eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › materiały biurowe



Ogłoszenie z dnia 2005-11-09

POZYCJA 59315

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: materiały biurowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński, do kontaktów: mgr Monika Poniewierska, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4311171; 4324450, fax 012 4324451, e-mail: sekcja.zamowien.publicznych@uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych UJ, mgr Monika Poniewierska, ul: Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +4812 432-44-50, fax +4812 432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych UJ, mgr Monika Poniewierska, ul: Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +4812 432-44-50, fax +4812 432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych UJ, mgr Monika Poniewierska, ul: Straszewskiego 27, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +4812 432-44-50, fax +4812 432-44-51, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały biurowe. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (poza Collegium Medicum). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia od co najmniej 3 lat, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert. 2.Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 1 kontrakt o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub zrealizował w ciągu jednego roku 3 dostawy, których łączna wartość odpowiada wartości udzielanego zamówienia.3.Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do siedziby jednostki UJ (niezależnie od wartości zamawianego artykułu), która dokonała zamówienia - w ciągu dwóch dni od zgłoszenia zapotrzebowania, a w sprawach pilnych w ciągu 24 godzin.4.Wykonawca musi uruchomić odrębny portal internetowy z formularzem zamówienia i dostępem do katalogu produktów Firmy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobligowany będzie do zaprezentowania portalu i przeszkolenia pracowników Uczelni w jego obsłudze. 5.Zamówienia będą dokonywane: bezpośrednio w siedzibie firmy Wykonawcy, telefonicznie,faxem bądź za pomocą portalu internetowego. 6.Wykonawca musi zapewnić, że ceny jednostkowe oferowanych materiałów, podane w ofercie, nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.7.W przypadku zamówień składanych na artykuły spoza oferty przetargowej, wykonawca musi określić sposób ich rozliczania (ceny hurtowe / rabat od cen katalogowych / inne). Niedopuszczalne jest rozliczanie przedmiotowych zamówień wedle cen detalicznych.8.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu na podst. art 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. Ponadto Wykonawcy muszą dostarczyć wszystkie dokumenty wymagane w pkt VIII siwz.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.12.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.12.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.12.2005, godzina 11:00, Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego; 31-007 Kraków, ul: Gołębia 24, Sala Senacka.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.