro, II piętro demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego; montaż rozdzielnic wraz liniami zasilającymi; wykonanie trasy kablowych elektrycznych i teletechnicznych; wykonanie instalacji gniazd wtykowych; wykonanie instalacji oświetlenia; wykonanie połączeń wyrównawczych; wykonanie instalacji sieci komputerowej U/UTP kat.6 wraz z certyfikacją - 96 szt. PL(2xRJ45 ); wykonanie instalacji kontroli dostępu KD; wykonanie instalacji antywłamaniowej SSWiN; wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV; przepięcie istniejących obwodów eNN wykonanych w poprzednim; montaż siłowników instalacji oddymiania do drzwi wejściowych (siłowniki dostarczone w poprzednim etapie) 2kpl.; integracja i uruchomienie zainstalowanych siłowników z instalacji oddymiania grawitacyjnego wykonaną w poprzednich etapach; dach -- wykonanie trasy kablowych,- wykonanie przejścia kablowego w dachu,- ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x35mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) - 1kpl., - ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x16mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) - 1kpl., - ułożenie kabla zasilającego centrali wentylacyjnej YKYżo 5x4mm2 od rozdzielnicy głównej RG (piwnica) - 11kpl., - podłączenie kabli grzewczych ułożonych w rynnach w poprzednich etapach, do instalacji elektrycznej( bez sterownika pogodowy) - 1 klp., całość budynku - wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych rozdzielnic,- wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych instalacji gniazd wtykowych,- wykonanie pomiarów sprawdzających wykonanych instalacji oświetlenia,- integracja wykonanych instalacji kontroli dostępu KD z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach,- integracja wykonanych instalacji antywłamaniowej SSWiN z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach,- integracja wykonanych instalacji telewizji dozorowej CCTV z istniejącym systemem wykonanym we wcześniejszych etapach, roboty zewnętrzne - wykonanie instalacji uziemienia - uziom otokowy,- przyłączenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej (wykonanych w poprzednich etapach) z uziomem otokowym poprzez złącza kontrolno-pomiarowe- ułożenie kabli zasilania pomp odwadniających dołączonych do rozdzielnicy głównej RG ,roboty towarzyszące - instalacja czujek dymu w pomieszczeniu archiwum (piwnica) oraz podłączenie do istniejącej instalacji SSWiN - 2 szt.,- wpięcie istniejącego wlz zabudowanego w poprzednim etapie do istniejącego złącza kablowego PGE, - dostawa i montaż spliterów 1xRJ45/4xRJ45 - 10 szt.- dostawa i montaż patchcordów U/UTP 2m kat.6 - 100szt.- dostawa i montaż patchcordów U/UTP 3m kat.6 - 100szt. Szczegółowy zakres robót VII części realizacji ,,Przebudowy" określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zakres robót do wykonania VII części "Przebudowy" stanowi tylko część całego zadania pn. "Przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12" i obejmuje wykonanie zgodnie z Projektami Budowlanymi Wykonawczym kompletnego wykończenia pomieszczeń parteru, I, II piętra, klatek schodowych oraz niezbędne elementy piwnicy, III piętra budynku PSSE w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12, włącznie z kompletnymi instalacjami elektryczną, teletechniczną, wodno-kanalizacyjną, c.o, oraz montażem i zabudową kanałów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, zagospodarowanie terenu .Roboty powinny być na tych kondygnacjach wykonane w zakresie pozwalającym na uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. W zakres zadania wchodzą też roboty towarzyszące związane z podziałem inwestycji na kolejne części i zabezpieczeniem użytkowanych pomieszczeń w czasie prowadzenia prac. UWAGA Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy czynnym obiekcie. Wszelkie prace prowadzone w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 12, muszą być zorganizowane w sposób nieutrudniający prowadzenia podstawowej działalności w tym zachowania ciągłości pracy biurowej i laboratoryjnej na III piętrze i piwnicy oraz zapewniający bezpieczne dojście do budynku. Wszelkie roboty powinny być prowadzone metodą bezpyłową. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia terenu budowy, w ten sposób by pomieszczenia, w których nie będą prowadzone prace zabezpieczyć przed przenikaniem pyłu i kurzu z terenu prowadzonych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223000-6, 45262520-2, 45421152-4, 45410000-4, 45321000-3, 45432100-5, 45432200-6, 45421100-5, 45261210-9, 45442100-8, 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1840071.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Piotr Bartkowski HOMEWAY,  p.bartkowski@homeway.pl,  Jakubowice Konińskie nr 164 A,  21 - 003,  Ciecierzyn,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1 943 400,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1 943 400,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2 642 191,54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 59%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.