eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja obiektu pokoszarowego na siedzibę Starostwa Powiatowego i niektórych jednostek organizacyjnych Powiatu/.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Kwidzyn: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja obiektu pokoszarowego na siedzibę Starostwa Powiatowego i niektórych jednostek organizacyjnych Powiatu/.
Numer ogłoszenia: 59311 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 41185 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Warszawska, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, fax 055 6465002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja obiektu pokoszarowego na siedzibę Starostwa Powiatowego i niektórych jednostek organizacyjnych Powiatu/..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. /Adaptacja obiektu pokoszarowego na siedzibę Starostwa Powiatowego i niektórych jednostek organizacyjnych Powiatu/. W ramach pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: I. Faza projektowania zadania inwestycyjnego: 1) uzgadnianie ostatecznych rozwiązań projektowych z Wykonawcą dokumentacji projektowej w zakresie rozwiązania architektonicznego i aranżacji wnętrz adaptowanego obiektu na siedzibę Zamawiającego, 2) udział w naradach zwoływanych przez Zamawiającego, mających na celu kontrolę przebiegu realizacji dokumentacji projektowej. 3) współudział w odbiorze dokumentacji projektowej pod względem zgodności z założeniami programu funkcjonalno - użytkowego, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i normami, a szczególności zgodności z wymogami Prawa budowlanego, 4) weryfikacja kosztorysów inwestorskich. II. Faza realizacji zadania inwestycyjnego: a) na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych: 1) udział w pracach komisji przetargowej - przedstawienie opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert, 2) weryfikacja kosztorysów ofertowych. b) na etapie prowadzenia robót budowlanych: Prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót, a w szczególności: 1) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie zart. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - współudział w przekazywaniu placu budowy, - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż., - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych, - sygnalizowanie Zamawiającemu o zaistnieniu nieprzewidzianych wcześniej kolizji lub niezgodności z projektem, - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania, - potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót, - kontrola bieżąca prowadzonych robót budowlanych (nie rzadziej niż co drugi dzień) potwierdzana wpisami w dzienniku budowy, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów, - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji, - w imieniu Zamawiającego zgłoszenie zakończenia budowy, 2) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3) wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym, 4) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; 5) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym; 6) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 7) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, 8) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; 9) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawdzenia zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi Polskimi Normami, 10) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, 11) podejmowanie wszelkich niezbędnych czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, 12) obsługa prawna zadania inwestycyjnego, 13) sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur za zrealizowane roboty budowlane i ich przekazywanie Zamawiającemu celem dokonania zapłaty, 14) składanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, 15) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów zadania inwestycyjnego (ewidencja pozaksięgowa), 16) końcowe rozliczenie zadania inwestycyjnego, 17) wystawienie dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót; c) po zakończeniu robót budowlanych: 1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, 2) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 3 - letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 3) zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 3 letniej gwarancji i rękojmi, 4) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej przedmiotem zamówienia i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancji, 5) sporządzenie ewentualnych wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 3- letniej gwarancji i rękojmi, 6) sporządzenie protokołu pousterkowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 105000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Projektowych ALTRIS s.c. Jarosław Mysior, Janusz Winnicki, ul. Piłsudskiego 25, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 105000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 105000.00 / oferta z najwyższą ceną: 105000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.