Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: kanał Kołoment - odbudowa Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, do kontaktów: mgr inż. Janusz Karpacz, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08, e-mail: mp@lzmiuw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lzmiuw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., mgr inż. Jan Turowski, ul. Mysliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7285938, fax 095 7285931. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., mgr inż. Jan Turowski, ul. Mysliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7285938, fax 095 7285931. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp., mgr inż. Jan Turowski, ul. Mysliborska 52, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7285938, fax 095 7285931. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kanał Kołoment - odbudowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Woj. lubuskie, gmina Bogdaniec działki w obrębie wsi: Jeniniec, Chwałowice, Lubczyno, Jasiniec, Jeżyki i Wieprzyce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Podstawowy zakres robót: Odbudowa kanałów: Kołoment na długości 10,7 km, Lubczyński na długości 3,4 km, Jasiniecki na dł.5,8 km. Odbudowa kanałów będzie polegać na pogłębieniu dna, umocnieniu skarp opaską faszynową, wykonaniu nowych przepustów (25 szt.), naprawie istniejących przepustów, budowie kładki żelbetowej długości 8 m i szerokość 1m. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Oryginalny kod CPV: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odbudowa trzech kanałów na długości łącznej ca 20 km - odbudowa koryta wraz z umocnieniem skarp i wykonaniem 25 szt. nowych przepustów w gminie Bogdaniec. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium 120000 zł./słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł./ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy: nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1i2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn.zmianami oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Zrealizowali w latach 2001-2006 minimum trzy zamówienia porównywalne z niniejszym. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę zamówień winien być potwierdzony referencjami. 2. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 800.000 /słownie: osiemset tysięcy zł./ dostępne przez okres realizacji zamówienia. 3. Udzielą 3-letniej rękojmi i co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów, oświadczeń i referencji złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do przetargu. Preferowane maksymalne wykonanie zamówień publicznych j.w. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do przetargu ograniczonego należy dołączyć niżej wymienione dokumenty dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie wykonawstwa obiektów inżynierii wodnej /aktualność nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu/ 2/ oświadczenie, że oferent w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał wszystkie zamówienia publiczne z należytą starannością 3/ aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 4/ aktualne zaświadczenie z ZUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu ), 5/ sprawozdanie finansowe za 2005r. lub inny dokument stwierdzający wysokość obrotu w firmie za ubiegły rok /bilans 2005r/ 6/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym: 6a/ w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zam. publ. 6b/ w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - Prawo zam. publ. /wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu /. 7/ zaświadczenie z banku finansującego oferenta o możliwości zaciągnięcia bez warunków dodatkowych , kredytu w wysokości minimum 800.000,- zł /słownie: osiemset tysięcy zł./, na okres realizacji zamówienia 8/ wykaz kierownictwa firmy oraz dane kierownika budowy mającego realizować zamówienie / kwalifikacje zawodowe, kserokopie uprawnień budowlanych, zaśw. o przynależności do II B, doświadczenie zawodowe, liczba zatrudnionych przez oferenta pracowników stałych. 9/ wykazać zrealizowane zamówienia w latach 2001-2006 porównywalne z niniejszym w zakresie inżynierii wodnej /zestawienie/ i załączyć referencje/. Treść referencji winna ujmować nazwę zadania, rozmiar rzeczowy , daty realizacji zamówienia. W przypadku utworzenia konsorcjum sporządzić zestawienie łączne wykonanych zamówień przez wszystkich członków konsorcjum oraz dołączyć komplet referencji. Każdy członek konsorcjum oraz podwykonawca musi spełniać wymogi określone w poz. od 1/ do 6/ oraz 8/ do 11/. 10/ oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy -PZP 11/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - PZP
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja będzie przesłana wraz z zaproszeniem do złożenia ofert wybranym 5 oferentom. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny: Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006, priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, działanie: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.