eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i montaż foteli widowiskowych na Sali koncertowej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu (współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Elbląg: Dostawa i montaż foteli widowiskowych na Sali koncertowej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu (współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego)
Numer ogłoszenia: 59272 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28770 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu, ul. Romualda Traugutta 91, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 611 40 40, faks (055) 611 41 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli widowiskowych na Sali koncertowej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu (współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli widowiskowych na Sali koncertowej na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego Przedmiot główny: CPV: 39 11 31 00 - 8 - fotele widowiskowe Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych , nie używanych , nie będących przedmiotem ekspozycji, o najwyższych walorach jakościowych (w szczególności w zakresie materiału, wykonania ) - foteli widowiskowych na Sali koncertowej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych z siedzibą w Elblągu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia . 2. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż 273 sztuk foteli widowiskowych na Sali koncertowej na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu przy ul. Traugutta 91 . 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego , transport i dostawa do siedziby Zamawiającego. W cenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny, w okresie gwarancji. 5. Zamawiający wymaga co najmniej udzielenia 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia od daty dostawy potwierdzonej w protokole odbioru. 6. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny . Zagwarantowanie czasu reakcji serwisu (oczekiwanie na serwis) maksimum 48 godzin od momentu zgłoszenia . Wykonawca poda lokalizację serwisu ( nazwa, adres, telefon całodobowy, e-mail). 7. Serwis autoryzowany przez producenta, certyfikowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, zapewniony będzie przez placówkę serwisową w kraju. 8. Wymiana jakiegokolwiek modułu należącego do przedmiotu zamówienia na nowy nastąpi na żądanie Zamawiającego, przy drugim jego uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym. Uszkodzony moduł niepodlegający naprawie zostanie wymieniony na nowy równoważny oraz zgodnie z przepisem art. 581 Kodeksu Cywilnego, dostarczony będzie z pełnym okresem gwarancji, wynoszącym min. 36 miesięcy. 9. Okres gwarancji nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru. 10. W okresie gwarancyjnym, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 11. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 12. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził po roku przeglądu przedmiotu zamówienia na własny koszt (czas liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia). 14. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nie używanego o najwyższych walorach jakościowych zgodnych z warunkami technicznymi . 16. Wykonawca dostarczy instrukcje, opisy techniczne , atesty do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia w języku polskim. 17. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia . 18. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym : - ewentualne cło - koszty odpowiedniego opakowania i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego - koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - ewentualne koszty udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu oraz realizacji serwisu, dostarczenia i fotela zastępczego, - koszty przeprowadzenia ( po roku ) przeglądu foteli widowiskowych. 19. Ewentualne upusty i rabaty proponowane przez Wykonawcę należy uwzględnić w cenie. 20. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. 21. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w czynnościach odbioru, usunąć stwierdzone wady . 22. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączone, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ foteli i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia ( podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego , obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego , leży po stronie Wykonawcy . 23. Za równoważny , Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia , który pod względem funkcjonalnym , technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia . Za równoważny pod względem: a. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany fotel widowiskowy , który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia fotel widowiskowy o podanych parametrach referencyjnych. 24. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej. Przedstawiciel Wykonawcy może przeprowadzić wizję obiektu, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie powoduje odrzucenia oferty. Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji faksem lub telefonicznie. Osobą do kontaktu jest Pani Beata Szóstak tel 55 611 40 40 wew. 36 w godzinach 9.00 - 14.00; fax - 55 611 41 41 . 25. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonania prac osobom trzecim za działania osób trzecich będzie odpowiadał , jak za własne . 26. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 27. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień uzupełniających. 28. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CAVEA DESIGN Spółka z o.o., ul. Kołowa 7/12, 30-134 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251842,50

  • Oferta z najniższą ceną: 219942,45 / Oferta z najwyższą ceną: 281056,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.