eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Słońsk I - modernizacja pompowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59304

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: Słońsk I - modernizacja pompowni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, do kontaktów: mgr inż. Janusz Karpacz, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08, e-mail: mp@lzmiuw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lzmiuw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., mgr inż. Jan Turowski, ul. Mysliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7285938, fax 095 7285931. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., mgr inż. Jan Turowski, ul. Mysliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7285938, fax 095 7285931. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., mgr inż. Jan Turowski, ul. Mysliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7285938, fax 095 7285931. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Słońsk I - modernizacja pompowni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Słońsk woj.lubuskie, działki o nr ewid.gruntu:171,184,250/1, 169/5 obręb Słońsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Podstawowy zakres robót: Pompownia melioracyjna zasadnicza: demontaż istniejących pomp i wymiana układu tłocznego, montaż rur obsadowych dla dwóch pomp zatapialnych typu ABS - VUP 1201 wymiana pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynk na blachę cynkową, uzupełnienie tynków zewnętrznych z pomalowaniem, naprawa tynków wewnętrznych z pomalowaniem, wymiana okien i drzwi bez zmiany światła otworów, ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych w hali maszyn. Remont istniejącej trafostacji to wymiana pól średniego napięcia. Pompownia pomocnicza: wykonanie nowego pokrycia dachu z blachy cynkowej, uzupełnienie i naprawa tynków zewnętrznych i zewnętrznych z pomalowaniem, wymiana okien i drzwi bez zmiany światła otworów. Dyżurka i magazyn p.powodziowy; wykonanie renowacji pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, naprawa i malowanie elewacji, stolarka okienna i drzwiowa do wymiany bez zmiany światła otworów. Roboty zewnętrzne: naprawa schodów terenowych przy hali pomp, remont barierek na całym obiekcie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty remontowe w przepompowni melioracyjnej zasadniczej, pomocniczej, dyżurce, magazynie przeciwpowodziowym w części nadziemnej, wymiana pomp na zatapialne typu ABS - VUP 1201. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium 90000 zł /słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł./ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy: nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1i2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn.zmianami oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Zrealizowali w latach 2001-2006 minimum jedno zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub remont pompowni melioracyjnej o wartości nie mniejszej niż 2,0 mln zł Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę zamówień winien być potwierdzony referencjami. 2. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000 /słownie: czterysta tysięcy zł./ dostępne przez okres realizacji zamówienia. 3. Udzielą 3-letniej rękojmi i co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów, oświadczeń i referencji złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do przetargu. Preferowane maksymalne wykonanie zamówień publicznych j.w. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do przetargu ograniczonego należy dołączyć niżej wymienione dokumenty dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie wykonawstwa obiektów inżynierii wodnej /aktualność nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu/; 2/ oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością, 3/ aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 4/ aktualne zaświadczenie z ZUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 5/ sprawozdanie finansowe za 2005r. lub inny dokument stwierdzający wysokość obrotu w firmie za ubiegły rok /bilans 2005r/ 6/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym: 6a/ w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zam. publ. 6b/ w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - Prawo zam. publ. /wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu/. 7/ zaświadczenie z banku finansującego oferenta o możliwości zaciągnięcia bez warunków dodatkowych , kredytu w wysokości minimum 400.000,- zł /słownie: czterysta tysięcy zł./, na okres realizacji zamówienia 8/ wykaz kierownictwa firmy oraz dane kierownika budowy mającego realizować zamówienie / kwalifikacje zawodowe, kserokopie uprawnień budowlanych, zaśw. o przynależności do II B, doświadczenie zawodowe, liczba zatrudnionych przez oferenta pracowników stałych. 9/ wykazać zrealizowane zamówienia w latach 2001-2006 porównywalne z niniejszym w zakresie inżynierii hydrotechnicznej /zestawienie/ i załączyć referencje/. Treść referencji winna ujmować nazwę zadania, rozmiar rzeczowy , daty realizacji zamówienia. W przypadku utworzenia konsorcjum sporządzić zestawienie łączne wykonanych zamówień przez wszystkich członków konsorcjum oraz dołączyć komplet referencji. Każdy członek konsorcjum oraz podwykonawca musi spełniać wymogi określone w poz. od 1/ do 6/ oraz 8/ do 11/. 10/ oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy -PZP 11/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja będzie przesłana wraz z zaproszeniem do złożenia ofert wybranym 5 oferentom. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, działanie: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.