eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-28

Konin: Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego
Numer ogłoszenia: 59300 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23842 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych: a)Prokuratury Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, b)Prokuratury Rejonowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Zakładowa 7, c)Prokuratury Rejonowej w Turku, 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich 10, d)Prokuratury Rejonowej w Kole, 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23, e)Prokuratury Rejonowej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 14.i terenów zewnętrznych: a)Prokuratury Okręgowej w Koninie b)Prokuratury Rejonowej w Koninie c)Prokuratury Rejonowej w Turku d)Prokuratury Rejonowej w Słupcy Powierzchnia sprzątania: Prokuratura Okręgowa w Koninie: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 1.112,00 m2 dywany, wykładziny dywanowe 20,92 m2 okna 191,08 m2 tarket 608,36 m2 terakota 508,13 m2 glazura 151,80 m2 panele podłogowe, deski 63,02 m2 miski ustępowe 10 szt. umywalki 15 szt. pisuary 4 szt. dozowniki do mydła w płynie 10 szt. podajniki na papier toaletowy 10 szt. podajniki na ręczniki składane 6 szt. powierzchnie szklana przy drzwiach balustrady 69,00 m2 płyty meblowe 16,85 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 284,00 Powierzchnia terenów zielonych - 196,00 Prokuratura Rejonowa w Koninie: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 1443,87 okna 526,00 m2 miski ustępowe 13 szt. umywalki 13 szt. dozowniki do mydła w płynie 11 szt. podajniki na papier toaletowy 13 szt. podajniki na ręczniki składane 11 szt. panele 790,30 m2 terakota 440,18 m2 płytka ścienna 300,00 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 300,00 Prokuratura Rejonowa w Kole: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 260,60 dywany, wykładziny dywanowe 12,80 m2 okna 61,00 m2 terakota 86,00 m2 glazura 46,70 m2 panele podłogowe, deski 45,60 m2 miski ustępowe 2 szt. umywalki 1 szt. dozowniki do mydła w płynie 1 szt. podajniki na papier toaletowy 2 szt. podajniki na ręczniki składane 1 szt. wykładziny PCV 152,90 m2 lastriko 30,00 m2 powierzchnia szklana przy drzwiach 16,00 m2 gemalit 180,00 m2 Prokuratura Rejonowa w Turku: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 456,00 terakota 259,18 m2 okna 64,36 m2 glazura 78,00 m2 parkiet, deski 237,71 m2 miski ustępowe 6 szt. umywalki 5 szt. pisuary 2 szt. dozowniki do mydła w płynie 5 szt. podajniki na papier toaletowy 6 szt. podajniki na ręczniki składane 4 szt. powierzchnie szklana przy drzwiach luksfery 2,50 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 300,00 Powierzchnia terenów zielonych - 142,80 Prokuratura Rejonowa w Słupcy: Powierzchnia pomieszczeń wewnętrznych - 500,61 okna 46,77 m2 terakota, gres 80,23 m2 glazura 51,14 m2 panele podłogowe, deski 172,74 m2 miski ustępowe 3 szt. umywalki, zlewozmywaki 5 szt. dozowniki do mydła w płynie 3 szt. podajniki na papier toaletowy 3 szt. podajniki na ręczniki składane 3 szt. lastriko 33,78 m2 powierzchnia szklana przy drzwiach luksfery 37,12 m2 posadzka 57,13 m2 kabina 1 szt. lustra 3 szt. kostka brukowa 10,14 m2 wykładziny PCV 113,67 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych - 363,69 Powierzchnia terenów zielonych - 175,89 Częstotliwość sprzątania: Prokuratura Okręgowa w Koninie: Pow. biurowa 571,53 m2 - 5 razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 182,72 m2 - 5 razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 54,71 m2- 5 razy w tygodniu Pow. kuchni 16,80 m2 - 5 razy w tygodniu Pow. pomieszczeń socjalnych 77,85 m2 - 5 razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 140,87 m2 - archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury). Pomieszczenia pomocnicze 67,52 m2 (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) (raz na kwartał) Prokuratura Rejonowa w Koninie Pow. biurowa 692,52 m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 361,29 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 55,16 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 36,44 m2 pięć razy w tygodniu Pow. pomieszczeń socjalnych 28,23 m2 pięć razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 173,69 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiąc Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury. Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) 96,54 m2 raz na kwartał Prokuratura Rejonowa w Kole Pow. biurowa 133,65m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 52,95 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 10,20 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 13,90 m2 pięć razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum) i serwerowni 13,90 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny) 36,00 m2 raz na kwartał Prokuratura Rejonowa w Turku Pow. biurowa 221,57 m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 82,65 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 23,94 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 8,71 m2 pięć razy w tygodniu Pow. salki konferencyjnej 36,81 m2 raz na kwartał Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny, garaż) 26,63 m2 Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 55,69 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury. Prokuratura Rejonowa w Słupcy Pow. biurowa 219,30 m2 pięć razy w tygodniu Pow. korytarzy i klatek schodowych 77,04 m2 pięć razy w tygodniu Pow. WC i łazienek 12,20 m2 pięć razy w tygodniu Pow. kuchni 23,94 m2 pięć razy w tygodniu Pomieszczenia ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 64,97 m2 archiwum raz na kwartał pozostałe raz w miesiącu Uwaga ! pomieszczenie będą sprzątane tylko w obecności pracownika prokuratury Pomieszczenia pomocnicze (pomieszczenia gospodarcze, magazyny, garaż, piwniczne korytarze ) 103,16 m2 raz na kwartał 2. W zakres usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych w/w jednostkach wchodzi: -utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg, -odkurzanie wykładzin dywanowych, z tworzyw sztucznych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych, -wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn, -wyrzucenie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych oraz ich wykładanie workami foliowymi, -mycie zlewozmywaków lub podobnych urządzeń do tego przystosowanych, -wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie, -utrzymywanie w czystości WC - w tym mycie ich całego wyposażenia. 3. Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje: a) Prace porządkowe: - zamiatanie chodników, schodów i parkingów, (codziennie) - mycie schodów (w razie potrzeby), - wyrzucanie śmieci z koszy (codziennie), - zbieranie śmieci oraz niedopałków (codziennie), - usuwanie plam bądź innych zanieczyszczeń (w razie potrzeby) , - zamiatanie liści (w razie potrzeby) , - składowanie liści oraz ich wywóz (w razie potrzeby) , - odśnieżanie schodów, chodników, parkingów (w razie potrzeby) , - wywóz śniegu (w razie potrzeby) , - posypywanie solą lub piaskiem śliskich i zmrożonych nawierzchni (w razie potrzeby), - usuwanie oblodzeń (w razie potrzeby), b) Prace konserwacyjne terenów zielonych obejmują: - grabienie i koszenie trawników, - urządzanie i pielęgnacja zieleńców, - przycinanie i formowanie roślin, - nawożenie ziemi, - sadzenie roślin, - pielenie klombów i zieleńców, - opryskiwanie krzewów i kwiatów. 4. Usługi winny być świadczone w sposób i częstotliwością określoną w załączniku nr 1- harmonogram wykonywania robót do projektu umowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole. Czas sprzątania uzgodniony zostanie w formie pisemnej z kierownikami jednostek wymienionych w § 3 pkt 1. 5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. 6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Zamawiający w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych i sprawdzenia posiadanych atestów. 7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego (dwuwarstwowy, gramatura min. 30g/m2, białość min. 70%, rola o średnicy 19 cm, średnica tulei 6 cm, szerokość 10 cm, długość do 160 m, ) i ręczników papierowych(składane w Z w kolorze zielonym lub szarym o wymiarach 25x23 cm). Ilość osób korzystających z pomieszczeń sanitarnych: - Prokuratura Okręgowa w Koninie - 45 osób, - Prokuratura Rejonowa w Koninie - 27 osób, - Prokuratura Rejonowa w Kole - 14 osób, - Prokuratura Rejonowa w Turku - 13 osób, - Prokuratura Rejonowa w Słupcy - 10 osób. 8. Przy pracach związanych z pielęgnacją terenów zielonych Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania własnych środków ochrony i pielęgnacji roślin. W przypadku dosadzania roślin Zamawiający zakupuje je we własnym zakresie i na swój koszt. 9. Wykonawca sam wyznacza osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług sprzątania, co udokumentuje przez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w poszczególnych jednostkach. Wykaz osób Wykonawca przekaże Zamawiającemu po podpisaniu umowy. 10. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji: - na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac, - na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clar System S.A., ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203582,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226133,28

  • Oferta z najniższą ceną: 226133,28 / Oferta z najwyższą ceną: 510453,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.